logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

NEC Display Solutions ogłasza Global Channel Programme

  PR 05.08.2019, przeczytano 397 razy

NEC Display Solutions ogłosił Global Channel Programme, stanowiący uzupełnienie inicjatywy NEC One i mający na celu zapewnienie globalnego wsparcia i usług partnerom handlowym w sektorze AV/IT. Informacja została ogłoszona na stoisku NEC na targach InfoComm 2019, które odbyły się niedawno w Orlando na Florydzie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nec-display-solutions-oglasza-global-channel-programme,383479,artykul.html

NEC One Global Channel Programme podkreśla pozycję NEC jako światowego lidera branży AV” - powiedział Simon Jackson, Senior Vice President of Sales EMEA w NEC Display Solutions Europe. „NEC Display Solutions koncentruje się wyłącznie na rynku biznesowym i jego potrzebach. Nasza nowa inicjatywa udowodni, że jesteśmy producentem rozwiązań do wyświetlania obrazu, który dostarczając odpowiednie wsparcie i zasoby naszym partnerom potrafi zarządzać wielkimi projektami w sposób, który potwierdza, że z NEC Display Solutions najłatwiej prowadzi się globalne interesy.”

Global Channel Programme ma na celu stworzenie mocnego globalnego ekosystemu partnerów handlowych, aby zapewnić wysokiej jakości obsługę, której oczekują korporacyjni klienci końcowi. Program obejmie partnerów z obu Ameryk oraz regionów: EMEA i APAC. Jako członkowie programu, partnerzy NEC otrzymują dedykowane wsparcie ze strony NEC Global Team, kierownika projektu, dostęp do globalnego portfolio technologii, globalne ceny, status globalnego partnera, specjalne rabaty na egzemplarze demonstracyjne oraz globalny program nagród.

 „Firmy z całego świata, współpracujące z NEC Display Solutions, oczekują światowej klasy wsparcia i zasobów”, powiedziała Betsy Larson, Senior Vice President of Sales w NEC Display Solutions of America. „NEC One Global Channel Programme rozszerza to wsparcie na naszych globalnych partnerów handlowych, zapewniając bezproblemową integrację pomiędzy dostawcami, sprzedawcami i klientami na całym świecie. Cieszymy się, że możemy zapewnić taki poziom wsparcia naszym partnerom.

NEC One Global Channel Programme zapewnia obsługę przedsprzedażową i posprzedażową globalnym resellerom AV. NEC Display Solutions dostarcza rozwiązania do współpracy, sal konferencyjnych, sterowni i pomieszczeń kontrolnych, przestrzeni roboczych i Digital Signage dla szerokiego zakresu odbiorców, w tym: przedsiębiorstwom produkcyjnym, korporacjom, edukacji, handlowi detalicznemu, transportowi, opiece zdrowotnej oraz państwowym i lokalnym jednostkom administracyjnym.

 „Istnieje coraz większa grupa klientów, którzy oczekują globalnych standardów w kwestii systemów do wyświetlania obrazu i potrzebują ich bezproblemowej integracji” - kontynuuje Simon Jackson. „NEC One Global Channel Programme pomaga nam utrzymywać ścisłą współpracę w naszych regionach, zapewniając naszym partnerom handlowym komunikację i wsparcie potrzebne do obsługi ich klientów”.

Źródło: NEC Display Solutions

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764