logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nawigacja GPS do aparatów cyfrowych

   18.05.2007, przeczytano 1101 razy

di-GPS (digital images GPS) jest systemem nawigacji stworzonym specjalnie dla cyfrowych lustrzanek. Dostarcza on do aparatu w czasie rzeczywistym informację o pozycji (szerokość i długość geograficzna oraz wysokość) i zapamiętuje te dane dla każdego zdjęcia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nawigacja-gps-do-aparatow-cyfrowych,5593,artykul.html

Jest to przydatne osobom, które dużo fotografują i niekoniecznie musza pamiętać, gdzie które zdjęcie zostało zrobione. Urządzenie w formie przystawki, obecnie obsługuje tylko cyfrowe lustrzanki firmy Nikon oraz aparat Fujifilm S5 Pro. Producent nie podaje informacji o tym, w jaki sposób dane o pozycji mają być zapisywane w pamięci – czy niezależnie do zdjęć czy też razem z informacją o obrazie. Nie wiadomo również, czy będzie obowiązywać opłata abonamentowa.

Źródło: Ubergizmo

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764