logo
WIADOMOŚCI

Nationale-Nederlanden wesprze młodych filmowców

  PR 29.11.2018, przeczytano 243 razy

Firma Nationale-Nederlanden została partnerem szóstej edycji konkursu Papaya Young Directors. Zadaniem jego uczestników będzie przygotowanie reklamy na podstawie briefu przygotowanego przez  sponsorów projektu. Kapituła konkursowa nagrodzi najlepsze filmy w trakcie gali finałowej, która odbędzie się w czerwcu 2019 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nationale-nederlanden-wesprze-mlodych-filmowcow,380348,artykul.html

- Jesteśmy pod dużym wrażeniem spotów, które powstały podczas poprzednich edycji. Mając na uwadze ogromny potencjał młodych twórców oraz ich niestandardowe podejście do formatu reklamy, postanowiliśmy dowiedzieć się, jak postrzegana jest przez nich nasza marka oraz jak w niebanalny i przekonywający sposób opowiadać o złożonej kwestii ubezpieczeń – mówi Konrad Gałecki z Nationale-Nederlanden.

Szósta edycja Papaya Young Directors, podobnie jak poprzednie, zostanie podzielona na trzy etapy. Pierwszy z nich rozpocznie się 14 stycznia 2019 roku. Wówczas uczestnikom konkursu, którzy zarejestrują się na stronie wydarzenia, zostanie udostępniony Creative Starter wybranego sponsora. Autorzy najlepszych eksplikacji wezmą udział w sesji warsztatowej, po której zaprezentują radzie konkursowej szczegółowy scenariusz. W trzecim etapie konkursu młodzi twórcy, przy wsparciu merytorycznym uznanych filmowców oraz firm partnerskich, wyreżyserują spoty reklamowe. Na wykonanie reklamy każdy z uczestników otrzyma 10 000 zł brutto oraz kontakty do firm wspierających wydarzenie.

- Konkurs Papaya Young Directors z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością wśród twórców. Chociaż mają oni szereg nowatorskich pomysłów, to zaistnienie w branży reklamowej jest dla nich dużym wyzwaniem. Udział w projekcie domu produkcyjnego Papaya Films umożliwia nawiązanie kontaktów ze środowiskiem filmowym oraz pracę nad strategią komunikacyjną liczącej się na rynku marki. Dla partnerów wydarzenia jest to z kolei szansa na uzyskanie nowego spojrzenia na wizerunek firmy oraz zaprezentowanie się szerokiej publiczności w nieszablonowy sposób  – dodaje Konrad Gałecki z Nationale-Nederlanden.

Konkurs zorganizowany przez dom produkcyjny Papaya Films zwieńczy prestiżowa gala, na której zostaną zaprezentowane oraz nagrodzone najlepsze prace. Finał zaplanowano na czerwiec 2019 roku. Zwycięskie reklamy organizator udostępni na stronie www.papayayoungdirectors.com.

Źródło: Nationale-Nederlanden

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Zwycięzcy drugiej edycji Justbrief wyłonieni
W drugiej edycji konkursu edukacyjnego JustBrief skierowanego do studentów i początkujących marketerów zwyciężył zespół Hi5s, w którego skład wchodzili młodzi adepci marketingu z Warszawy oraz Krakowa. Uczestnicy mieli za zadanie przygotować kampanię digitalową, która w najbliższym czasie może zostać wdrożona przez Uber Eats. Oprócz możliwości wpisania do portfolio...
Szef marketingu drogerii Natura z nagrodą Dyrektor Marketingu Roku 2018
Przemysław Szymański został zwycięzcą konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2018. Okazał się bezkonkurencyjny w kategorii „uroda / kosmetyki / higiena”.
Złote Spinacze 2018 rozdane: Lista nagród
Znamy zwycięzców XVI edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. W tym roku Jury nagrodziło projekty w 32 kategoriach konkursowych i przyznało: 20 Złotych, 34 Srebrnych oraz 28 Brązowych Spinaczy.
Złoty Spinacz dla Danfoss za #Ettalks
Stworzona przez firmę Danfoss międzynarodowa platforma oraz seria spotkań mająca na celu inspirowanie do innowacyjnego sposobu myślenia oraz opracowywania rozwiązań w kwestiach klimatycznych i energetycznych o nazwie #ETtalks otrzymała Złotego Spinacza w kategorii Business-to-Business PR.Stworzona przez firmę Danfoss międzynarodowa platforma oraz seria spotkań mająca na...
Znamy zwycięzców konkursu Young Creatives Integrated Comepetition Eurobest 2018
24 listopada w Centrum Kreatywności Targowa odbył się finał międzynarodowego konkursu Young Creatives Integrated Competition. Inicjatywa od 10 lat, jest okazją dla młodych talentów z branży reklamowej, do zaprezentowania swoich umiejętności. W tym roku finał pierwszy raz w historii odbył się w Polsce.  Wspólnie z Greenpeace postawiliśmy przed uczestnikami...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone