logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

NEC Display Solutions podsumowuje targi ISE 2016

  PR 24.02.2016, przeczytano 1230 razy
ilustracjastrzałka

NEC Display Solutions z sukcesem uczestniczył w targach ISE 2016, prezentując się pod hasłem „Your world is our showroom”. NEC zaprezentował innowacyjne rozwiązania z zakresu technologii LCD, LED i laserowej, a także dotykowej i interaktywnej. Każda z nich miała miejsce w osobnych częściach stoiska, stworzonych z udziałem kluczowych partnerów NEC. Frekwencja na stoisku NEC wzrosła o 60% w porównaniu do poprzedniej edycji targów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nec-display-solutions-podsumowuje-targi-ise-2016,27606,artykul.html

Stefanie Corinth, Senior Vice President Marketing and Business Development w NEC, skomentowała: “Nasza obecność na tegorocznych targach ISE polegała głównie na pokazaniu tego, w jaki sposób spełniamy potrzeby naszych klientów. Zaprezentowaliśmy rozwiązania, które pokazują nie tylko naszą innowacyjność w przypadku technologii LCD, LED i laserowej, ale także skupiają się na konkretnych zastosowaniach, które przynoszą biznesowe korzyści.

Stoisko NEC zbudowano w oparciu o pięć głównych tematów: udostępnianie, prezentacja, analiza, przegląd i kontrola, które odnoszą się do wielu branż. NEC zaprezentował efektywne rozwiązania i ich zastosowania w korporacjach, handlu, edukacji, mediach i cyfrowej reklamie zewnętrznej.

NEC wziął udział również w panelu dyskusyjnym otwierającym ISE 2016, w którym uczestniczyli między innymi: David Rowan, redaktor Wired UK oraz Bernd Eberhardt, President & CEO NEC Display Solutions Europe. Panel skupił się na omówieniu przyszłości przenikających się branż AV i IT oraz na rosnącej roli rozwiązań interaktywnych, opartych na różnego rodzaju czujnikach. W trakcie imprezy zespół, w skład którego wchodził między innymi Adrian Cotterill z DailyDOOH, stworzył na stoisku NEC ponad 40 filmów z wywiadami z wiodącymi postaciami ze świata technologii i rozwiązań dotyczących wyświetlania obrazu.

Stefanie Corinth dodaje: “Tegoroczne targi ISE były dla NEC Display Solutions wielkim sukcesem – w porównaniu do roku ubiegłego nasze stoisko odwiedziło ponad 60% więcej osób. Dodatkowy dzień ISE także okazał się bardzo udany, ponieważ dzięki temu więcej ludzi mogło zapoznać się z naszymi rozwiązaniami i zrozumieć to, w jaki sposób pomagamy im sprostać ich wyzwaniom biznesowym.”


Źródło: NEC Display Solutions

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764