logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nec na ISE 2018: Podsumowanie

  PR 27.02.2018, przeczytano 975 razy
ilustracjastrzałka

NEC Display Solutions Europe ocenia ISE 2018 jako wyjątkowo udaną edycję targów branży AV. Amsterdamskie targi odwiedziło tym razem prawie 81.000 zwiedzających, co stanowi wzrost o ponad 10% w porównaniu z poprzednią edycją. Stoisko NEC było jednym z najpopularniejszych, zarówno wśród gości, jak i specjalistów z branży. Magazyn EXHIBITOR wyróżnił NEC nagrodą ISE 2018 Stand Design Award w kategorii stoisk XL.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nec-na-ise-2018%3A-podsumowanie,35601,artykul.html

Generalnym przesłaniem marki NEC w tym roku był slogan: „Create Endless Impressions”. Do tego hasła nawiązywały poszczególne trzy strefy tegorocznego stoiska NEC: Digital Signage dla handlu (pod hasłem „Engage”), konferencje korporacyjne („Connect”) oraz duże obiekty („Impress”).

Największą popularnością na stoisku NEC cieszyły się przede wszystkim premierowe rozwiązania i produkty. Były to m.in.: ściana LED o powierzchni 24m2 zbudowana w oparciu o modułu LED 2.7mm, gotowy produkt LED poster pozwalający na aranżację ciekawej przestrzeni informacyjno-reklamowej, czy nowe monitory z serii V i P dysponujące rozdzielczością UHD oraz technologią HDR. Uwagę gości przykuwał także najmocniejszy projektor instalacyjny NEC o jasności 40 000 lumenów, który nota bene często mylony był z ekranem LED. Świadczy to niezbicie o tym, iż jasność i jakość wyświetlanego obrazu przez projektor NEC PH3501QL była imponująca. Dużym zainteresowaniem odwiedzających cieszyła się też ściana dotykowa złożona z sześciu monitorów wąskoramkowych X555UN-PG w oparciu o modułowy system Shadow Sense. Furorę wśród uczestników zrobił także widowiskowy mapping na bryle podwieszonej pod sufitem stoiska. Instalacja została wykonana przy współpracy z partnerem NEC - firmą Urbanscreen i wykorzystywała laserowe projektory LCD - NEC PA803UL z zamkniętym silnikiem optycznym, pozwalającym na pracę w ciężkich warunkach otoczenia np.: przy dużym zapyleniu.

ilustracjastrzałka

Dodatkowo na stoisku można było zobaczyć NEC InfinityBoard - nowatorskie rozwiązanie pozwalające na jednoczesne prowadzenie wideokonferencji i wirtualnych spotkań wraz pracą na wspólnych dokumentach. To co dodatkowo wyróżnia NEC InfinityBoard to otwarta platforma, która pozwala na współpracę z praktycznie wszystkimi systemami wideokonferencyjnymi dostępnymi na rynku, podczas gdy wiele innych rozwiązań tego typu ogranicza komunikację tylko w obrębie jednego systemu.

NEC ujawnił także kilka strategicznych informacji, przede wszystkim przejęcie niemieckiej firmy S[quadrat], wiodącego dostawcy rozwiązań LED. Pozwoli to jeszcze bardziej poszerzyć ofertę ekranów LED do zastosowań wewnątrz i na zewnątrz budynków oraz umożliwi rozwój profesjonalnych usług i dodatkowych możliwości wsparcia, zapewniając kompletną obsługę partnerów i klientów NEC.

Stefanie Corinth, Senior Vice President Marketing and Business Development w NEC Display Solutions Europe powiedziała: - Jesteśmy obecni na ISE od lat i tegoroczna edycja z pewnością była najlepsza i największa w historii. Nasz cel na targach był prosty: pokazać, jak technologie NEC umożliwiają firmom i instytucjom profesjonalną i skuteczną cyfrową komunikację. Dzięki trzem różnym strefom nasze stoisko zapewniało idealne tło do prezentacji przyszłościowych rozwiązań wizualnych w różnych zastosowaniach: od sal spotkań poprzez systemy Digital Signage w handlu, aż po duże obiekty.

ilustracjastrzałka

Wśród innych, wartych uwagi atrakcji na stoisku NEC należy również wymienić wywiady zrealizowane z branżowymi ekspertami, prowadzone przez Adriana Cotterilla, redaktora naczelnego DailyDOOH i założyciela Ministry of New Media. NEC zyskał uznanie także w social media, będąc najpopularniejszym producentem na targach pod względem zaangażowania internautów na Twitterze.

Źródło: NEC Display Solutions Europe

www.nec-display-solutions.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764