logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nav agency odpowiada za kampanie dla sieci Rossmann

  PR 27.09.2021, przeczytano 610 razy
ilustracjastrzałka

Agencja NAV agency odpowiada za realizację kampanii dla Rossmann. Zachęca w niej do skompletowania wzorowej wyprawki szkolnej, w której oprócz nowego plecaka i piórnika znajdzie się również wiedza, o tym jak kształtować dobre nawyki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nav-agency-odpowiada-za-kampanie-dla-sieci-rossmann,393135,artykul.html

Łączona akcja promocyjno-edukacyjna podpowiada, jak skompletować wzorową wyprawkę. Element promocyjny przebiega pod hasłem „Skomponuj wzorową wyprawkę” i prezentuje produkty potrzebne do rozpoczęcia szkoły i przedszkola.

Z kolei w części edukacyjnej „Rossnę! z dobrymi nawykami” nie mogło zabraknąć porcji wiedzy o tym, jak kształtować dobre nawyki higieniczne i żywieniowe u dziecka.  Rossmann na tym aspekcie skupia się również w ramach programu „Rossnę!”. Dzięki tej wiedzy dziecko wie, kiedy powinno umyć ręce oraz nie zapomni o zjedzeniu drugiego śniadania. To pierwszy krok do tego, aby stało się samodzielne.

Kampania obejmuje telewizję, internet, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży.

Za opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii, spot TV, komunikację digital i social media oraz materiały in-store odpowiada agencja NAV agency.

Źródło: NAV agency

www.navagency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland z nową odsłoną bożonarodzeniowej kampanii 360
Hasłem „Gdzie wielki wybór na święta mam?” Kaufland zachęca do przedświątecznych zakupów w sklepach sieci. W najnowszej kampanii podkreśla nie tylko szeroki asortyment, ale również przywołuje atmosferę towarzyszącą przygotowaniom do świąt. W specjalnym filmie „Bez Przeszkód” porusza także emocje, pokazując, jak piękne są...
Przed Wola Parkiem rozbłysła magiczna zimowa iluminacja
Świąteczną atmosferę tworzą nie tylko rodzinne spotkania czy prezenty pod choinką, ale również ozdoby, które wprowadzają nas w radosny nastrój. W tym roku klienci Wola Parku mogą poczuć magię Świąt dzięki największej dotychczas odsłonie zimowej iluminacji, która rozbłysła przed centrum handlowym w drugiej połowie listopada. Motywem przewodnim...
Komunikacja wizualna a decyzje zakupowe Polaków
Jedzenie jest przyjemnością, „regulatorem” nastroju i zaspokojeniem potrzeb psychospołecznych, a blisko co czwarty z nas poszukuje przyjemności z wyglądu jedzenia. Między innymi takie odpowiedzi wskazali Polacy w badaniu konsumenckim „Komunikacja wizualna w branży spożywczej i HoReCa a decyzje zakupowe Polaków“ zrealizowanym we wrześniu przez ARC Rynek i...
Dialogi z przyszłością. Dotknij mnie na odległość. Jeśli potrafisz
Już 8 grudnia w PPNT Gdynia odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu Dialogi z przyszłością. Joanna Murzyn (Instytut Ekologii Cyfrowej) porozmawia z Marcinem Maciejewskim (Ergodesign) o możliwych sposobach postrzegania oraz odczuwania świata w przenikającej się przestrzeni realnej i wirtualnej.
Okocim Jasne & Andrzejrysuje.pl - współpraca marki i  rysownika
Marka Okocim przełamuje nudę w segmencie lagerów. Dzięki współpracy z Andrzej Rysuje na rynku pojawiły się puszki z zabawnymi komiksami rysownika. Unikalne opakowania dostępne są w sieci sklepów Żabka.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764