logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

NEC Display Solutions wprowadza zestawy interaktywne do projektorów

  PR 02.12.2011, przeczytano 967 razy
ilustracjastrzałka

NEC Display Solutions i Luidia Inc, wiodący dostawca technologii interaktywnej poinformowały, że technologia Luidia eBeam będzie obecna w nowej linii zestawów interaktywnych NEC NP01Wi. Nowy produkt w połączeniu z projektorami NEC Short-Throw i Ultra-Thort-Throw oraz uchwytem montażowym pozwala uzyskać interaktywną przestrzeń roboczą na dowolnej płaskiej powierzchni (np. szkolna tablica, ściana). Rozwiązanie to do uzyskania funkcjonalności tablicy interaktywnej nie wymaga żadnej specjalnej powierzchni, na której projektor wyświetla obraz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nec-display-solutions-wprowadza-zestawy-interaktywne-do-projektorow,14073,artykul.html

„Integracja technologii Luidia eBeam z naszymi uchwytami do projektorów umożliwia wszystkim krótkodystansowym projektorom NEC dostarczanie zaawansowanej interaktywności użytkownikom” – powiedział Klaus Auerboeck, Director Product Management Projectors w NEC Display Solutions Europe. – „Nasi klienci będą mogli nie tylko przeglądać kontent, ale także współpracować nad nim w czasie rzeczywistym. To pozwoli stworzyć bardziej nowoczesne, interesujące, a co najważniejsze efektywne miejsca pracy i pracownie szkolne”.

Coraz więcej firm, instytucji i szkół wdraża nowe technologie, które pomagają odbierać kontent w pełniejszy sposób. Wiele rozwiązań na rynku spełnia te wymagania, ale wymaga zakupu i dopasowania wielu elementów, co jest kłopotliwe i czasochłonne oraz kosztowne we wdrażaniu i eksploatacji. Rozwiązanie NEC polega na zintegrowaniu niewielkiego urządzenia z interaktywną technologią firmy Luidia bezpośrednio z uchwytami do projektorów – dając swoim klientom możliwość interaktywnej pracy z kontentem , dokładnie tak samo jak na tradycyjnej tablicy multimedialnej.

“Luidia już od dawna współpracuje z NEC i cieszy się z możliwości przeniesienia tego partnerstwa na następny poziom” - powiedziała Roy Erez, Wiceprezes ds. globalnej sprzedaży i rozwoju w firmie Luidia – „Klienci instytucjonalni, korporacje oraz rynek edukacyjny domagają się rozwiązań zapewniających bogatsze, bardziej angażujące doświadczenia podczas spotkań i prezentacji, ponieważ skutkują one takimi korzyściami, jak np. większa efektywność. Technologia Luidia jest dla liderów branży takich jak NEC kluczowym czynnikiem, aby tworzyć produkty, które zaspokoją rosnący popyt.”

Opcjonalne moduły NP01Wi (zestawy interaktywne) są kompatybilne z projektorami NEC serii U oraz M. Nowe moduły do tablic interaktywnych są już dostępne na rynku.

Luidia Inc. jest wiodącym dostawcą interaktywnej technologii eBeam, która pomaga dzielić się treściami. Produkty firmy, mającej siedzibę w San Carlos są wykorzystywane przez organizacje różnych rozmiarów, z setkami tysięcy użytkowników z różnych branż i krajów. Luidia współpracuje również z liderami branży, którzy używają technologii eBeam w swoich najnowszych produktach.

Źródło: NEC Display Solutions

www.luidia.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk sublimacyjny na nowo – HP Stitch
W kwietniu br. firma HP ogłosiła wprowadzenie nowej serii urządzeń HP Stitch S przeznaczonych do bezpośredniego i pośredniego druku tekstyliów. Nowa technologia HP to przede wszystkim nowoczesne podejście do druku tkanin. Charakteryzuje je dużo większa wygoda użytkowania oraz lepsze, w porównaniu z klasyczną technologią sublimacyjną, rezultaty. Nowa linia urządzeń dedykowana...
360e-com – nowa spółka na rynku e-commerce, oferująca kompleksową usługę w zakresie retargetingu – omnichannel retargeting, wspiera markę ORSAY w działaniach remarketingu. Po sukcesie działań na rynku polskim ORSAY zdecydował się na działania na innych rynkach europejskich. Niemieccy konsumenci okazali się najbardziej podatni na działania 360e-com.
38PR & Content Communication odpowiada za komunikację i kompleksową organizację wydarzeń w ramach kampanii ibis MUSIC w Europie Wschodniej. Prowadzone działania obejmują: media relations, współpracę z managementem artystów, celebrytami i influencerami, a także pełną obsługę techniczną eventów.
Marka Fantasia prezentuje nowe smaki współpracując z Femi Stories
Dwie marki, doskonale znające potrzeby kobiet, połączyły wrażliwość, kreatywność i nieszablonowe podejście do rzeczywistości. Marka Fantasia wraz z projektantkami z Femi Stories, zaprasza konsumentki do niezwykłego świata inspiracji.
In-Store Media Polska: Rebranding marki Nałęczowianka w sieci Carrefour
Firma in-Store Media Polska zrealizowała kompleksowy projekt rebrandingu dla marki Nałęczowianka w sieci Carrefour. Akcja objęła bramy, naklejki dywanowe, bramki wejściowe, stoppery oraz wózki konsumenckie. Dzięki nowej identyfikacji wizualnej marka Nałęczowianka jeszcze bardziej wyróżnia się na półce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764