logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

NEC Display Solutions podsumowuje targi ISE 2016

  PR 24.02.2016, przeczytano 1241 razy
ilustracjastrzałka

NEC Display Solutions z sukcesem uczestniczył w targach ISE 2016, prezentując się pod hasłem „Your world is our showroom”. NEC zaprezentował innowacyjne rozwiązania z zakresu technologii LCD, LED i laserowej, a także dotykowej i interaktywnej. Każda z nich miała miejsce w osobnych częściach stoiska, stworzonych z udziałem kluczowych partnerów NEC. Frekwencja na stoisku NEC wzrosła o 60% w porównaniu do poprzedniej edycji targów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nec-display-solutions-podsumowuje-targi-ise-2016,27606,artykul.html

Stefanie Corinth, Senior Vice President Marketing and Business Development w NEC, skomentowała: “Nasza obecność na tegorocznych targach ISE polegała głównie na pokazaniu tego, w jaki sposób spełniamy potrzeby naszych klientów. Zaprezentowaliśmy rozwiązania, które pokazują nie tylko naszą innowacyjność w przypadku technologii LCD, LED i laserowej, ale także skupiają się na konkretnych zastosowaniach, które przynoszą biznesowe korzyści.

Stoisko NEC zbudowano w oparciu o pięć głównych tematów: udostępnianie, prezentacja, analiza, przegląd i kontrola, które odnoszą się do wielu branż. NEC zaprezentował efektywne rozwiązania i ich zastosowania w korporacjach, handlu, edukacji, mediach i cyfrowej reklamie zewnętrznej.

NEC wziął udział również w panelu dyskusyjnym otwierającym ISE 2016, w którym uczestniczyli między innymi: David Rowan, redaktor Wired UK oraz Bernd Eberhardt, President & CEO NEC Display Solutions Europe. Panel skupił się na omówieniu przyszłości przenikających się branż AV i IT oraz na rosnącej roli rozwiązań interaktywnych, opartych na różnego rodzaju czujnikach. W trakcie imprezy zespół, w skład którego wchodził między innymi Adrian Cotterill z DailyDOOH, stworzył na stoisku NEC ponad 40 filmów z wywiadami z wiodącymi postaciami ze świata technologii i rozwiązań dotyczących wyświetlania obrazu.

Stefanie Corinth dodaje: “Tegoroczne targi ISE były dla NEC Display Solutions wielkim sukcesem – w porównaniu do roku ubiegłego nasze stoisko odwiedziło ponad 60% więcej osób. Dodatkowy dzień ISE także okazał się bardzo udany, ponieważ dzięki temu więcej ludzi mogło zapoznać się z naszymi rozwiązaniami i zrozumieć to, w jaki sposób pomagamy im sprostać ich wyzwaniom biznesowym.”


Źródło: NEC Display Solutions

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

STS Partnerem Czołowym Pogoni Szczecin
STS podpisał kontrakt sponsorski z Pogonią Szczecin, czwartą drużyną minionego sezonu Ekstraklasy. Kontrakt będzie obowiązywać do końca rozgrywek 2026/2027. Na mocy porozumienia, STS został Partnerem Czołowym i oficjalnym bukmacherem klubu z Pomorza.
Marka Familijne z wakacyjną loterią konsumencką
1 lipca br. ruszyła loteria konsumencka „Mus to zobaczyć!” zorganizowana przez markę Familijne z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników codziennie czeka gotówka, a w wielkim finale rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem. Działania będą intensywnie promowane w mediach oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce.
Bang & Olufsen w portfolio Home Sweet Home PR
Agencja Home Sweet Home PR została wybrana do obsługi komunikacyjnej marki Bang & Olufsen, jednej z najbardziej znanych i rozpoznawalnych na świecie marek z branży audio-wideo. Do głównych obowiązków HSH PR będzie należało prowadzenie biura prasowego marki, kreowanie wizerunku firmy w mediach, doradztwo w zakresie zakupu powierzchni reklamowych oraz koordynowanie...
Obiektyw Voigtlander APO Lanthar II 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
HP sponsorem tytularnym zespołu Ferrari w Formule 1
Firmy Ferrari i HP ogłosiły wieloletnie partnerstwo, w ramach którego zobowiązują się wspólnie do rozwoju zrównoważonych innowacji i przyspieszenia rozwoju technologii w zespole Formuły 1 o nowej nazwie „Scuderia Ferrari HP”. Na samochodach i kombinezonach włoskiej ekipy pojawi się charakterystyczne niebieskie logo z białymi inicjałami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764