logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nav Agency dla marki Fantasia

  PR 16.05.2022, przeczytano 485 razy
ilustracjastrzałka

Marka Fantasia wprowadza nową komunikację na swoich kanałach social media. Promować będzie kobiety, które realizują i wyrażają siebie poprzez swoje pasje. Za koncepcję komunikacji i jej realizację odpowiada NAV agency.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nav-agency-dla-marki-fantasia,395849,artykul.html

Marka Fantasia od lat współpracuje z kobiecymi markami i artystkami, wspierając kreatywność w wyrażaniu siebie. Kooperacja z Femi Stories zaowocowała minikolekcją ubrań, współpraca z Anią Kruk – biżuterią, a część zysku ze sprzedaży „Fantasii z różowymi kulkami” przeznaczane jest na wsparcie Akademii Mocy Kobiet.

W swojej najnowszej komunikacji social mediowej Fantasia będzie opowiadać o utalentowanych kobietach i pokazywać je jako inspirację dla innych. W ten sposób marka chce pomagać dotrzeć realizującym swoje pasje dziewczynom do szerszej publiczności, zmieniając przy tym swój profil w platformę dla zdolnych Polek. Robi to poprzez stworzenie #TeamFantasia.

Do projektu zaproszono kobiety, które wyrażają się w kreatywny sposób przez pryzmat swoich pasji. Na profilu marki pojawią się zarówno ilustratorki, jak i projektantki ubrań czy jubilerki, które marka chce wypromować, ponieważ ich działania doskonale wpisują się w idee marki, takie jak niezależność twórczą, chęć autoekspresji oraz wieloznaczność kobiecości.

- Pomysł za całą koncepcją komunikacji, którą zaproponowała nam NAV agency, mocno nawiązuje do manifestu marki Fantasia. Jest to nowe, niekonwencjonalne podejście do postowania, które w 100% odpowiada na nasze potrzeby, a przy tym tworzy wspólny, estetyczny feed na naszym Instagramie. Dodatkowo czujemy, że wykorzystujemy naszą platformę do robienia czegoś dobrego – do promowania utalentowanych kobiet, z których wiele przekuło swoją pasję samodzielnie przez siebie prowadzony biznes – mówi Ewa Jakuć, Brand Manager Fantasia.

Projekt #TeamFantasia wystartował w kwietniu. Każdego miesiąca marka prezentować będzie kolejną twórczynię, którą zaprosiła do współpracy. Pierwszą z nich jest Iza Bułeczka – ilustratorka i edukatorka sztuki, która swoimi pracami promuje feminizm i siłę kobiet – wartości wyjątkowo istotne dla marki Fantasia.

Źródło: NAV agency

www.navagency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764