logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nazar Al-Khouri awansuje na stanowisko client partnera w Isobar Polska

  PR 28.03.2019, przeczytano 979 razy

Nazar Al-Khouri awansował na stanowisko client partnera w agencji Isobar Polska. Odpowiada za zarządzanie zespołem realizującym projekty m.in dla McDonald's, Jeronimo Martins i marek Phillips.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nazar-al-khouri-awansuje-na-stanowisko-client-partnera-w-isobar-polska,381839,artykul.html

Nazar dołączył do Isobar Polska w 2017 r. jako group account manager w zespole kierowanym przez Sylwię Tygielską.

Doświadczenie zdobywał w agencji Ogilvy & Mather, w której przez ponad półtora roku odpowiadał za działania new business oraz PR. Wcześniej związany był z agencjami takimi jak DDB & Tribal, Publicis oraz Saatchi & Saatchi. Pełnił również funkcję new business directora domu produkcyjnego Film Produkcja.

W portfolio ma pracę dla marek takich jak Coca-Cola, McDonald’s, E.Wedel, Bank Millenium, Polski Linie Lotnicze LOT czy CitiBank.

Współtworzył kampanie nagradzane przez jury polskich oraz międzynarodowych konkursów, w tym : Effie Awards, Cannes Lions, Golden Drum czy KTR.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764