logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nec UM504HL - laserowy projektor Ultra-Short-Throw od Sharp/Nec

  PR 05.05.2022, przeczytano 411 razy
ilustracja

Firma Sharp NEC Display Solutions Europe zaprezentuje na targach ISE 2022 w Barcelonie najnowszy model projektora Ultra-Short-Throw z serii UM. Dzięki obiektywowi o ultrakrótkim rzucie projektor NEC UM504HL może wyświetlać duży, jasny obraz nawet z bardzo małej odległości. Idealnie nadaje się do muzeów i firm sektora szeroko rozumianej rozrywki, ale projektor może być przydatny dla każdego klienta, który potrzebuje intuicyjnego rozwiązania do wyświetlania cyfrowych treści.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nec-um504hl---laserowy-projektor-ultra-short-throw-od-sharp-nec,395727,artykul.html

NEC UM504HL to projektor laserowy o rozdzielczości 1080p, który zapewnia ostry obraz o jasności 5000 ANSI lumenów i przekątnej do 150 cali. Dzięki ultrakrótkiej odległości rzutu wynoszącej 0,23:1 prawie nie występują cienie ani odblaski, a kompaktowa konstrukcja urządzenia szczególnie dobrze nadaje się do zastosowań Digital Signage w miejscach rozrywki i muzeach. Obudowa UM504HL będzie dostępna w kolorze czarnym i białym.

- Cieszymy się mogąc zaprezentować po raz pierwszy nowy projektor NEC UM504HL na tak ważnym wydarzeniu, jakim są majowe targi ISE. Widzimy ogromny potencjał w tym laserowym modelu Ultra-Short-Throw i bardzo chcemy poznać opinie profesjonalnej publiczności złożonej zarówno z klientów, jak i partnerów. Tegoroczne targi ISE w Barcelonie będą doskonałym miejscem do zaprezentowania tej nowości. - powiedział Alistair Round, Product Manager Business Projectors w Sharp NEC Display Solutions Europe.

Sharp/NEC zaprezentuje nowy projektor laserowy NEC UM504HL na targach ISE 2022, które odbędą się w dniach 10-13 maja w Barcelonie. Zwiedzający znajdą nowe rozwiązania projekcyjne oraz zespół ekspertów Sharp/NEC w hali 3 na stoisku E600.

Źródło: Sharp NEC Display Solutions Europe GmbH

www.sharpnecdisplays.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Merservice zadba o widoczność farb i produktów Śnieżka w sieciach PSB i Bricomarche
Spółka MerService, specjalizująca się we wsparciu sprzedaży, świadczy usługi merchandisigowe produktów opatrzonych znakiem towarowym Śnieżka Trade of Colours w wybranych punktach sprzedaży.
Praca managera influencera: IMOK Future of Skills #4
Jak wygląda świat influencer marketingu od kuchni i czym zajmuje się manager influencera? Na te pytania znajdziesz odpowiedź podczas IMOK Future of Skills #4 -Influencer marketing - trendy, wyzwania i specyfika pracy managera influencera. Dowiesz się, jak współpracować z twórcami internetowymi, czym zajmuje się manager influencera i dlaczego warto nim zostać?
Należące do grupy marketingowej Good One agencje Good One PR, Social Lama oraz SeoFly poprowadzą kompleksową obsługę komunikacyjną platformy Getaway, pełniącej funkcję inteligentnego kreatora podróży “szytych na miarę”. Zakres współpracy obejmuje PR korporacyjny i produktowy, działania w mediach społecznościowych, a także realizację kampanii SEO i...
Awanse w grupie Dentsu Polska
Mateusz Sikorski oraz Aleksander Łukomski awansują w strukturach dentsu Polska. Obaj objęli stanowisko Client Partnerów w pionie Creative i pokierują zespołami odpowiedzialnymi za obsługę kluczowych klientów.
Agencje Publicis Groupe dla marki Tena w nowej kampanii „Miłość jak żadna inna”
TENA, marka należąca do Essity, w najnowszej kampanii „Miłość jak żadna inna” porusza temat ważny społecznie, czyli codzienność życia opiekuna osób starszych oraz osób z niepełnosprawnościami. Kampanię przygotowały agencje należące do Publicis Groupe. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith, za działania PR...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764