logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nationale-Nederlanden skłania do znalezienia zgubionego „JA”

  PR 27.11.2020, przeczytano 319 razy
ilustracja

Nationale-Nederlanden w swojej nowej kampanii „#ZgubiłemSwojeJa” zachęca ludzi do odnalezienia zagubionego „JA”, zwracając w ten sposób uwagę na to, że troszczą się w życiu o tak wiele rzeczy, że zapominają przy tym o sobie. Ambasadorami akcji zostali: dziennikarz Marcin Prokop, blogerka kulinarna i osobowość telewizyjna Daria Ładocha, blogerka lifestylowa i autorka książki „Mam wątpliwość” Aleksandra Radomska oraz rekordzista Polski w maratonie Henryk Szost.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nationale-nederlanden-sklania-do-znalezienia-zgubionego-_ja_,389351,artykul.html

- Celem naszej akcji jest zwrócenie uwagi Polaków na to, że w swojej zabieganej codzienności bierzemy na siebie tak wiele obowiązków, że ich realizacja odbywa się czasem kosztem nas samych i naszego zdrowia. Konsekwencją tego są choroby cywilizacyjne. Dlatego, już po raz kolejny, chcemy przypomnieć, że dbając o siebie, możemy lepiej zadbać o wszystko, co dla nas ważne – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.

Kampania realizowana jest w sposób niestandardowy. W jej pierwszym etapie, trwającym od 24 do 26 listopada, z wpisów w mediach społecznościowych zaangażowanych w akcję ambasadorów, ze wszystkich wyrazów zniknęły cząstki „JA”. Dodatkowo, cząstki „JA” na 24 godziny zniknęły również ze strony głównej oraz artykułów w portalu naTemat.pl. Miało to zaintrygować odbiorców oraz zachęcić ich do interpretacji tej zmiany. To, że jest to element większej kampanii, dowiedzieli się 26 listopada, kiedy w social mediach Darii Ładochy i Marcina Prokopa zostały opublikowane video, w których ambasadorzy nawiązują do zgubionego „JA”. Tej fazie kampanii towarzyszą hashtagi #ZgubiłamSwojeJa i #ZgubiłemSwojeJa.

- Prowadzimy coraz intensywniejsze życie rodzinne i zawodowe, a szalone tempo sprawia, że w natłoku obowiązków zapominamy o naszym zdrowiu. Poza sobą samym, czuję się odpowiedzialny także za swoich najbliższych, bo jeśli coś mi się stanie, to ich także to dotknie. Powinniśmy więc złapać oddech i zastanowić się, jak o siebie zadbać – mówi dziennikarz Marcin Prokop.

W kolejnych etapach Daria Ładocha, Marcin Prokop, Aleksandra Radomska i Henryk Szost, będą zwracać uwagę odbiorców na problem zapominania o samym sobie i o swoim „JA”, a także zachęcać do podejmowania aktywności, które mogą pomóc w jego odnalezieniu. Publicznie rzucą sobie także wyzwania, które ich samych zmotywują do skuteczniejszego zadbania o swoje zdrowie. Część z nich będzie opierać się na podjęciu aktywności biegowych, a w ich realizacji wsparcie stanowić będą trenerzy projektu CITY TRAIL z Nationale-Nederlanden.

- Celem naszych mini wyzwań będzie pokazanie na własnym przykładzie, jak małymi krokami można zacząć wprowadzać zmiany w swoim życiu. Jak wzmocnić kondycję, zadbać o samopoczucie i znaleźć czas na profilaktykę zdrowia – mówi Daria Ładocha.

Za pomysł i realizację kampanii odpowiada agencja BlueCloud. Dodatkowo prace wspierają Aponadto oraz OMD. Działania contentowe potrwają do połowy grudnia.

Źródło: Nationale-Nederlanden

www.nn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z Abstra do Gethero
GetHero mocno wchodzi w 2021 rok i już na starcie przedstawia nam swojego nowego Sales Managera - Jana Kmiecika. Dołączył on do działu handlowego agencji.
Nec Multisync EA242F i Nec Multisync EA272F - jednoprzewodowe monitory biurkowe
Firma Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadziła na rynek dwa nowe monitory: 27-calowy NEC MultiSync EA272F i 24-calowy NEC MultiSync NEC EA242F. Dzięki wbudowanemu portowi USB-C użytkownicy mogą zaspokoić wszystkie potrzeby związane z danymi, obrazem, dźwiękiem, zasilaniem i połączeniem USB bez zajmowania niepotrzebnego miejsca na biurku.
Miło nam poinformować, że Jeronimo Martins Polska S.A. Biedronka została członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.  Jako członek Rady Reklamy będzie aktywnie uczestniczyć w działaniach wspierających samoregulację i tworzenie odpowiedzialnych przekazów reklamowych w polskiej przestrzeni medialnej.
Katarzyna Fabjaniak wzmacnia Havas PR Warsaw
Katarzyna Fabjaniak z początkiem 2021 r. dołącza do Havas PR Warsaw. Objęła nowo utworzone stanowisko w strukturze firmy Business Director of Operations and Development.
Poszerzenia zakwalifikowanej do pomocy sektorowej w Tarczy 6.0 listy branż o firmy projektujące i budujące stoiska targowe, a także zajmujące się logistyką targową, przedłużenia okresu „pomocowego”, przedstawienia konkretnego planu odmrażania poszczególnych branż gospodarki czy rekompensaty w wysokości 50% ubiegłorocznego przychodu dla przedsiębiorstw branży...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764