logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nazar Al-Khouri awansuje na stanowisko client partnera w Isobar Polska

  PR 28.03.2019, przeczytano 294 razy

Nazar Al-Khouri awansował na stanowisko client partnera w agencji Isobar Polska. Odpowiada za zarządzanie zespołem realizującym projekty m.in dla McDonald's, Jeronimo Martins i marek Phillips.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nazar-al-khouri-awansuje-na-stanowisko-client-partnera-w-isobar-polska,381839,artykul.html

Nazar dołączył do Isobar Polska w 2017 r. jako group account manager w zespole kierowanym przez Sylwię Tygielską.

Doświadczenie zdobywał w agencji Ogilvy & Mather, w której przez ponad półtora roku odpowiadał za działania new business oraz PR. Wcześniej związany był z agencjami takimi jak DDB & Tribal, Publicis oraz Saatchi & Saatchi. Pełnił również funkcję new business directora domu produkcyjnego Film Produkcja.

W portfolio ma pracę dla marek takich jak Coca-Cola, McDonald’s, E.Wedel, Bank Millenium, Polski Linie Lotnicze LOT czy CitiBank.

Współtworzył kampanie nagradzane przez jury polskich oraz międzynarodowych konkursów, w tym : Effie Awards, Cannes Lions, Golden Drum czy KTR.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja R4S Consulting w ubiegłym roku osiągnęła przychody ze sprzedaży o ponad 31% wyższe niż w 2018 r. Wpływy z działalności operacyjnej agencji wyniosły 10 mln 351 tys. zł. R4S wypracowała zysk netto na poziomie 2,62 mln złotych.
Gawroński & Partners partnerem merytorycznym Rady Reklamy
Miło nam poinformować Państwa, że Kancelaria Gawroński & Partners S.K.A. została partnerem merytorycznym Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Wierzymy, że nasza współpraca będzie miała duży wpływ na dynamiczny rozwój naszej organizacji,  zwłaszcza w obszarze działania Komisji Etyki Reklamy. Liczymy też bardzo na doświadczenie kancelarii we wdrażaniu...
ZFPR otwiera zapisy na nową konferencję online
„PR 2021. Challenge accepted! Efektywne strategie komunikacji i zarządzania reputacją w erze post-Covid”. Pod takim tytułem Związek Firm Public Relations organizuje kolejną w bieżącym roku konferencję edukacyjną. Wydarzenie zaplanowano na 27 oraz 28 sierpnia. Każdego dnia w ramach pięciogodzinnego bloku (9:00-14:00), kilkunastu ekspertów z agencji członkowskich...
Na to pytanie pomoże Ci odpowiedzieć raport „Pandemic Personas” AnalyticsIQ. Dzięki Big Data i psychologii wspomniana firma zidentyfikowała cztery główne tożsamości klientów, jakie ujawniły się podczas pandemii: zachowawczy cynik, ostrożny optymista, obojętny pesymista, a może rozluźniony marzyciel. Jakim typem klienta jesteś ty?
Kampania Quadron autorstwa Epilog Studio
Znacie to uczucie, gdy zmęczeni zwiedzaniem jaskini w upalny dzień, odpoczywacie delektując się widokiem skał i smakiem krystalicznie czystej wody płynącej prosto z baterii kuchennej? Albo gdy podczas wędrówki po gęstym lesie przystajecie na chwilę, by popatrzeć w ciszy na wiewiórkę, która pałaszuje zapasy tuż obok palników  gazowych? A czy wpatrywaliście się kiedyś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764