logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

NEC Display Solutions i Coca-Cola promują digital signage w kinach

  PR 26.06.2014, przeczytano 2828 razy
ilustracjastrzałka

NEC Display Solutions i Coca-Cola nawiązały współpracę w Europie w celu promowania rozwoju instalacji Digital Signage w kinach. Dzięki porozumieniu uczestnicy targów CineEurope 2014 w Barcelonie, które odbyły się  w dniach 16-19 czerwca 2014, mieli okazję podziwiać jeden z najbardziej interaktywnych i spektakularnych salonów Digital Signage.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nec-display-solutions-i-coca-cola-promuja-digital-signage-w-kinach,22026,artykul.html

NEC i Coca-Cola nawiązały współpracę, której celem było stworzenie najbardziej interaktywnego i atrakcyjnego wizualnie salonu na CineEurope 2014. Coca-Cola wybrała NEC ze względu na szeroką ofertę rozwiązań kinowych, wykorzystujących każde miejsce w kinie, poczynając od zewnętrznych ścian LED poprzez monitory, projektory czy ściany video w foyer kina, monitory w koncesjonowanych punktach sprzedaży, aż do najnowszej technologii projekcyjnej dla dużego ekranu.

Do dostarczenia na swoje stoisko cyfrowych nośników i kontentu Coca-Cola wybrała NEC Display Solutions, YCD Multimedia, Littlebit Technology oraz Intel.

Bazując na instalacjach NEC, na targach emitowano film promocyjny aktywowany ruchem, stworzono bar Coca-Coli wyposażony w 46-80” monitory z serii MultiSync. Natomiast 55-calowe monitory NEC z serii XUN zostały wykorzystane do promocji produktów, wyświetlania zwiastunów filmowych i reklam. Monitory wielkoformatowe NEC z serii V posłużyły za tablice menu w punktach sprzedaży, wyświetlacze przy kasach i jako ekrany do wskazywania drogi. Ponadto przy wykorzystaniu dwóch projektorów NEC PH1400U ze sprzętową funkcją edge-blending wyświetlano wideo Coca-Coli „Splash”. Odwiedzający mogli zobaczyć w akcji również zawansowany 3-chipowy projektor NEC dający obraz o wyjątkowej jakości w najwyższych rozdzielczościach.

Stefanie Corinth, Senior Vice President Marketing & Business Development w NEC Display Solutions Europe powiedziała tuż przed otwarciem ekspozycji: “Pracowaliśmy nad tym projektem z Coca-Colą przez kilka ostatnich miesięcy i mogę zapewnić, że będzie to jedno z najbardziej wyróżniających  się miejsc na CineEurope. Goście będą mogli doświadczyć w realny sposób tego, co można zaoferować swoim klientom, aby zwiększyć sprzedaż i zbudować lojalność. Z 10-letnią historią obecności na CineEurope, NEC ma bogate doświadczenie w tej branży. Współpraca z Coca-Colą w celu pokazania przyszłości rozwiązań Digital Signage dla kin w całej Europie jest dla nas ważnym dokonaniem.”

Corinne Thibaut, International Director Cinema & Leisure w Coca-Coli powiedziała: “Ludzie chodzą do kina, aby się rozerwać i doświadczyć wyjątkowych wrażeń. Wraz z firmą NEC prezentujemy wszystkie cyfrowe nośniki i możliwości Digital Signage dla właścicieli kin chcących dostarczyć swoim widzom niezapomnianych przeżyć. Będzie to dla gości CineEurope miejsce, w którym będą mogli wyobrazić sobie przyszłość i wielkie plany branży kinowej.

Coca-Cola była oficjalnym głównym sponsorem CineEurope, największej i najbardziej prestiżowej ogólnoeuropejskiej imprezy dla branży kinowej. Targi są regularnie odwiedzane przez tysiące profesjonalistów z ponad 65 krajów oraz ponad 150 firm.

Źródło: NEC Display Solutions

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dziadek Henryk i Mariusz Kałamaga czarują w reklamie Columbusa
W drugiej odsłonie kampanii Columbusa, realizowanej pod hasłem Energii masz pod dostatkiem, główni  bohaterowie pojawiają się w ezoterycznej odsłonie. Reklamy, wykorzystujące magiczny motyw, mają na celu pokazać, że dom bez rachunków dzięki OZE to nie żadna magia, tylko przyszłość.
Marka 4F, należąca do spółki OTCF, wraz z MediaHub po raz kolejny raz realizuje kampanię reklamową w kanale digital. Zakres prac związany jest z komunikacją promującą najnowszą kolekcję odzieży oraz obuwia z kolekcji – 4FxRL9.
W większości smartfonów system Android 11 jest standardem, wiele pracuje już na kolejnej wersji systemu Googla. Android w wersji 11 trafił  już też do telewizorów – można więc powiedzieć, że jest to system sprawdzony i dopracowany.
Firma PUMA, wraz z klubem AC Milan, mają przyjemność ogłosić przedłużenie współpracy, która trwa od 2018 roku. Marka pozostanie Partnerem Głównym AC Milan, Globalnym Dostawcą Technicznym oraz Oficjalnym Partnerem Licencyjnym.
Nikon: bezlusterkowiec Z 30 oraz superteleobiektyw Nikkor Z 400mm f/4.5 VR S
Nikon ma przyjemność poinformować o wprowadzeniu dwóch nowych produktów na rynek. Pierwszy z nich to Nikon Z 30, który pozwala osiągnąć wyższy poziom jakości videoblogów, a drugi to superteleobiektyw stałoogniskowy NIKKOR Z 400m f/4.5 VR S, zaprojektowany z myślą o niezwykłej poręczności. Mały bardzo łatwy w użyciu bezlusterkowiec Z 30 ma ogromny potencjał i jest...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764