logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nav Agency poprowadzi platformę „Bezpieczniki Taurona”

  PR 12.02.2024, przeczytano 246 razy
ilustracja

Przez kolejne 3 lata NAV agency będzie odpowiedzialna, wspólnie z zespołem TAURON Dystrybucji, za kompleksowy rozwój metodyczny platformy edukacyjnej, której najważniejszym celem jest przekazywanie zasad bezpiecznego korzystania z urządzeń elektrycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nav-agency-poprowadzi-platforme-_bezpieczniki-taurona_,403075,artykul.html

„Bezpieczniki TAURONA” to program edukacyjny skierowany do nauczycieli i uczniów szkół podstawowych oraz ich rodziców. Dzieci poprzez zabawę i eksperymenty uczą się o potencjalnych zagrożeniach związanych z prądem oraz o tym, jak z niego korzystać w bezpieczny sposób. Program obejmuje scenariusze lekcji dla nauczycieli, materiały edukacyjne dla rodziców, a także interaktywne zadania, zabawy, filmy i eksperymenty dla uczniów. Jest to inicjatywa, która od wielu lat systematycznie rozwija świadomość młodych ludzi na temat elektryczności, bezpiecznego korzystania z energii elektrycznej i bezpiecznego zachowania w pobliżu obiektów energetycznych. Do tej pory w programie wzięło udział ponad 200 000 uczniów, co świadczy o jego skuteczności i popularności.

NAV agency ma bogate doświadczenie w prowadzeniu zintegrowanych programów edukacyjnych. W swoim portfolio agencja ma m. in. takie projekty jak „Wolę Wodę” marki Żywiec Zdrój, „Gotuj się na zmiany” marki Winiary, czy „Czyściochowa Akademia” organizowana przez Rossmann. Wybór agencji NAV agency na partnera w realizacji przedsięwzięcia został dokonany w drodze przetargu, a umowa z agencją została podpisana na 3 lata. Wsparcie techniczne zapewni w tym okresie firma NONSTOP, która w 2016 roku wdrożyła pierwotną wersję platformy. NONSTOP od niemal 20 lat specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań IT dla sektora edukacyjnego, telekomunikacyjnego i finansowego.

Program „Bezpieczniki TAURONA. Włącz dla dobra dziecka” jest jednym z najważniejszych programów edukacyjnych Grupy TAURON, prowadzonych w ramach Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.

Źródło: NAV agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sylwia Kobus wzmacnia zespół Altavia Kamikaze + K2
Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Sylwia Kobus, obejmując stanowisko Account Director. Ma prawie 20 lat doświadczenia w branży agencyjnej, ostatnio pracowała w agencji Bluecloud Interactive, także jako Account Director.
Podsumowanie Promo Show 2024: Relacje budują biznes
Ponad 270 wystawców, 600 brandów i blisko 9000 zwiedzających oraz niemal 1900 reprezentantów z ponad 30 krajów. 3 hale, setki artykułów promocyjnych, nowości, warsztaty, pokazy mediów oraz maszyn, premiery produktów oraz urządzeń. Tak w dwóch zdaniach można podsumować Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW.
Agencja Luckyyou rozbudowuje Business Development
Agencja LUCKYYOU rozbudowuje dział Business Development: do zespołu dołącza Łukasz Kuchna, dotąd Growth Lead w Automation House, Tomasz Dolczewski awansuje na stanowisko Business Development Managera.
24/7Communication, jedna z największych agencji komunikacji strategicznej w Polsce, dołączyła do Crisis Communications Network Europe (CCNE). Jest to sieć niezależnych, europejskich agencji komunikacyjnych i consultingowych, świadczących najwyższej jakości usługi i doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej.
Maybelline New York w kampanii od MullenLowe Warsaw
„Kliknij po efekt rozświetlenia” pod takim hasłem prowadzona jest kampania launchująca nową bazę rozświetlającą 4w1 Instant Perfector Glow marki Maybelline New York (L’Oréal Polska). Za warstwę kreatywną odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764