logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nebbo - rebranding firmy Furniko PP Concept

  PR 27.06.2024, przeczytano 572 razy
ilustracja

Nowa nazwa, strona internetowa oraz poszerzenie oferty to tylko niektóre zmiany wprowadzone przez katowicką firmę Nebbo w czasie rebrandingu, który zakończył się pod koniec ubiegłego roku. Wcześniej przedsiębiorstwo działało pod nazwą Furniko PP Concept w ramach sieci sprzedaży firmy Furniko – jednego z czołowych producentów mebli biurowych w Polsce. Jak będzie wyglądała dalsza działalność Nebbo?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nebbo---rebranding-firmy-furniko-pp-concept,404805,artykul.html

Furniko PP Concept, posiadające swoje salony w Katowicach oraz Krakowie, powstało w 2016 roku i od tego czasu co roku powiększało swoje obroty o kilkadziesiąt procent. Firma od samego początku stawiała na rozwój, zarówno własny, jak i klientów, dlatego, gdy pojawiła się możliwość poszerzenia zakresu działań, jej twórca zdecydował się na rebranding. Jako Nebbo przedsiębiorstwo szerzej otworzyło się na rynek wnętrzarski, zyskało większą swobodę działania oraz rozbudowało swój portfel produktów. Proponowany dziś asortyment wykracza poza rozwiązania dostarczane przez firmę Furniko, choć nadal pozostaje ona istotnym partnerem Nebbo.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Przedstawiciel Nebbo podkreśla, że zmiany były konieczne, by firma mogła się rozwijać. - Dzięki sprawnie przeprowadzonemu rebrandingowi otworzyliśmy przed sobą drogę do współpracy z inwestorami, architektami oraz wartościowymi partnerami o ugruntowanej pozycji na rynku wyposażenia wnętrz biurowych – mówi Patryk Koziatek, właściciel i Dyrektor Zarządzający Nebbo. – Zmodyfikowaliśmy także naszą kolekcję – od wykładzin dywanowych, przez meble biurowe i produkty ulepszające akustykę, aż po rozwiązania technologiczne usprawniające codzienną pracę - opierając ją na 15 czołowych producentach – wyjaśnia ekspert.

W ramach rebrandingu powstało także nowe logo, którego autorem jest studio Uniforma- Jego design oraz liternictwo odzwierciedla wartości Nebbo – rzetelność, kreatywność oraz szacunek do przestrzeń – mówi Michał Mierzwa, Creative Director studia Uniforma. - Stworzyliśmy również nową stronę internetową Nebbo.pl. Witryna przedstawia profesjonalizm, wiedzę i doświadczenie ekspertów Nebbo, a w swojej formie nawiązuje do modernistycznych założeń projektowania: czytelność i prostota w służbie funkcji – dodaje.

Nowa, funkcjonalna i estetyczna strona www ma odzwierciedlać holistyczne podejście do pracy biurowej oraz inspirować zarówno architektów, jak i właścicieli firm. Innowacją jest m.in. rezygnacja z tradycyjnego podziału produktów na kategorie na rzecz profesjonalnego doradztwa i indywidualnego podejścia do klienta.

Nowym hasłem przedsiębiorstwa zostało „Empowering your office”.

- W zmieniającym się świecie pracy biurowej tworzymy rozwiązania, które wspierają rozwój firm poprzez zwiększenie zaangażowania oraz integrację pracowników – tłumaczy Patryk Koziatek. – Realizację tego hasła umożliwia nam przede wszystkim nowa, szersza oferta. Już dziś współpracujemy z takimi firmami jak m.in.: Interstuhl – jeden z najważniejszych producentów foteli obrotowych i siedzisk tapicerowanych na świecie; Magis – włoska marka znana z designerskich rozwiązań; Acustio – firma tworząca innowacyjne rozwiązania akustyczne dla biur; Prostoria – chorwacka marka wyprzedzająca wszelkie trendy oraz potrzeby współczesnych biur czy Balma – znana z mebli biurowych o unikalnym wzornictwie – dodaje.

Nebbo poszerzyło także zakres współpracy z architektami. Jak podkreśla przedstawiciel firmy, od zawsze wspierała i będzie wspierać to środowisko, gdyż jest ono rzecznikiem potrzeb inwestorów i pracowników biurowych. Służyć ma temu doradztwo produktowe, które jest kluczowym elementem oferty przedsiębiorstwa.

Źródło: Nebbo

www.nebbo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764