logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nazwa.pl przekroczyła 100.000 domen w rejestrze EURid

  PR 30.01.2019, przeczytano 403 razy
ilustracjastrzałka

Obecnie Nazwa.pl utrzymuje ponad 100 tysięcy domen w rejestrze EURid.  Kolejna polska firma home.pl rejestrująca także domeny europejskie utrzymuje ich o połowę mniej - nieco ponad 49 tysięcy. Na trzecim miejscu wśród polskich rejestratorów plasuje się Consulting Service, obsługująca ponad 24 tysiące domen. Co istotne w globalnym zestawieniu rejestratorów domeny .eu nazwa.pl uplasowała się na wysokim 6. miejscu. To pierwsza w historii tak wysoka pozycja polskiej firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nazwa.pl-przekroczyla-100.000-domen-w-rejestrze-eurid,381011,artykul.html

- Przekroczenie psychologicznej granicy 100.000 domen stanowi kolejny ważny moment w polskim Internecie, gdyż nigdy wcześniej, żadna polska firma nie mogła się poszczycić tak dobrym wynikiem. - Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl.

Do chwili obecnej, tę barierę przekroczyły: dwie firmy z Niemiec, po jednej z Francji, Włoch i Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej.  

Ważnym aspektem w rejestracji domen jest bezpieczeństwo danych osobowych. Krajowi rejestratorzy często korzystają z zagranicznych pośredników co może narazić polskiego klienta na utratę kontroli nad danymi przekazywanymi podczas rejestracji.

- Nazwa.pl rejestruje domeny z rozszerzeniem .eu poprzez spółkę celową NetArt Registrar sp. z o.o., która od 10 lat jako jedyna polska firma posiada również akredytacje ICANN umożliwiającą rejestracje domen globalnych. Dzięki temu dane naszych abonentów są chronione polskim i Europejskim prawem, co ma niezwykle duże znaczenie w kontekście RODO. - Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl.

Dlaczego domeny .eu są coraz chętniej rejestrowane zarówno w naszym kraju, jak również w pozostałych państwach unijnych? Adresy WWW z takim rozszerzeniem to podstawa budowania solidnej, międzynarodowej marki na wymagającym europejskim rynku. Jest to także możliwość dotarcia do nowych odbiorców ze starego kontynentu.

- Domena .eu to gwarancja wiarygodności wśród odwiedzających stronę klientów. Warto dodać, że ponad 41% ruchu w polskim Internecie pochodzi właśnie spoza Polski. Bezpieczna domena .eu oraz serwery w technologii DNS Anycast to doskonała recepta na sukces polskich przedsiębiorców na europejskich rynkach. - Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl.

Przykładem tego, jak ważny jest wybór odpowiedniej domeny jest branża e-commerce. Firmy z tego sektora widzą szansę na zwiększenie przychodów na europejskim rynku, który jest jednym z najbardziej atrakcyjnych z uwagi na jednolite prawo oraz bliskość geograficzną. Odpowiednie wykorzystanie dostępnych, nowoczesnych narzędzi pozwala przekształcić lokalny biznes w dobrze prosperujące przedsiębiorstwo, działające na skalę międzynarodową. Nazwa.pl swoimi działaniami aktywnie wspiera przedsiębiorców, którzy myślą o zagranicznych rynkach, oferując im szereg usług, w tym w pełni bezpieczną domenę z końcówką .eu.

Domena .eu to gwarancja bezpieczeństwa w kontekście prawnym, ponieważ rejestracja tego rodzaju domeny możliwa jest tylko dla mieszkańców Europy bądź firm z siedzibą na starym kontynencie. Klienci na tej podstawie mogą decydować, czy konkretna marka jest dla nich godna zaufania. Domeny z końcówką .eu, charakterystyczne dla firm i instytucji mających swoją siedzibę na terenie Unii Europejskiej, są również objęte regulacjami i przepisami wspólnymi dla krajów członkowskich.

Kolejną zaletą domeny .eu jest większa dostępność adresów w porównaniu do rynku domen z końcówką .pl, który jest już mocno nasycony i ciężko znaleźć oryginalną, krótką i chwytliwą nazwę, która nie jest już zajęta. Zamiast tworzyć długie i skomplikowane adresy, można zdecydować się na adres witryny internetowej z rozszerzeniem .eu. Z taką decyzją nie można jednak zwlekać, ponieważ możliwości tworzenia nazw w domenie .eu szybko się wyczerpują.

Źródło: nazwa.pl

www.nazwa.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Adam Bodnar kontra TVP: Sąd oddala pozew telewizji
Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił powództwo Telewizji Polskiej S.A. skierowane przeciwko Rzecznikowi Praw Obywatelskich. Adam Bodnar poinformował dziś o tym na Facebooku. Sprawa dotyczy wypowiedzi Bodnara po śmierci prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza. Podczas rozmowy z Andrzejem Stankiewiczem z Onetu Bodnar stwierdził, że trzeba przeanalizować jakie programy oglądał...
Onet.pl najczęściej cytowanym medium w kwietniu 2019
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w kwietniu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się portal Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.
„Gazeta Wyborcza” włącza się w akcję #vote4friendship
Już jutro – w piątek, 24 maja br. do całego nakładu „Gazety Wyborczej” zostanie dołączony plakat z flagą Unii Europejskiej z hasłem „Europa na tak!”. Na jego drugiej stronie czytelnicy znajdą grafikę odwołującą się do idei przyjaźni europejskiej, stworzoną przez młodych artystów w ramach akcji #vote4friendship. To wspólny projekt 16...
17 maja w Nowym Jorku odbyła się uroczystość wręczenia INMA GLOBAL MEDIA AWARDS, jednego z najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży medialnej. Wśród nominowanych znalazł się program interwencyjny TVN „Uwaga!”, który zajął trzecie miejsce w kategorii „Best Use Of Social Media” za projekt #tematdlauwagi.
„#Trendchallenge” – nowy format na Youtube od Plotek.pl
Już w najbliższą niedzielę, 26 maja br. na kanale Plotek.pl zadebiutuje „#TRENDCHALLENGE”. To pierwszy format o tematyce modowej na polskim YouTube, który łączy rozrywkowe wideo z rozwiązaniami z zakresu e-commerce. W programie co tydzień oceniane będą najciekawsze i najodważniejsze stylizacje popularnych polskich influencerów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764