logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nec NC2402ML - modułowy, kinowy projektor laserowy

  PR 25.04.2019, przeczytano 1593 razy
ilustracjastrzałka

NEC Display Solutions Europe zaprezentował na targach CinemaCon w Las Vegas pierwszy na świecie projektor kinowy, który integruje modułowy system światła laserowego z głowicą projektora: NEC NC2402ML.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nec-nc2402ml---modulowy%2C-kinowy-projektor-laserowy,382216,artykul.html

Projektor NEC NC2402ML wykorzystuje modularne rozwiązanie, które umożliwia podłączenie modułu świetlnego odpowiedniego do jasności wymaganej w danym zastosowaniu. Ta funkcjonalność ma kluczowe znaczenie w sytuacji konieczności optymalnego dobrania mocy światła do rozmiaru ekranu, pozwalając na wykorzystanie tego samego projektora nawet w przypadku największych widowni. Modułowa koncepcja źródła światła jest idealnym wyborem dla kin oraz innych obiektów, które chcą elastycznie dostosowywać się do wymaganej jasności.

NC2402ML to połączenie głowicy projektora NEC NP-02HD z wymiennym modułem świetlnym 24000 lm (jednym z trzech: 24000 lm, 20000 lm i 18000 lm). Modułowe podejście umożliwia szybkie i łatwe uzyskanie pożądanej mocy wyjściowej strumienia światła w zależności od ekranu i konkretnego zastosowania.

Nowy projektor kinowy wykorzystuje technologię laserową RB, zapewniając ostry, praktycznie pozbawiony artefaktów szumowych obraz, łącząc wszystkie zalety technologii laserowej RGB z niższymi kosztami inwestycyjnymi i operacyjnymi.

Kina mogą teraz jeszcze bardziej optymalizować koszty dzięki kompatybilności projektora NC2402ML z serią obiektywów NEC NC2000.

- Nowy projektor NC2402ML został zaprojektowany w celu obniżenia kosztów, zapewniając jednocześnie wyjątkową wydajność i niezrównaną wszechstronność - powiedział Gerd Kaiser, Senior Product Line Manager Large Venue and Digital Cinema projection w NEC Display Solutions Europe. - Ten nowy projektor może być używany w dowolnym miejscu i jest łatwo adaptowalny do różnych rozmiarów ekranu, wymaganej jasności i zastosowań. Oznacza to, że obiekty mogą dotrzeć do publiczności nie tylko kinowej - na przykład wyświetlając alternatywne treści podczas prezentacji korporacyjnych, eventów i innych wydarzeń. Ponadto istnieje możliwość skorzystania z nowych opcji finansowania, dzięki czemu można wynająć mechanizm świetlny i płacić tylko za światło, które się wykorzystuje.

Inne istotne zalety NC2402ML:

  • Praktycznie zerowa konserwacja – dzięki innowacyjnemu laserowemu źródłu światła brak jest kosztów wymiany lampy i filtra oraz kosztów związanych z opłaceniem personelu serwisowego.
  • Niższy koszt TCO - najwyższa niezawodność, bezobsługowa praca, niskie zużycie energii i żywotność do 30000 godzin. Laserowe źródło światła znacząco obniża całkowity koszt posiadania.
  • Szczelnie zamknięte źródło światła – minimalizuje to wnikanie kurzu i dymu, zapewniając stałą wydajność i nie wymaga specjalnej konserwacji.
  • Wiele zintegrowanych funkcji - opcjonalny wbudowany serwer ekranu 2TB, 2 x SDI 3G, port HDMI dla alternatywnych treści, zaawansowane funkcje sieciowe oraz interfejs GPIO z obsługą NAS.

Nowy projektor kinowy NEC NC2402ML po raz pierwszy został zaprezentowany podczas targów CinemaCon w Las Vegas i od sierpnia 2019 r. będzie dostępny z modułem o jasności 24000 lm. Wkrótce potem na rynku pojawią się moduły świetlne o mocy 20000 lm i 18000 lm.

Źródło: NEC Display Solutions Europe

www.nec-display-solutions.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764