logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

NEC Competence Days 2017: Spotkanie profesjonalistów AV

  PR 02.11.2017, przeczytano 878 razy
ilustracja

W dniach 12 i 13 października br. odbyła się już ósma edycja NEC Competence Days Pro AV Solutions – bezpłatnego szkolenia dla partnerów handlowych NEC. Wydarzenie kierowane jest przede wszystkim do przedstawicieli firm działających w sektorze profesjonalnych instalacji AV. Spotkania tego typu japoński producent prowadzi już od wielu lat, a zainteresowanie nimi stale wzrasta, czego najlepszym przykładem jest tegoroczna frekwencja, która wyniosła 350 osób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nec-competence-days-2017%3A-spotkanie-profesjonalistow-av,34338,artykul.html

W tym roku organizator zdecydował się na zmianę lokalizacji i konferencja NEC odbyła się po raz pierwszy w Wieliczce w Centrum Hotelowo-Konferencyjne Hotel Lenart. Nowe miejsce pozwoliło znacznie powiększyć część wystawienniczą w stosunku do poprzednich edycji szkolenia. EXPO objęło łącznie ok. 500 m2 na dwóch poziomach obiektu. Dodatkowo, po raz pierwszy NEC wprowadził do agendy sesje warsztatowe Hands On (pokazy działania poszczególnych rozwiązań prowadzone dla małych grup uczestników, z możliwością testowania sprzętu). Pomysł ten został doskonale odebrany zarówno przez uczestników, jak i co-sponsorów. Podczas tegorocznej imprezy zaprezentowano największą liczbę nowości i premier rynkowych w historii NEC Competence Days.

Udało nam się przeprowadzić polską prapremierę rozwiązania NEC InfinityBoard. Pozyskaliśmy też po raz pierwszy międzynarodowego partnera merytorycznego, jakim jest branżowe stowarzyszenie AVIXA (dawniej InfoComm). Po raz pierwszy także zorganizowaliśmy tzw. pokaz shoot out – porównanie projektorów oraz monitorów LCD, działających na bazie różnych technologii, dostępnych w zakresie oferty NEC Display Solutions. A to nie wszystkie nowości. Nigdy w przeszłości nasze szkolenia nie były jedynie nudnymi prezentacjami nowych modeli w ofercie, ale tegoroczna edycja może zostać śmiało okrzyknięta najbardziej praktyczną edycją NEC Competence Days!” – powiedział Mariusz Orzechowski, General Manager Central South East Europe.

ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka

NEC Display Solutions jako najbardziej przełomowe dla rynku AV ocenia dwa zaprezentowane na konferencji rozwiązania: Infinity Board oraz nową platformę Athlon 5, na podstawie której tworzone będą wszystkie nowe monitory wielkoformatowe NEC.

Tegoroczną edycję konferencji NEC współtworzyli Partnerzy: Smartsign AB, Edbak, Extron Electronics, Kramer Electronics, Matrox Graphics, EST Polska, Adeo Screen, Phono Media, Cine Project Polska oraz partner merytoryczny: AVIXA.

Po raz kolejny odbył się również konkurs dla uczestników promujący aktywny udział w szkoleniu. Sponsorami nagród byli: NEC Display Solutions, Phono Media oraz magazyny patronujące medialnie wydarzeniu: AVIntegracje, CRN, OOH i Visual Communication. Ufundowano łącznie aż 29 nagród. Nagrodami głównymi były: projektor NEC V302H oraz 34-calowy monitor NEC EX341R o zakrzywionym ekranie.

Dwudniowe spotkanie nie mogło odbyć się bez specjalnego wieczoru z NEC. W tym roku uczestnikom szkolenia wieczór umilił niepowtarzalny Kinoteatr MUMIO. Gości ujęła szczególnie geneza projektorów NEC w interpretacji artystów.

Źródło: NEC Display Solutions

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764