logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

NEC Display Solutions wprowadza zestawy interaktywne do projektorów

  PR 02.12.2011, przeczytano 971 razy
ilustracjastrzałka

NEC Display Solutions i Luidia Inc, wiodący dostawca technologii interaktywnej poinformowały, że technologia Luidia eBeam będzie obecna w nowej linii zestawów interaktywnych NEC NP01Wi. Nowy produkt w połączeniu z projektorami NEC Short-Throw i Ultra-Thort-Throw oraz uchwytem montażowym pozwala uzyskać interaktywną przestrzeń roboczą na dowolnej płaskiej powierzchni (np. szkolna tablica, ściana). Rozwiązanie to do uzyskania funkcjonalności tablicy interaktywnej nie wymaga żadnej specjalnej powierzchni, na której projektor wyświetla obraz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nec-display-solutions-wprowadza-zestawy-interaktywne-do-projektorow,14073,artykul.html

„Integracja technologii Luidia eBeam z naszymi uchwytami do projektorów umożliwia wszystkim krótkodystansowym projektorom NEC dostarczanie zaawansowanej interaktywności użytkownikom” – powiedział Klaus Auerboeck, Director Product Management Projectors w NEC Display Solutions Europe. – „Nasi klienci będą mogli nie tylko przeglądać kontent, ale także współpracować nad nim w czasie rzeczywistym. To pozwoli stworzyć bardziej nowoczesne, interesujące, a co najważniejsze efektywne miejsca pracy i pracownie szkolne”.

Coraz więcej firm, instytucji i szkół wdraża nowe technologie, które pomagają odbierać kontent w pełniejszy sposób. Wiele rozwiązań na rynku spełnia te wymagania, ale wymaga zakupu i dopasowania wielu elementów, co jest kłopotliwe i czasochłonne oraz kosztowne we wdrażaniu i eksploatacji. Rozwiązanie NEC polega na zintegrowaniu niewielkiego urządzenia z interaktywną technologią firmy Luidia bezpośrednio z uchwytami do projektorów – dając swoim klientom możliwość interaktywnej pracy z kontentem , dokładnie tak samo jak na tradycyjnej tablicy multimedialnej.

“Luidia już od dawna współpracuje z NEC i cieszy się z możliwości przeniesienia tego partnerstwa na następny poziom” - powiedziała Roy Erez, Wiceprezes ds. globalnej sprzedaży i rozwoju w firmie Luidia – „Klienci instytucjonalni, korporacje oraz rynek edukacyjny domagają się rozwiązań zapewniających bogatsze, bardziej angażujące doświadczenia podczas spotkań i prezentacji, ponieważ skutkują one takimi korzyściami, jak np. większa efektywność. Technologia Luidia jest dla liderów branży takich jak NEC kluczowym czynnikiem, aby tworzyć produkty, które zaspokoją rosnący popyt.”

Opcjonalne moduły NP01Wi (zestawy interaktywne) są kompatybilne z projektorami NEC serii U oraz M. Nowe moduły do tablic interaktywnych są już dostępne na rynku.

Luidia Inc. jest wiodącym dostawcą interaktywnej technologii eBeam, która pomaga dzielić się treściami. Produkty firmy, mającej siedzibę w San Carlos są wykorzystywane przez organizacje różnych rozmiarów, z setkami tysięcy użytkowników z różnych branż i krajów. Luidia współpracuje również z liderami branży, którzy używają technologii eBeam w swoich najnowszych produktach.

Źródło: NEC Display Solutions

www.luidia.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764