logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nec Competence Days 2018 - relacja ze spotkania profesjonalistów branży AV

  PR 30.10.2018, przeczytano 1094 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 18 i 19 października br. odbyła się dziewiąta edycja NEC Competence Days Pro AV Solutions – bezpłatnego szkolenia dla partnerów handlowych NEC. Wydarzenie kierowane jest przede wszystkim do przedstawicieli firm działających w sektorze profesjonalnych instalacji AV i obejmuje szereg prezentacji, warsztatów oraz strefę Expo. Spotkania tego typu japoński producent prowadzi już od wielu lat, a zainteresowanie nimi stale wzrasta, czego najlepszym przykładem są zarówno rekordowa liczba sponsorów tegorocznej edycji, jak i frekwencja, która przekroczyła 350 osób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nec-competence-days-2018---relacja-ze-spotkania-profesjonalistow-branzy-av,379940,artykul.html

Po raz kolejny konferencja NEC odbyła się w Wieliczce, w Centrum Hotelowo-Konferencyjnym Hotel Lenart. Tegoroczna strefa Expo objęła łącznie prawie 500 m2 na dwóch poziomach obiektu. Dzięki bardzo bogatej ekspozycji różnego typu produktów sektora AV udało się przeprowadzić aż 12 sesji warsztatowych Hands On! Były to pokazy działania poszczególnych rozwiązań prowadzone dla małych grup uczestników, z możliwością testowania sprzętu i prowadzenia dyskusji. Tak obszerna część warsztatowa zdecydowanie zmieniła charakter imprezy na bardziej dynamiczny i nastawiony na praktykę. Zostało to zdecydowanie pozytywnie ocenione przez uczestników szkolenia.

- Jak co roku doświadczyliśmy połączenia sporej dawki merytoryki i inspiracji z doskonałą atmosferą i cennym networkingiem. Zapoczątkowana tradycja nagradzania partnerów będzie dodatkowym motywatorem do rozwijania biznesu z NEC. Wydarzenie to na stałe wpisało się już w kalendarz naszej branży, co udowodniła niezwykle wysoka frekwencja. Strach pomyśleć ile firm odwiedziłoby konferencję, gdyby organizowana była w centralnej Polsce! – powiedział Michał Górski, General Manager z firmy SQM.

ilustracjastrzałka

Podczas konferencji, NEC Display Solutions zaprezentował szerokie portfolio rozwiązań projektorowo - monitorowych oraz po raz pierwszy rozwiązania LED. Wśród nowości na szczególną uwagę zasługują: monitor bezramkowy NEC MultiSync UN464VA wyposażony w procesor obrazu SpectraView Engine i możliwość samodzielnej kalibracji, laserowy projektor LCD wyposażony w zamknięty silnik optyczny P525UL i ultracichy układ chłodzenia oraz moduły LED p1.8 prezentowane w formie  inteligentnej półki sklepowej. Dodatkowo można było zobaczyć i przetestować sieciowy procesor graficzny Hiperwall, multimedialny kombajn wideokonferencyjny InfinityBoard,  system do zarzadzania monitorami i projektorami NEC NaViSet, huddlespace z monitorem NEC MultiSync z serii C zintegrowanym z multimedialnym soundbarem oraz całą paletę monitorów wielkoformatowych NEC.

ilustracjastrzałka

- Gratulacje odbierane zarówno od uczestników oraz sponsorów tego największego w skali kraju eventu dla profesjonalistów z branży AV cieszą i potwierdzają, iż przyjęta formuła się sprawdza, a NEC Display Solutions pozostaje niezmiennie liderem tej branży przyciągając wiele firm, które wraz z nami chcą rozmawiać o najnowszych trendach i tworzyć kompletne rozwiązania dla najbardziej wymagających klientów. – powiedział Mariusz Orzechowski, General Manager Central South East Europe.

ilustracjastrzałka

Tegoroczną edycję konferencji NEC współtworzyli Sponsorzy: Matrox Graphics, Kramer Electronics, Edbak, Datapath, Yealink, Sennheiser, U-Touch, KT i AREC, AUDAC, PROCAB, CYMON, ADAMSON Systems Engineering, Sensonics oraz AXIS. Patronat Medialny nad imprezą objęły magazyny: CRN, AVIntegracje, Visual Communication i OOH Magazine.

ilustracjastrzałka

Dwudniowe spotkanie nie mogło odbyć się bez specjalnego wieczoru z NEC. Podczas uroczystej gali po raz pierwszy przyznano nagrody NEC Awards, które są wyrazem uznania dla partnerów NEC Display Solutions i formą podziękowania im za dotychczasowe osiągnięcia i współpracę. Statuetki NEC Awards 2018 odebrali: w kategorii Edukacja  - firmy  Mentor oraz  Agraf, w kategorii Rental  - firma SQM, w kategorii Wdrożenie Roku Comarch, w kategorii Debiut Roku Senetic, w kategorii Największy Obrót firma Perfect Displays  oraz w kategorii Security firma Megavision Technology.

Źródło: NEC Display Solutions Europe

www.nec-display-solutions.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764