logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nav Agency dla marki Fantasia

  PR 16.05.2022, przeczytano 278 razy
ilustracjastrzałka

Marka Fantasia wprowadza nową komunikację na swoich kanałach social media. Promować będzie kobiety, które realizują i wyrażają siebie poprzez swoje pasje. Za koncepcję komunikacji i jej realizację odpowiada NAV agency.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nav-agency-dla-marki-fantasia,395849,artykul.html

Marka Fantasia od lat współpracuje z kobiecymi markami i artystkami, wspierając kreatywność w wyrażaniu siebie. Kooperacja z Femi Stories zaowocowała minikolekcją ubrań, współpraca z Anią Kruk – biżuterią, a część zysku ze sprzedaży „Fantasii z różowymi kulkami” przeznaczane jest na wsparcie Akademii Mocy Kobiet.

W swojej najnowszej komunikacji social mediowej Fantasia będzie opowiadać o utalentowanych kobietach i pokazywać je jako inspirację dla innych. W ten sposób marka chce pomagać dotrzeć realizującym swoje pasje dziewczynom do szerszej publiczności, zmieniając przy tym swój profil w platformę dla zdolnych Polek. Robi to poprzez stworzenie #TeamFantasia.

Do projektu zaproszono kobiety, które wyrażają się w kreatywny sposób przez pryzmat swoich pasji. Na profilu marki pojawią się zarówno ilustratorki, jak i projektantki ubrań czy jubilerki, które marka chce wypromować, ponieważ ich działania doskonale wpisują się w idee marki, takie jak niezależność twórczą, chęć autoekspresji oraz wieloznaczność kobiecości.

- Pomysł za całą koncepcją komunikacji, którą zaproponowała nam NAV agency, mocno nawiązuje do manifestu marki Fantasia. Jest to nowe, niekonwencjonalne podejście do postowania, które w 100% odpowiada na nasze potrzeby, a przy tym tworzy wspólny, estetyczny feed na naszym Instagramie. Dodatkowo czujemy, że wykorzystujemy naszą platformę do robienia czegoś dobrego – do promowania utalentowanych kobiet, z których wiele przekuło swoją pasję samodzielnie przez siebie prowadzony biznes – mówi Ewa Jakuć, Brand Manager Fantasia.

Projekt #TeamFantasia wystartował w kwietniu. Każdego miesiąca marka prezentować będzie kolejną twórczynię, którą zaprosiła do współpracy. Pierwszą z nich jest Iza Bułeczka – ilustratorka i edukatorka sztuki, która swoimi pracami promuje feminizm i siłę kobiet – wartości wyjątkowo istotne dla marki Fantasia.

Źródło: NAV agency

www.navagency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mobile Vikings rośnie dzięki poleceniom, a nie reklamie
Wielcy Operatorzy inwestują budżety w reklamy z celebrytami.  Tymczasem Mobile Vikings - społecznościowy operator komórkowy - rośnie dzięki aktywności użytkowników. Jak to możliwe? Aż 8 na 10 Vikingów wskakuje na pokład z polecenia znajomego. Ich motywacją jest rekomendowanie tego, co dobre. Umożliwia to program poleceń. Działa od początku istnienia...
Heinz stworzył wyspę Fortnite
Heinz stworzył grę,  której celem jest rzucenie światła na pogarszający się stan zdrowia gleby na świecie.
Raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022”
Skuteczne budowanie przewag konkurencyjnych wiąże się z dziś wykorzystywaniem najnowocześniejszych dostępnych narzędzi. Jednymi z najpopularniejszych w ostatnim czasie stają się rozwiązania z dziedziny AI, które wspierają biznesy na przeróżnych frontach. Tematyce tej poświęcony jest raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022” przygotowany we...
Bartosz Walat prelegentem konferencji I love Marketing & Technology
Bartosz Walat, senior copywriter w VMLY&R Poland, poprowadzi prezentację w bloku I love seo & content. W prezentacji pod tytułem "Już wystarczy tego contentu, naprawdę" Bartosz poruszy temat nadprodukcji treści, czyli pułapki, w którą sami czasem wpadamy.
Ultraszybki internet 5G od Plusa
Plus w ramach nowej platformy komunikacyjnej opublikował nowy spot z udziałem Anny Smołowik, Filipa Orlińskiego i Wojciecha Mecwaldowskiego. Zgodnie z założeniami platformy, spot w lekkim i swobodnym stylu pokazuje praktyczne możliwości 5G – tym razem pokazujemy jak 5G sprawdza się w grach. „Dźwignie wszystko i nie laguje” – czyli wszystko, czego potrzebują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764