logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nationale-Nederlanden z kampanią rekrutacyjną dla branży IT

  PR 28.10.2019, przeczytano 349 razy

Nowoczesne technologie to jeden z filarów rozwoju w Nationale-Nederlanden. Firma rozszerza dział IT, a w kampanię rekrutacyjną włącza swoich pracowników, którzy opowiadają autentyczne historie pracy w Nationale-Nederlanden. W najbliższym czasie firma chce zatrudnić kilkadziesiąt nowych osób do zespołu IT.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nationale-nederlanden-z-kampania-rekrutacyjna-dla-branzy-it,384509,artykul.html

Nationale-Nederlanden aktywnie działa, by wspierać transformację cyfrową firmy. Od września tego roku za obszar IT odpowiedzialny jest Andrzej Miron, menedżer z umiejętnościami w zakresie budowania i realizacji strategii IT oraz digitalizacji.

- Digitalizacja procesów sprzedażowych i obsługowych to jedno z naszych głównych założeń strategicznych na najbliższe lata. Dlatego tak wielką wagę przykładamy do rozbudowy zespołu IT i ciągłego podnoszenia kwalifikacji naszych pracowników pracowników – zaznacza Aleksandra Paszkiewicz, Członek Zarządu ds. HR Nationale-Nederlanden.

W tej chwili zespół IT liczy ponad 200 osób. W najbliższych miesiącach ma się zwiększyć o kolejne kilkadziesiąt.

Kampania pod hasłem „Twoja historia ma z nami przyszłość”, prowadzona przede wszystkim w kanałach online, w tym mediach społecznościowych, wspiera strategiczne zmiany w obszarze technologii, m.in. rozbudowę zespołu i pozyskanie nowych pracowników. Za projekt i jego realizację odpowiada agencja Job’n’Joy. W ramach akcji stworzony został odrębny serwis dla kandydatów – www.twojahistoriawit.pl. Platforma umożliwia szybkie wyszukanie aktualnych rekrutacji, są na niej szczegółowo opisane elementy oferty, benefity, a także systemy i technologie wykorzystywane w obszarze IT.  

I tak zostałem… Pracownicy opowiadają swoje prawdziwe historie

W działania włączają się też obecni pracownicy. W krótkich, retrospektywnych filmikach opowiadają jak zaczęła się ich historia w Nationale-Nederlanden, czym się na co dzień zajmują, co wyróżnia ich pracodawcę, z jakich benefitów najczęściej korzystają i co najbardziej motywuje ich w pracy.

- Poza działaniami kampanijnymi na zewnątrz, liczymy również na naszych pracowników. Wierzymy mocno, że autentyczne historie opowiadane przez kolegów z zespołów pokażą, jak pracuje się w Nationale-Nederlanden na co dzień. Dodatkowo, zachęcamy pracowników do polecania nas jako miejsca pracy w ramach programu rekomendacji. Chcemy tym samym zaangażować naszych ekspertów w budowanie firmowych zespołów i podkreślić, że mają realny wpływ na to, z kim pracują – mówi Aleksandra Paszkiewicz.

Istotne jest niestandardowe i elastyczne podejście

Kampania rekrutacyjna pokazuje również szereg niestandardowych benefitów, z których mogą korzystać pracownicy zespołu IT. Jeden z nich to Technology Day 4 You – dzień w tygodniu, kiedy eksperci IT mają czas na budowanie prototypów nowych rozwiązań. Pracownicy sami decydują, jaki projekt chcą stworzyć i czego się nauczyć. Firma angażuje się też w program wolontariacki, oferuje pakiet wsparcia dla rodziców (wydłużony urlop ojcowski oraz asystenta Ask Henry), a w biurze regularnie organizowane są badania profilaktyczne i akcje zdrowotne.

W ramach kampanii przewidziane są dodatkowo liczne działania partnerskie, m.in. współpraca przy Perspektywy Women In Tech Summit oraz z Polsko-Japońską Akademią Technik Komputerowych.

Źródło: Nationale-Nederlanden

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Api.pl: druk żywiczny bez tajemnic
API.PL zaprasza do udziału w prezentacjach najnowszego plotera EPSON SureColor SC-R5010. Zaprezentowane zostaną możliwości rozwoju biznesu, jakie daje ekologiczny druk żywiczny.
Plej partnerem akcji #Razemnampodrodze
W związku ze 150. urodzinami Continental marka przypomina o tym, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze i zachęca do wspólnego pomagania poszkodowanym w wypadkach drogowych - podopiecznym Fundacji Moc Pomocy. Agencja Plej wspiera w tej misji Continental.
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza, w porozumieniu z funduszem AEW, rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego promującego ofertę najemców Galerii Klif Gdynia oraz Domu Mody Klif Warszawa. To kolejny krok w łączeniu narzędzi marketingowych w ramach trendu Online2Offline, który skupia się m.in. na podnoszeniu współczynnika...
W drugiej edycji konkursu Global Agency of the Year, magazyn "Campaign" przyznał działającej w 85 miastach na świecie agencji VMLY&R tytuł "Best of the Best: Creative Network”.
Najnowsze narzędzia w ramach aplikacji Amway Xperience już dostępne
Amway Most Loved Recommender to najnowsze narzędzie w ramach aplikacji. Content do aplikacji Amway Xperience tworzy zespół Opus B.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764