logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

NEC Display Solutions na ISE 2016

  PR 08.02.2016, przeczytano 2186 razy
ilustracjastrzałka

NEC Display Solutions rozpoczyna targi ISE 2016 prezentacją swoich rozwiązań do wyświetlania obrazu w rzeczywistych zastosowaniach, z którymi spotykamy się na co dzień. W ramach tematów obejmujących udostępnianie, prezentację, analizę, przegląd i kontrolę cyfrowej informacji, NEC przedstawi, w jaki sposób technologia może zmieniać działanie korporacji, handlu, edukacji, transportu i wielu innych branż.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nec-display-solutions-na-ise-2016,27402,artykul.html

Łącząc własną technologię z pomysłami i doświadczeniem partnerów NEC zaprezentuje swoje rozwiązania gościom w kilku strefach tematycznych na stoisku 4-R24:

  • Share - udostępnianie treści pozwalające na wspólną pracę w cyfrowej przestrzeni. Na targach będzie zaprezentowana interaktywna ściana z obsługą multi-touch, która pozwoli uczestnikom na jednoczesną wymianę informacji. To interaktywne rozwiązanie wykorzystuje oprogramowanie DisplayNote NEC Edition. NEC zaprezentuje również interaktywną przestrzeń o powierzchni 5m2, którą można wykorzystać w miejscach publicznych i strefach handlowych. Ponadto będzie można wypróbować dwa stoły dotykowe z wyjątkowo szczegółowym obrazem, dzięki rozdzielczości Ultra High Definition.
  • Present - profesjonalną prezentację gwarantuje zarówno szerokie portfolio projektorów laserowych, włącznie z najnowszym modelem PX803UL, jaki i ściany wideo oraz moduły LED o wysokiej rozdzielczości. Wszystkie te technologie wyświetlania obrazu są wysoce niezawodne, a wraz z postępami w technologii SSL, oferują dodatkowo niski całkowity koszt posiadania. Modułowe ściany wideo można budować z monitorów X555UNS oraz UN551S, które mają praktycznie niewidoczne ramki ekranu i oferują wierne odwzorowanie kolorów. Na targach zostaną pokazane nowe moduły LED o odstępie pomiędzy pikselami wynoszącym zaledwie 1,5mm, będące częścią szerszej oferty LED do zastosowań wewnątrz i na zewnątrz pomieszczeń.
  • Analyse - dzięki wykorzystaniu monitorów możliwe jest analizowanie danych i  szybkie podjęcie decyzji opartych o dokładne informacje. Przykładowo handlowcy mogą analizować trendy zakupowe swoich klientów przy użyciu oprogramowania NEC Field Analyst zintegrowanego z innymi danymi w czasie rzeczywistym lub rozwiązaniami opartymi o zachowania. W tej części stoiska zostaną pokazane także monitory biurkowe dla środowisk korporacyjnych, wyróżniające się eleganckim wzornictwem i bogatym zestawem funkcji, takie jak model EX241UN z bardzo wąskimi ramkami ekranu.
  • Review – przeglądanie treści wizualnych, takich jak filmy lub nieruchome obrazy, w wielu branżach wymaga wysokiej jakości wyświetlanego obrazu. Referencyjne rozwiązania NEC spełniają najwyższe wymagania dotyczące wierności kolorystycznej i uwagi przywiązywanej do szczegółów. Monitory SpectraView gwarantują najwyższe standardy w zakresie technologii koloru oraz paneli. Dwa monitory biurkowe UHD: PA322UHD-SV2 i EA275UHD zostaną wykorzystane na targach do pokazania tej absolutnej dbałości o szczegóły.
  • Control - za pomocą oprogramowania Hiperwall można kontrolować, monitorować i zarządzać kluczowymi operacjami przy wykorzystaniu wielu źródeł sygnału. NEC zaprezentuje monitory do ścian wideo oraz monitor wielkoformatowy X981UHD, który oferuje wyjątkowo ergonomiczną pracę.


Nowoczesne rozwiązania do wyświetlania obrazu zapewniają istotne korzyści na wiele różnych sposobów, nie tylko poprawiają ogólne doświadczenie i zaangażowanie, ale bezpośrednio wspierają cele biznesowe, dostarczając lepsze sposoby na udostępnianie, prezentowanie, analizowanie, przeglądanie i kontrolowanie informacji. Poprzez bliskie relacje z naszymi partnerami technologicznymi stale odkrywamy nowe sposoby na tworzenie lepszych rozwiązań.” - komentuje Stefanie Corinth, Senior Vice President Marketing and Business Development w NEC Display Solutions Europe.

Podczas ISE, Adrian Cotterill, redaktor naczelny DailyDOOH będzie przeprowadzał wywiady z gośćmi w zaimprowizowanym studio TV na stoisku NEC (4-R24), a zespół ludzi na żywo pokaże przykłady pracy przy postprodukcji.

Ponadto Bernd Eberhardt, prezes i CEO NEC Display Solutions Europe weźmie udział w panelu dyskusyjnym otwierającym ISE 2016, traktującym o wzajemnym przenikaniu branż AV i IT oraz ich oddziaływaniu na powstawanie technicznych wyzwań i możliwości biznesowych dla rynku instalacji i integracji.

Więcej można dowiedzieć się odwiedzając stoisko NEC 4-R24. Można również wziąć udział w wycieczce z ekspertami NEC. Szczegółowe informacje znajdują się także na stronie www.nec-ise.com

Źródło: NEC Display Solutions

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764