logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nav agency z nową loterią dla marki Familijne

  PR 10.07.2023, przeczytano 593 razy
ilustracjastrzałka
Key visual

Marka Familijne (Colian) z ogólnopolską rodzinną loterią „Mus je odkrywać, żeby wygrywać". NAV Agency autorem idei komunikacyjnej oraz egzekucji szerokiej kampanii 360 stopni, pełnej lokalnych i kontekstowych kreacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nav-agency-z-nowa-loteria-dla-marki-familijne,400716,artykul.html

Idea aktywacji ze względu na wakacyjny okres trwania loterii (1.07-25.08.2023r.) osadzona jest na podróżach i odkrywaniu.

Aby wziąć udział w loterii, należy kupić 2 dowolne opakowania wafli i zarejestrować paragon na stronie familijne.pl . „Mus je odkrywać, żeby wygrywać" to aktywacja, w której co dwa tygodnie można wygrać voucher Wakacje.pl na rodzinne wczasy o wartości 10 000 zł. Na zwycięzców czekają również nagrody pieniężne. Łączna pula nagród to ponad 150 000 zł. Dla wszystkich miłośników marki Familijne jest także szansa na nagrody dodatkowe: vouchery na islodycze.pl – które można wygrać w grze zręcznościowej na stronie loterii.

Loterii towarzyszy szerokie wsparcie 360 stopni w postaci spotów telewizyjnych, zasięgowych działań digital w tym SoMe (współpraca z influencerami), kreacji OOH oraz materiałów instore. NAV agency odpowiada za ideę komunikacji oraz za egzekucję i koordynację działań komunikacyjnych. Także tych niestandardowych jak, np. materiały kontekstowe podkreślające podróżniczą platformę oraz egzekucje lokalne w poszczególnych miastach Polski.

Źródło: NAV agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rynek reklamy wzrósł o 7% w 2023 r.

Szacowana wartość rynku reklamowego netto wyniosła w 2023 roku blisko 12 mld zł i w porównaniu do roku poprzedniego, była wyższa o 7%. Jak wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska, inwestycje reklamowe rosły w reklamie internetowej, telewizyjnej, radiowej, reklamie zewnętrznej, kinie oraz w dziennikach,...
Kampanie Performance Max obejmują cały system reklamowy Google, oferując markom i firmom większe możliwości nawiązania kontaktu z klientami. Dostęp do szerokiej gamy różnorodnych elementów pozwala dostosować format reklamy do potrzeb różnych klientów. Świetne kreacje przekładają się na wyniki – reklamodawcy, którzy poprawili...
Group One awansuje w klimatycznym rankingu CDP
Group One po raz drugi ujawniło swoje działania i politykę klimatyczną na globalnej platformie CDP, która uznawana jest za złoty standard dla korporacyjnych raportów środowiskowych. W tegorocznym raporcie, w którym swoją ocenę zdecydowały się ujawnić 104 firmy z Polski, Group One otrzymało ocenę “B-” awansując względem poprzedniego badania o...
Panasonic Lumix S 28-200mm F4-7.1 Macro O.I.S. (S-R28200) - mały obiektyw z dużym zoomem
Panasonic przedstawia obiektyw LUMIX S 28-200mm F4-7.1 MACRO O.I.S. (S-R28200) oparty na standardzie mocowania L-Mount. Zaprojektowany z największą dbałością o każdy szczegół, zarówno pod względem optycznym, jak i mechanicznym, nowy obiektyw LUMIX S 28-200mm jest najmniejszym i najlżejszym* na świecie obiektywem z dużym zoomem. Jego długość całkowita wynosi...
Sony Portable Data Transmitter - szybki transfer wideo i zdjęć przez 5G
Firma Sony ogłosiła wprowadzenie na rynek nowego, dedykowanego, przenośnego nadajnika PDT-FP1, który umożliwia przesyłanie materiałów wideo i zdjęć z dużą szybkością i niskimi opóźnieniami przez sieci 5G. Po podłączeniu do kamery*1, urządzenie służące do komunikacji bezprzewodowej będzie wykorzystywane w sytuacjach, w których wymagana jest szybkość od momentu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764