logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Naukowa Fundacja Polpharmy klientem Heima PR

  PR 29.02.2024, przeczytano 460 razy

Z początkiem roku do klientów agencji dołączyła Naukowa Fundacja Polpharmy, której misją jest wspieranie rozwoju nauk medycznych i farmaceutycznych poprzez finansowanie badań w tych dziedzinach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/naukowa-fundacja-polpharmy-klientem-heima-pr,403287,artykul.html

Heima PR odpowiada za opracowanie i realizację strategii obecności Fundacji założonej przez Polpharmę w 2001 roku w mediach społecznościowych oraz za pozycjonowanie ekspertów. W ramach współpracy agencja zajmuje się też projektowaniem graficznym materiałów wykorzystywanych w komunikacji.

W planach na 2024 roku jest komunikacja w mediach społecznościowych m.in.: konkursu na najlepsze projekty badawcze w naukach farmaceutycznych i medycznych, Nagrody i Medalu im. prof. Kaliszana czy autorskiego projektu szkoły dla najlepszych studentów kierunków lekarskich “Medical School of Your Future. Inwestuj w siebie!”. Agencja pomoże też w komunikacji 4 planowanych debat eksperckich, poświęconych faktom i mitom dotyczącym antybiotyków, szczepionek, sterydów i statyn.

Za koordynację prac po stronie agencji odpowiada właścicielka Heima PR, Monika Majcher.

– Współpraca z Naukową Fundacją Polpharmy to dla nas ważna sprawa, bo wierzymy, że głos naukowców, wybitnych autorytetów w swoich dziedzinach z którymi Fundacja współpracuje, powinien być bardzo dobrze słyszalny. A samo komunikowanie tematów istotnych i dla pacjenta, i dla wszystkich zainteresowanych zdrowiem, nauką i medycyną czy innowacjami wymaga mądrego zaplanowania i uważnego prowadzenia. To podejście, które oferujemy w ramach działu CareComm, zajmując się komunikacją zaangażowaną społecznie – mówi Monika Majcher, właścicielka Heima PR.

Źródło: Heima PR

heimastudio.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe powstają w Polsce od 2015 roku. Przedstawiamy najnowszy raport o stanie powstających i obowiązujących uchwał krajobrazowych, w ośmiu największych miastach Polski (G8). Ten raport będzie szczególny, ponieważ po ponad 8-miu latach oczekiwania uzyskaliśmy odpowiedź na pytanie – czy ustawa jest zgodna z konstytucją?
Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764