logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

NEC: monitor wielkoformatowy z rozdzielczością Full HD.

  PR 01.03.2011, przeczytano 2609 razy
ilustracjastrzałka

NEC Display Solutions późną wiosną br. planuje wprowadzenie do serii NEC MultiSync X pierwszego monitora wielkoformatowego pracującego z rozdzielczością Full HD. Jednocześnie MultiSync X551UN będzie pierwszym rozwiązaniem dla ścian wideo z bezpośrednim podświetleniem diodami LED.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nec%3A-monitor-wielkoformatowy-z-rozdzielczoscia-full-hd.,12084,artykul.html

Ramka tego 55-calowego modelu jest najcieńsza spośród wszystkich monitorów dostępnych w ofercie NEC Display Solutions. Jej planowana szerokość wynosi 3,7 mm dla ramki górnej i lewej oraz 1,8 mm dla dolnej i prawej. To daje zaledwie 5,7mm odstępu pomiędzy wyświetlanym na ścianie wideo kontentem, co w połączeniu z wysoką rozdzielczością 1920 x 1080 pikseli gwarantuje niezrównaną jakość obrazu. NEC MultiSync X551UN jest doskonałym rozwiązaniem dla klientów z sektora Retail i Digital Signage, firm rentalowych oraz do pomieszczeń kontrolnych (np. policja, straż, monitoring procesów przemysłowych).

W technologii bezpośredniego podświetlenia, diody LED są umieszczone za panelem, dając równe podświetlenie całej powierzchni ekranu przy jasności do 700 cm/m2.

Odpowiedzieliśmy na potrzeby klientów i w porównaniu z udanym modelem X462UN, jeszcze bardziej zredukowaliśmy szerokość ramki, przy jednoczesnym zwiększeniu rozdzielczości ekranu. To, w połączeniu z kilkoma nowymi funkcjami, sprawia, że NEC Display Solutions ustanawia nowe standardy na tym wymagającym i rozwijającym się rynku - wyjaśnia Thorsten Prsybyl, Product Line Manager Public Displays Europe w NEC Display Solutions.

Wraz z monitorem NEC MultiSync X551UN producent będzie oferował szeroki wybór rozwiązań do montażu oraz zestaw Overframe Kit, co umożliwi proste konstruowanie ścian wideo.

Źródło: NEC Display Solutions

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764