logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nec „Shared Vision” na targach ISE 2020

  PR 19.12.2019, przeczytano 711 razy

NEC Display Solutions Europe zaprezentuje się na targach Integrated Systems Europe (ISE) 2020, które odbędą się w dniach 11-14 lutego 2020r. w RAI Amsterdam, na stoisku 5-R20. ISE jest największą na świecie wystawą dla dostawców oraz integratorów systemów AV, podczas której NEC przedstawi najnowsze portfolio rozwiązań do wyświetlania obrazu oraz innowacji technologicznych pod hasłem „Shared Vision”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nec-_shared-vision_-na-targach-ise-2020,385151,artykul.html

Na targach zostaną zaprezentowane rozwiązania Digital Signage i technologie do współpracy, które pomogą organizacjom dostosować się do stale zmieniającego się nowoczesnego środowiska korporacyjnego i biznesowego. Na stoisku NEC będzie można zobaczyć technologie wyświetlania obrazu oraz rozwiązania pogrupowane według trzech głównych obszarów tematycznych: współpraca w przestrzeni roboczej, Digital Signage nowej generacji oraz wizualizacja w dużych obiektach.

NEC pokaże, w jaki sposób firmy mogą wspierać wydajność i współpracę wśród swoich pracowników dzięki narzędziom do wyświetlania i bezproblemowej wymiany informacji. Jedno z takich rozwiązań to najnowszy NEC InfinityBoard, uniwersalny monitor do współpracy, który teraz wyposażony jest w aplikację Quicklaunch. Quicklaunch oferuje łączenie z ponad 30 komunikatorami konferencyjnymi za pomocą jednego kliknięcia oraz możliwość uruchamiania aplikacji, udostępniania urządzeń i wiele innych funkcji, a wszystko to w bezpiecznym środowisku.

Ponadto, NEC zaprezentuje następną generację najbardziej uniwersalnych i przyszłościowych monitorów wielkoformatowych oraz najnowszą linię Direct View LED do wizualizacji na dużą skalę i wizualizacji typu plug-and-play. Nowe modele LED uzupełniają high-endowe portfolio o jeszcze mniejszy rozstaw pikseli dla uzyskania najlepszego przekazu wizualnego nawet w najjaśniejszych środowiskach.

NEC przedstawi również niedawno wprowadzone oprogramowanie NEC MediaPlayer, obsługiwane przez Raspberry Pi, elastyczne i łatwe w obsłudze, umożliwiające dodawanie aplikacji firm trzecich w celu lepszej integracji z szeroką gamą scenariuszy Digital Signage.

Odwiedzający będą mogli zapoznać się z rozwiązaniami firmy NEC zaprezentowanymi w realistycznych sytuacjach i środowiskach, by najlepiej pokazać pełny obraz ich możliwości i wydajności - od recepcji i wyszukiwania drogi, po restauracje szybkiej obsługi i wiele innych. Na miejscu dostępni będą eksperci NEC, którzy udzielą dodatkowych informacji i wyjaśnień, a także zademonstrują najnowszą ofertę.

"To prawdziwa przyjemność dołączyć po raz kolejny do naszych partnerów i klientów podczas ISE", powiedziała Stefanie Corinth, Senior Vice President Marketing and Business Development w NEC Display Solutions Europe. "Środowisko pracy stale się zmienia; łączność i skuteczna współpraca są teraz ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej, aby osiągnąć sukces w biznesie. Nasze rozwiązania do wyświetlania obrazu zapewnią naszym klientom wszystko czego potrzebują, aby przekraczać granice, tworzyć innowacje i współpracować lepiej".

Źródło: NEC Display Solutions

www.nec-display-solutions.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma LG prezentuje w Londynie projekty artystyczne inspirowane technologią OLED
Firma LG Electronics rozpoczyna w Londynie serię inicjatyw artystycznych w ramach swojej kampanii „SELF-LIT”. W tym tygodniu zaprezentuje światu nowy gatunek – Sztukę LG OLED wykorzystującą technologię samoświecących pikseli.
Młodzi sportowcy w lifestyle’owej kampanii marki New Balance
Do grona ambasadorów New Balance dołączyli kolejni młodzi obiecujący lekkoatleci: średniodystansowiec Kacper Lewalski oraz sprinter Patryk Grzegorzewicz. Wraz z innym ambasadorem, Krzysztofem Różnickim, zostali twarzami jesiennej kampanii New Balance.
Oknoplast wdraża zupełnie nowy wymiar komunikacji
Pozycja lidera w branży okiennej to nie tylko zapewnianie produktów najwyższej jakości, bezpiecznych, zgodnych z aktualnymi trendami i o wysokim poziomie designu. Pionierzy rynku skupiają się przede wszystkim na preferencjach swoich odbiorców, dla których produkty okienne są często czymś więcej, niż koniecznym dopełnieniem fasady. Nowa kampania OKNOPLAST jest...
Launch najnowszej gry Vile Monarch
14 października do sprzedaży trafił najnowszy produkt wypuszczony na rynek globalny przez game developera Vile Monarch. W grze fabularnej Growing Up gracz kieruje życiem postaci od dzieciństwa po dorosłość. Wyspecjalizowana w gaming marketingu Next Level Agency odpowiadała za strategię i realizację komunikacji (Discord, Twitter, Facebook).
Jak mierzymy content marketing?
Stowarzyszenie Content Marketing Polska sprawdziło, jak marketerzy w Polsce analizują treści i na jakie wskaźniki zwracają uwagę. Oto, co uwzględniają oni przy ocenie działań contentmarketingowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764