logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Naturalnie Mama - kampania promująca macierzyństwo i prokreację

  PR 27.05.2016, przeczytano 721 razy
ilustracjastrzałka

Naturalnie Mama - pod takim hasłem rusza akcja społeczno - informacyjna, której celem będzie zwiększenie świadomości kobiet na temat macierzyństwa, promocja postaw prorodzinnych, a także przybliżenie problemów związanych z niepłodnością. Organizatorem akcji jest Fundacja Narodowego Dnia Życia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/naturalnie-mama---kampania-promujaca-macierzynstwo-i-prokreacje,28696,artykul.html

Kampania wystartuje 26 maja i będzie promowana na terenie całego kraju. Emisja odbędzie się na kilku płaszczyznach obejmując telewizję, internet oraz  plakaty.

Obecnie kobiety borykają się z wieloma problemami dotyczącymi macierzyństwa. Pęd życia codziennego, przedkładanie kariery zawodowej ponad wartości rodzinne to bariera wielu młodych kobiet. Ponadto choroby cywilizacyjne i problemy z płodnością maksymalizują skalę problemu. Dlatego też poprzez akcję Naturalnie Mama chcemy promować macierzyństwo jako naturalną i najpiękniejszą część życia, przygodę i wyzwanie, któremu każda kobieta jest w stanie sprostać. Chcemy, aby wszystkie panie mogły wykorzystać tę możliwość – komentuje Jacek Sapa, prezes Fundacji Narodowego Dnia Życia.

Niestety większość Polaków nie jest świadomych, że takie czynniki jak nadmierny stres, niewłaściwa dieta czy stosowanie różnego rodzaju używek mają decydujący wpływ na poczęcie dziecka. Dlatego też kiedy para stara się zajść w ciążę powinna stworzyć jak najlepsze warunki w swoim organizmie, które wspomagać będą ten naturalny proces.

Najnowsze dane Światowej Organizacji Zdrowia pokazują, że w Polsce na  niepłodność cierpi ok. 10-15 proc. par[i], co stanowi około miliona partnerów i partnerek – komentuje Piotr Rowicki przedstawiciel marki Dr Bocian, zestawu koncepcyjnego dla par starających się o dziecko. – Dlatego też należy zadbać o większą ilość snu, zaprzyjaźnić się ze sportem, wprowadzić do codziennej diety więcej witamin i minerałów. Warto również wzmocnić swój organizm produktami medycznymi i suplementami  diety, które naturalnie wspomogą poczęcie dziecka.

Zamysł całej kampanii najlepiej odzwierciedla poniższy spot telewizyjny:

Partnerami akcji są: marka Dr Bocian, Zapłodnieni.pl, Towarzystwa Biznesowe, Krajowy Ośrodek Duszpasterstwa Rodzin.

Więcej informacji na stronie www.naturalniemama.pl.

Źródło: Dr Bocian

drbocian.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764