logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nec Display Solutions ogłasza program dla klientów globalnych

  PR 12.07.2018, przeczytano 263 razy

NEC Display Solutions wprowadza nowy, globalny program NEC One, zapewniający międzynarodowym firmom najbardziej efektywny sposób obsługi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nec-display-solutions-oglasza-program-dla-klientow-globalnych,37220,artykul.html

NEC One to program oferujący zasoby i usługi, które umożliwią międzynarodowym firmom osiągnięcie maksymalnej wydajności i korzyści z inwestycji w technologie NEC Display Solutions. Jako członkowie NEC One, firmy - użytkownicy końcowi, będą mogły skorzystać ze scentralizowanych zakupów, wspólnego opracowywania strategii produktowej, globalnych cen i warunków handlowych, wspólnego kontaktu handlowego, światowej jakości wsparcia i obsługi posprzedażnej, a także ze stale rosnącej sieci partnerów.

- Rozwiązania NEC Display Solutions dzięki uznanej jakości i sprawdzonej reputacji w branży wyświetlania obrazu są idealne, aby służyć jako wsparcie dla naszej rosnącej bazy klientów – powiedział Hisatsugu Nakatani, prezes NEC Display Solutions – Dzięki NEC One wsłuchujemy się w potrzeby naszych międzynarodowych klientów i zapewniamy globalne korzyści biznesowe.

Firmy, które decydują się na współpracę z NEC Display Solutions, nie tylko inwestują w światowej klasy rozwiązania, ale dodatkowo zyskują wyjątkowe wsparcie, zapewniające większą kontrolę i spójność, oszczędność kosztów oraz wyższą wydajność. NEC One jest kompletnym źródłem rozwiązań wizualnych z bezproblemową integracją pomiędzy dostawcami, regionami, ofertami produktowymi i warunkami gwarancyjnymi, ułatwiając międzynarodowym firmom prowadzenie biznesu we wszystkich swoich lokalizacjach.

- Zarówno struktury, jak i aktywności naszych klientów stają się coraz bardziej globalne – powiedział Bernd Eberhardt, prezes i CEO NEC Display Solutions Europe – Zgodnie z tym trendem, klienci chcą w naturalny sposób korzystać z bardziej zharmonizowanego modelu biznesowego, który może zapewnić międzynarodowe wsparcie w najbardziej optymalny sposób.

Źródło: NEC Display Solutions Europe

www.nec-display-solutions.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza nowy cykl szkoleń online i warsztatów z drukowania 3D oraz pokrewnych technologii. CadXpert – wiodący dystrybutor drukarek 3D i skanerów 3D – przygotował serię bezpłatnych szkoleń online oraz szkoleń stacjonarnych, które mają przybliżyć technologie przyrostowe, urządzenia i materiały do druku 3D, a także ich zastosowania. Udział we...
Kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
Nowoczesność zakorzeniona w tradycji – oto nowy, odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.
PSPR wybrało nowe władze
Członkowie Polskiego Stowarzyszenie Public Relations na walnym zebraniu członków 8 lutego 2019 roku w Katowicach wybrali nowy zarząd i radę nadzorczą. Na czele PSPR stanęła Luiza Jurgiel-Żyła, wiceprezesami zostali Emilia Zakrzewska i Bartosz Milczarczyk. W zarządzie znaleźli się także Agnieszka Bednarczyk i Cyprian Maciejewski.
Badanie: Sport potrzebuje sponsorów
Ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które się nie angażują. W ciągu ostatnich 10 lat wzrósł odsetek osób, które uważają, że sponsoring jest potrzebny w sporcie, zmalał zaś odsetek tych, którzy są zdania, że kultura potrzebuje sponsorów. Co piąty Polak przyznaje, że...
Ruszyła zimowa kampania reklamowa Frosty
FRoSTA wystartowała z nową kampanią, która potrwa do końca marca. Spoty, będące nową odsłoną kampanii „Mówimy jak jest”, emitowane są w stacjach telewizyjnych i radiowych. Podkreślają zalety produktów FRoSTY – brak dodatków do żywności oraz ich wysoką jakość. W kreacjach zobaczymy Mexican Chicken – kurczak z ryżem po...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764