logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nationale-Nederlanden wesprze młodych filmowców

  PR 29.11.2018, przeczytano 279 razy

Firma Nationale-Nederlanden została partnerem szóstej edycji konkursu Papaya Young Directors. Zadaniem jego uczestników będzie przygotowanie reklamy na podstawie briefu przygotowanego przez  sponsorów projektu. Kapituła konkursowa nagrodzi najlepsze filmy w trakcie gali finałowej, która odbędzie się w czerwcu 2019 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nationale-nederlanden-wesprze-mlodych-filmowcow,380348,artykul.html

- Jesteśmy pod dużym wrażeniem spotów, które powstały podczas poprzednich edycji. Mając na uwadze ogromny potencjał młodych twórców oraz ich niestandardowe podejście do formatu reklamy, postanowiliśmy dowiedzieć się, jak postrzegana jest przez nich nasza marka oraz jak w niebanalny i przekonywający sposób opowiadać o złożonej kwestii ubezpieczeń – mówi Konrad Gałecki z Nationale-Nederlanden.

Szósta edycja Papaya Young Directors, podobnie jak poprzednie, zostanie podzielona na trzy etapy. Pierwszy z nich rozpocznie się 14 stycznia 2019 roku. Wówczas uczestnikom konkursu, którzy zarejestrują się na stronie wydarzenia, zostanie udostępniony Creative Starter wybranego sponsora. Autorzy najlepszych eksplikacji wezmą udział w sesji warsztatowej, po której zaprezentują radzie konkursowej szczegółowy scenariusz. W trzecim etapie konkursu młodzi twórcy, przy wsparciu merytorycznym uznanych filmowców oraz firm partnerskich, wyreżyserują spoty reklamowe. Na wykonanie reklamy każdy z uczestników otrzyma 10 000 zł brutto oraz kontakty do firm wspierających wydarzenie.

- Konkurs Papaya Young Directors z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością wśród twórców. Chociaż mają oni szereg nowatorskich pomysłów, to zaistnienie w branży reklamowej jest dla nich dużym wyzwaniem. Udział w projekcie domu produkcyjnego Papaya Films umożliwia nawiązanie kontaktów ze środowiskiem filmowym oraz pracę nad strategią komunikacyjną liczącej się na rynku marki. Dla partnerów wydarzenia jest to z kolei szansa na uzyskanie nowego spojrzenia na wizerunek firmy oraz zaprezentowanie się szerokiej publiczności w nieszablonowy sposób  – dodaje Konrad Gałecki z Nationale-Nederlanden.

Konkurs zorganizowany przez dom produkcyjny Papaya Films zwieńczy prestiżowa gala, na której zostaną zaprezentowane oraz nagrodzone najlepsze prace. Finał zaplanowano na czerwiec 2019 roku. Zwycięskie reklamy organizator udostępni na stronie www.papayayoungdirectors.com.

Źródło: Nationale-Nederlanden

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konkurs na pamiątkę regionu Warmii i Mazur 2019
Samorząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego zaprasza do udziału w kolejnej edycji konkursu na „Pamiątkę regionu Warmii i Mazur”. Celem konkursu jest pozyskanie pamiątki, która kojarzy się z regionem, symbolizuje jej kulturę, tradycje regionalne i zwyczaje. Do wygrania jest 5 tys. zł brutto, prace można przesyłać do końca czerwca.
Grotowski. Elementarz - Konkurs na 4 gadżety
Instytut im. Jerzego Grotowskiego ogłasza konkurs na projekt graficzny kompletu 4 gadżetów: torby, notesu, bidonu oraz ołówka, które stanowić będą spójną całość. Konkurs realizowany jest w 20. rocznicę śmierci Jerzego Grotowskiego i stanowi część projektu „Grotowski. Elementarz”, w ramach którego refleksji poddajemy najważniejsze...
Redakcja magazynu „Kalejdoskop” ogłosiła konkurs na okładkę majowego numeru. Nagrodą jest publikacja pracy oraz honorarium autorskie.
Ambasada RP w Singapurze ogłosiła otwarty konkurs na zaprojektowanie logo "Polsko-singapurskiej przyjaźni" z okazji 50. rocznicy nawiązania stosunków dyplomatycznych między Rzeczpospolitą Polską a Republiką Singapuru.
Nabór na 11. edycję Bella Skyway Festival
Już jedenasty raz z rzędu, pod koniec sierpnia, Toruń zmieni się nie do poznania za sprawą świetlnych instalacji i zjawiskowych mappingów 3D. W ramach rozpoczynającego się naboru, artyści mogą zgłaszać swoje pomysły na instalacje, projekcje czy interaktywne świetlne działania. Projekty można przesyłać tylko do 28 lutego 2019 roku. Więcej informacji o tegorocznego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764