logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nauka w medycynie: Startuje kampania 3M Healthcare

  PR 04.10.2016, przeczytano 835 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem października 2016 r. ruszała nowa kampania promująca rozwiązania 3M w zakresie ochrony zdrowia w ramach globalnej komunikacji marki 3M Science. Applied to Life. Bohaterem kampanii jest antybakteryjny opatrunek zmniejszający ryzyko infekcji - 3M Tegaderm CHG. Działania komunikacyjne zaplanowane są aż do października 2017.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nauka-w-medycynie%3A-startuje-kampania-3m-healthcare,30130,artykul.html

Amerykańska firma pokazuje w niej w jaki sposób naukowe dokonania 3M w zakresie ochrony zdrowia wpływają na otaczający nas świat, pomagając w rozwiązywaniu problemów milionów Polaków.

- Najnowsza kampania marki prezentuje, jak nauka 3M wspiera branżę medyczną, co przekłada się na wzrost bezpieczeństwa wszystkich pacjentów. Bohaterem kampanii jest opatrunek 3M Tegaderm CHG, którego zawansowana technologia zmniejsza ryzyko zakażenia krwi przy wkłuciu centralnym aż o 60% – mówi Wojciech Kostro, Dyrektor Handlowy Grupy Biznesowej Ochrona Zdrowia w 3M Poland.

W ramach kampanii 3M zaplanowała działania outdoorowe w 10 miastach w Polsce, ale także akcje informacyjne na wybranych portalach branżowych oraz w prasie medycznej.

Na potrzeby akcji powstał także specjalny film reklamowy, który będzie prezentowany w sieciach prywatnych klinik Medicover i Luxmed. Za przygotowanie spotu reklamowego oraz kreacji odpowiedzialna były agencja BBDO oraz Papaya Films.

W ramach działań marki zrealizowany będzie także projekt edukacyjny 3M Health Care Academy, skierowany przede wszystkim do personelu medycznego. Jego celem jest podniesienie standardów opieki medycznej w Polsce – dzięki dotarciu do adresatów z najbardziej aktualnymi i praktycznymi informacjami medycznymi. W ramach 3M Health Care Academy, będą realizowane specjalne Śniadania Edukacyjne i Podwieczorki Edukacyjne – czyli spotkania z pielęgniarkami z danego miasta i regionu, a także Konferencja 3M HCA o ogólnopolskim zasięgu.

Projekt zwieńczy Gala w 2017 roku, podczas której 3M gościć będzie pielęgniarki i przedstawicieli szpitali zaangażowanych w działania edukacyjne.

Źródło: 3M

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764