
Nowa nazwa, strona internetowa oraz poszerzenie oferty to tylko niektóre zmiany wprowadzone przez katowicką firmę Nebbo w czasie rebrandingu, który zakończył się pod koniec ubiegłego roku. Wcześniej przedsiębiorstwo działało pod nazwą Furniko PP Concept w ramach sieci sprzedaży firmy Furniko – jednego z czołowych producentów mebli biurowych w Polsce. Jak będzie wyglądała dalsza działalność Nebbo?
Furniko PP Concept, posiadające swoje salony w Katowicach oraz Krakowie, powstało w 2016 roku i od tego czasu co roku powiększało swoje obroty o kilkadziesiąt procent. Firma od samego początku stawiała na rozwój, zarówno własny, jak i klientów, dlatego, gdy pojawiła się możliwość poszerzenia zakresu działań, jej twórca zdecydował się na rebranding. Jako Nebbo przedsiębiorstwo szerzej otworzyło się na rynek wnętrzarski, zyskało większą swobodę działania oraz rozbudowało swój portfel produktów. Proponowany dziś asortyment wykracza poza rozwiązania dostarczane przez firmę Furniko, choć nadal pozostaje ona istotnym partnerem Nebbo.
Przedstawiciel Nebbo podkreśla, że zmiany były konieczne, by firma mogła się rozwijać. - Dzięki sprawnie przeprowadzonemu rebrandingowi otworzyliśmy przed sobą drogę do współpracy z inwestorami, architektami oraz wartościowymi partnerami o ugruntowanej pozycji na rynku wyposażenia wnętrz biurowych – mówi Patryk Koziatek, właściciel i Dyrektor Zarządzający Nebbo. – Zmodyfikowaliśmy także naszą kolekcję – od wykładzin dywanowych, przez meble biurowe i produkty ulepszające akustykę, aż po rozwiązania technologiczne usprawniające codzienną pracę - opierając ją na 15 czołowych producentach – wyjaśnia ekspert.
W ramach rebrandingu powstało także nowe logo, którego autorem jest studio Uniforma. - Jego design oraz liternictwo odzwierciedla wartości Nebbo – rzetelność, kreatywność oraz szacunek do przestrzeń – mówi Michał Mierzwa, Creative Director studia Uniforma. - Stworzyliśmy również nową stronę internetową Nebbo.pl. Witryna przedstawia profesjonalizm, wiedzę i doświadczenie ekspertów Nebbo, a w swojej formie nawiązuje do modernistycznych założeń projektowania: czytelność i prostota w służbie funkcji – dodaje.
Nowa, funkcjonalna i estetyczna strona www ma odzwierciedlać holistyczne podejście do pracy biurowej oraz inspirować zarówno architektów, jak i właścicieli firm. Innowacją jest m.in. rezygnacja z tradycyjnego podziału produktów na kategorie na rzecz profesjonalnego doradztwa i indywidualnego podejścia do klienta.
Nowym hasłem przedsiębiorstwa zostało „Empowering your office”.
- W zmieniającym się świecie pracy biurowej tworzymy rozwiązania, które wspierają rozwój firm poprzez zwiększenie zaangażowania oraz integrację pracowników – tłumaczy Patryk Koziatek. – Realizację tego hasła umożliwia nam przede wszystkim nowa, szersza oferta. Już dziś współpracujemy z takimi firmami jak m.in.: Interstuhl – jeden z najważniejszych producentów foteli obrotowych i siedzisk tapicerowanych na świecie; Magis – włoska marka znana z designerskich rozwiązań; Acustio – firma tworząca innowacyjne rozwiązania akustyczne dla biur; Prostoria – chorwacka marka wyprzedzająca wszelkie trendy oraz potrzeby współczesnych biur czy Balma – znana z mebli biurowych o unikalnym wzornictwie – dodaje.
Nebbo poszerzyło także zakres współpracy z architektami. Jak podkreśla przedstawiciel firmy, od zawsze wspierała i będzie wspierać to środowisko, gdyż jest ono rzecznikiem potrzeb inwestorów i pracowników biurowych. Służyć ma temu doradztwo produktowe, które jest kluczowym elementem oferty przedsiębiorstwa.
Źródło: Nebbo