logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

NEC na ISE 2017

  PR 13.12.2016, przeczytano 588 razy
ilustracjastrzałka

Podczas targów ISE 2017, które odbędą się w dniach 7 - 10 lutego w Amsterdamie, NEC Display Solutions zaprezentuje produkty odzwierciedlające najnowsze trendy w dziedzinie wyświetlania obrazu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nec-na-ise-2017,30829,artykul.html

Na stoisku 5-R24 zwiedzający będą mogli zapoznać się z różnymi zastosowaniami oraz najnowszymi technologiami służącymi skutecznej cyfrowej komunikacji wizualnej w korporacjach, handlu i usługach, edukacji oraz wielu innych sektorach. Najistotniejsze będą: praca zespołowa, laserowa projekcja i Digital Signage wysokiej rozdzielczości.

Podczas targów ISE 2017, na stoisku NEC, zwiedzający będą mieli okazję dołączyć do sesji demonstracyjnych, opatrzonych komentarzem branżowych ekspertów na temat najnowszych technologii. Jak co roku będzie się można również zarejestrować się na zwiedzanie stoiska wraz z pracownikiem NEC. Tzw. „Guided tours” po raz kolejny będą się także odbywać w języku polskim.

Ekspozycja NEC obejmie m.in.: InfinityBoard, MultiPresenter, technologię dotykową ShadowSense, oprogramowanie Reactiv STAGE i najnowsze produkty do projekcji laserowej. NEC zademonstruje również popularne zastosowania dla nowych monitorów wielkoformatowych z serii NEC V oraz P, zwracając uwagę na wyższy poziom łatwości obsługi, elastyczności i możliwości modułowej rozbudowy. Jedną z najważniejszych innowacji w tych monitorach jest niedawno wprowadzona platforma Open Modular Intelligence (OMI), pozwalająca na integrację z modułem komputerowym Raspberry Pi, umożliwiającym tworzenie profesjonalnych rozwiązań Digital Signage.

NEC Display Solutions, dzięki bogatemu doświadczeniu swoich ekspertów, z sukcesem wprowadza na rynek kolejne innowacje technologiczne w dziedzinie wyświetlania obrazu.  Nasi goście na ISE 2017 będą mogli obejrzeć oparte na produktach NEC i wzorowane na rzeczywistych wdrożeniach instalacje dla handlu, lotnictwa, gastronomii, mediów, konferencji i Digital Signage – powiedziała Stefanie Corinth, Senior Vice President Marketing and Business Development w NEC Display Solutions Europe.

Źródło: NEC Display Solutions

www.nec-display-solutions.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764