logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

NEC Display Solutions na ISE 2016

  PR 08.02.2016, przeczytano 2187 razy
ilustracjastrzałka

NEC Display Solutions rozpoczyna targi ISE 2016 prezentacją swoich rozwiązań do wyświetlania obrazu w rzeczywistych zastosowaniach, z którymi spotykamy się na co dzień. W ramach tematów obejmujących udostępnianie, prezentację, analizę, przegląd i kontrolę cyfrowej informacji, NEC przedstawi, w jaki sposób technologia może zmieniać działanie korporacji, handlu, edukacji, transportu i wielu innych branż.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nec-display-solutions-na-ise-2016,27402,artykul.html

Łącząc własną technologię z pomysłami i doświadczeniem partnerów NEC zaprezentuje swoje rozwiązania gościom w kilku strefach tematycznych na stoisku 4-R24:

  • Share - udostępnianie treści pozwalające na wspólną pracę w cyfrowej przestrzeni. Na targach będzie zaprezentowana interaktywna ściana z obsługą multi-touch, która pozwoli uczestnikom na jednoczesną wymianę informacji. To interaktywne rozwiązanie wykorzystuje oprogramowanie DisplayNote NEC Edition. NEC zaprezentuje również interaktywną przestrzeń o powierzchni 5m2, którą można wykorzystać w miejscach publicznych i strefach handlowych. Ponadto będzie można wypróbować dwa stoły dotykowe z wyjątkowo szczegółowym obrazem, dzięki rozdzielczości Ultra High Definition.
  • Present - profesjonalną prezentację gwarantuje zarówno szerokie portfolio projektorów laserowych, włącznie z najnowszym modelem PX803UL, jaki i ściany wideo oraz moduły LED o wysokiej rozdzielczości. Wszystkie te technologie wyświetlania obrazu są wysoce niezawodne, a wraz z postępami w technologii SSL, oferują dodatkowo niski całkowity koszt posiadania. Modułowe ściany wideo można budować z monitorów X555UNS oraz UN551S, które mają praktycznie niewidoczne ramki ekranu i oferują wierne odwzorowanie kolorów. Na targach zostaną pokazane nowe moduły LED o odstępie pomiędzy pikselami wynoszącym zaledwie 1,5mm, będące częścią szerszej oferty LED do zastosowań wewnątrz i na zewnątrz pomieszczeń.
  • Analyse - dzięki wykorzystaniu monitorów możliwe jest analizowanie danych i  szybkie podjęcie decyzji opartych o dokładne informacje. Przykładowo handlowcy mogą analizować trendy zakupowe swoich klientów przy użyciu oprogramowania NEC Field Analyst zintegrowanego z innymi danymi w czasie rzeczywistym lub rozwiązaniami opartymi o zachowania. W tej części stoiska zostaną pokazane także monitory biurkowe dla środowisk korporacyjnych, wyróżniające się eleganckim wzornictwem i bogatym zestawem funkcji, takie jak model EX241UN z bardzo wąskimi ramkami ekranu.
  • Review – przeglądanie treści wizualnych, takich jak filmy lub nieruchome obrazy, w wielu branżach wymaga wysokiej jakości wyświetlanego obrazu. Referencyjne rozwiązania NEC spełniają najwyższe wymagania dotyczące wierności kolorystycznej i uwagi przywiązywanej do szczegółów. Monitory SpectraView gwarantują najwyższe standardy w zakresie technologii koloru oraz paneli. Dwa monitory biurkowe UHD: PA322UHD-SV2 i EA275UHD zostaną wykorzystane na targach do pokazania tej absolutnej dbałości o szczegóły.
  • Control - za pomocą oprogramowania Hiperwall można kontrolować, monitorować i zarządzać kluczowymi operacjami przy wykorzystaniu wielu źródeł sygnału. NEC zaprezentuje monitory do ścian wideo oraz monitor wielkoformatowy X981UHD, który oferuje wyjątkowo ergonomiczną pracę.


Nowoczesne rozwiązania do wyświetlania obrazu zapewniają istotne korzyści na wiele różnych sposobów, nie tylko poprawiają ogólne doświadczenie i zaangażowanie, ale bezpośrednio wspierają cele biznesowe, dostarczając lepsze sposoby na udostępnianie, prezentowanie, analizowanie, przeglądanie i kontrolowanie informacji. Poprzez bliskie relacje z naszymi partnerami technologicznymi stale odkrywamy nowe sposoby na tworzenie lepszych rozwiązań.” - komentuje Stefanie Corinth, Senior Vice President Marketing and Business Development w NEC Display Solutions Europe.

Podczas ISE, Adrian Cotterill, redaktor naczelny DailyDOOH będzie przeprowadzał wywiady z gośćmi w zaimprowizowanym studio TV na stoisku NEC (4-R24), a zespół ludzi na żywo pokaże przykłady pracy przy postprodukcji.

Ponadto Bernd Eberhardt, prezes i CEO NEC Display Solutions Europe weźmie udział w panelu dyskusyjnym otwierającym ISE 2016, traktującym o wzajemnym przenikaniu branż AV i IT oraz ich oddziaływaniu na powstawanie technicznych wyzwań i możliwości biznesowych dla rynku instalacji i integracji.

Więcej można dowiedzieć się odwiedzając stoisko NEC 4-R24. Można również wziąć udział w wycieczce z ekspertami NEC. Szczegółowe informacje znajdują się także na stronie www.nec-ise.com

Źródło: NEC Display Solutions

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764