logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

NEC Display Solutions i Coca-Cola promują digital signage w kinach

  PR 26.06.2014, przeczytano 3011 razy
ilustracjastrzałka

NEC Display Solutions i Coca-Cola nawiązały współpracę w Europie w celu promowania rozwoju instalacji Digital Signage w kinach. Dzięki porozumieniu uczestnicy targów CineEurope 2014 w Barcelonie, które odbyły się  w dniach 16-19 czerwca 2014, mieli okazję podziwiać jeden z najbardziej interaktywnych i spektakularnych salonów Digital Signage.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nec-display-solutions-i-coca-cola-promuja-digital-signage-w-kinach,22026,artykul.html

NEC i Coca-Cola nawiązały współpracę, której celem było stworzenie najbardziej interaktywnego i atrakcyjnego wizualnie salonu na CineEurope 2014. Coca-Cola wybrała NEC ze względu na szeroką ofertę rozwiązań kinowych, wykorzystujących każde miejsce w kinie, poczynając od zewnętrznych ścian LED poprzez monitory, projektory czy ściany video w foyer kina, monitory w koncesjonowanych punktach sprzedaży, aż do najnowszej technologii projekcyjnej dla dużego ekranu.

Do dostarczenia na swoje stoisko cyfrowych nośników i kontentu Coca-Cola wybrała NEC Display Solutions, YCD Multimedia, Littlebit Technology oraz Intel.

Bazując na instalacjach NEC, na targach emitowano film promocyjny aktywowany ruchem, stworzono bar Coca-Coli wyposażony w 46-80” monitory z serii MultiSync. Natomiast 55-calowe monitory NEC z serii XUN zostały wykorzystane do promocji produktów, wyświetlania zwiastunów filmowych i reklam. Monitory wielkoformatowe NEC z serii V posłużyły za tablice menu w punktach sprzedaży, wyświetlacze przy kasach i jako ekrany do wskazywania drogi. Ponadto przy wykorzystaniu dwóch projektorów NEC PH1400U ze sprzętową funkcją edge-blending wyświetlano wideo Coca-Coli „Splash”. Odwiedzający mogli zobaczyć w akcji również zawansowany 3-chipowy projektor NEC dający obraz o wyjątkowej jakości w najwyższych rozdzielczościach.

Stefanie Corinth, Senior Vice President Marketing & Business Development w NEC Display Solutions Europe powiedziała tuż przed otwarciem ekspozycji: “Pracowaliśmy nad tym projektem z Coca-Colą przez kilka ostatnich miesięcy i mogę zapewnić, że będzie to jedno z najbardziej wyróżniających  się miejsc na CineEurope. Goście będą mogli doświadczyć w realny sposób tego, co można zaoferować swoim klientom, aby zwiększyć sprzedaż i zbudować lojalność. Z 10-letnią historią obecności na CineEurope, NEC ma bogate doświadczenie w tej branży. Współpraca z Coca-Colą w celu pokazania przyszłości rozwiązań Digital Signage dla kin w całej Europie jest dla nas ważnym dokonaniem.”

Corinne Thibaut, International Director Cinema & Leisure w Coca-Coli powiedziała: “Ludzie chodzą do kina, aby się rozerwać i doświadczyć wyjątkowych wrażeń. Wraz z firmą NEC prezentujemy wszystkie cyfrowe nośniki i możliwości Digital Signage dla właścicieli kin chcących dostarczyć swoim widzom niezapomnianych przeżyć. Będzie to dla gości CineEurope miejsce, w którym będą mogli wyobrazić sobie przyszłość i wielkie plany branży kinowej.

Coca-Cola była oficjalnym głównym sponsorem CineEurope, największej i najbardziej prestiżowej ogólnoeuropejskiej imprezy dla branży kinowej. Targi są regularnie odwiedzane przez tysiące profesjonalistów z ponad 65 krajów oraz ponad 150 firm.

Źródło: NEC Display Solutions

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764