logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nec Multisync E273F - nowy monitor z interfejsem USB-C

  PR 26.10.2021, przeczytano 401 razy
ilustracjastrzałka

Sharp NEC Display Solutions Europe rozszerza swoją ofertę o kolejny monitor biurkowy z przyszłościowym złączem USB-C, oferujący zaawansowane funkcje ergonomiczne i wysoką wydajność, zapewniając przy tym porządek na biurku dzięki użyciu jednego kabla USB-C zastępującego kilka innych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nec-multisync-e273f---nowy-monitor-z-interfejsem-usb-c,393538,artykul.html

Monitor NEC MultiSync E273F został zaprojektowany tak, aby zoptymalizować komfort pracy użytkownika i zapewnić elastyczność w przyszłości. E273F został wyposażony w 27-calowy panel LCD i najnowszy standard łączności 65W USB-C. Umożliwia to optymalizację miejsc pracy przy jednoczesnym zmniejszeniu bałaganu na biurkach dzięki jednemu kablowi, który zastępuje kilka innych przewodów: wideo, audio, zasilania i USB.

Użytkownicy mogą korzystać z wbudowanej technologii redukcji niebieskiego światła Low Blue Light oraz technologii flicker-free zapewniającej brak efektu migotania, chroniącej oczy przy zachowaniu wiernego odwzorowania kolorów. Co więcej, zaawansowana ergonomiczna regulacja zapewnia optymalne ustawienie monitora do indywidualnych potrzeb, pomagając w utrzymaniu wygody, zdrowej postawy i stałej produktywności.

Monitor NEC MultiSync E273F obsługuje nowe standardy otwartego biura w zakresie hot deskingu i BYOD ("bring your own device"), a dzięki złączom DP, HDMI, USB-C, wyjściu audio oraz koncentratorowi USB zapewnia najwyższy poziom elastyczności połączeń, dzięki czemu jest w pełni przystosowany do przyszłych zastosowań.

E273F jest dostępny w kolorze czarnym lub białym, co pozwala dopasować go do estetycznych preferencji w środowisku biurowym lub domowym. Dzięki ultrawąskiej ramce i opcjonalnemu uchwytowi VESA, E273F doskonale uzupełnia nowoczesne, efektywne miejsce pracy.

Alistair Round, Product Manager Commercial Displays w Sharp NEC Display Solutions Europe, powiedział:

- Zmienia się nasz sposób pracy, a wraz z nim zmieniają się biura, które dążą do stworzenia uporządkowanych miejsc pracy zoptymalizowanych pod kątem hot deskingu. Monitor E273F zaprojektowaliśmy z myślą o wygodzie i łatwości użytkowania, wykorzystując możliwości, jakie daje złącze USB-C, aby zamienić tradycyjną plątaninę kabli monitora na tylko jeden przewód. Jednocześnie odmówiliśmy pójścia na kompromis w kwestii ergonomii, zdrowia użytkownika czy wydajności pracy. Nasz nowy monitor jest idealnym urządzeniem dla firm i organizacji, które chcą schludnych i wydajnych przestrzeni roboczych, umożliwiając każdemu pracownikowi podłączenie swojego notebooka/tabletu do monitora, aby rozpocząć wydajną pracę w wysokiej rozdzielczości od momentu, gdy tylko usiądzie przy biurku.

Nowy NEC MultiSync E273F będzie dostępny od grudnia 2021 r.

Źródło: Sharp NEC Display Solutions Europe GmbH

www.sharpnecdisplays.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764