logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

NEC Display Solutions wprowadza zestawy interaktywne do projektorów

  PR 02.12.2011, przeczytano 1142 razy
ilustracjastrzałka

NEC Display Solutions i Luidia Inc, wiodący dostawca technologii interaktywnej poinformowały, że technologia Luidia eBeam będzie obecna w nowej linii zestawów interaktywnych NEC NP01Wi. Nowy produkt w połączeniu z projektorami NEC Short-Throw i Ultra-Thort-Throw oraz uchwytem montażowym pozwala uzyskać interaktywną przestrzeń roboczą na dowolnej płaskiej powierzchni (np. szkolna tablica, ściana). Rozwiązanie to do uzyskania funkcjonalności tablicy interaktywnej nie wymaga żadnej specjalnej powierzchni, na której projektor wyświetla obraz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nec-display-solutions-wprowadza-zestawy-interaktywne-do-projektorow,14073,artykul.html

„Integracja technologii Luidia eBeam z naszymi uchwytami do projektorów umożliwia wszystkim krótkodystansowym projektorom NEC dostarczanie zaawansowanej interaktywności użytkownikom” – powiedział Klaus Auerboeck, Director Product Management Projectors w NEC Display Solutions Europe. – „Nasi klienci będą mogli nie tylko przeglądać kontent, ale także współpracować nad nim w czasie rzeczywistym. To pozwoli stworzyć bardziej nowoczesne, interesujące, a co najważniejsze efektywne miejsca pracy i pracownie szkolne”.

Coraz więcej firm, instytucji i szkół wdraża nowe technologie, które pomagają odbierać kontent w pełniejszy sposób. Wiele rozwiązań na rynku spełnia te wymagania, ale wymaga zakupu i dopasowania wielu elementów, co jest kłopotliwe i czasochłonne oraz kosztowne we wdrażaniu i eksploatacji. Rozwiązanie NEC polega na zintegrowaniu niewielkiego urządzenia z interaktywną technologią firmy Luidia bezpośrednio z uchwytami do projektorów – dając swoim klientom możliwość interaktywnej pracy z kontentem , dokładnie tak samo jak na tradycyjnej tablicy multimedialnej.

“Luidia już od dawna współpracuje z NEC i cieszy się z możliwości przeniesienia tego partnerstwa na następny poziom” - powiedziała Roy Erez, Wiceprezes ds. globalnej sprzedaży i rozwoju w firmie Luidia – „Klienci instytucjonalni, korporacje oraz rynek edukacyjny domagają się rozwiązań zapewniających bogatsze, bardziej angażujące doświadczenia podczas spotkań i prezentacji, ponieważ skutkują one takimi korzyściami, jak np. większa efektywność. Technologia Luidia jest dla liderów branży takich jak NEC kluczowym czynnikiem, aby tworzyć produkty, które zaspokoją rosnący popyt.”

Opcjonalne moduły NP01Wi (zestawy interaktywne) są kompatybilne z projektorami NEC serii U oraz M. Nowe moduły do tablic interaktywnych są już dostępne na rynku.

Luidia Inc. jest wiodącym dostawcą interaktywnej technologii eBeam, która pomaga dzielić się treściami. Produkty firmy, mającej siedzibę w San Carlos są wykorzystywane przez organizacje różnych rozmiarów, z setkami tysięcy użytkowników z różnych branż i krajów. Luidia współpracuje również z liderami branży, którzy używają technologii eBeam w swoich najnowszych produktach.

Źródło: NEC Display Solutions

www.luidia.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764