logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nec wprowadza na rynek nową gamę rozwiązań Direct View LED

  PR 29.11.2019, przeczytano 344 razy
ilustracjastrzałka

NEC Display Solutions wprowadził na rynek dwie nowe serie ekranów Direct View LED. Serie NEC LED FE oraz NEC LED A przyciągną uwagę odbiorców wyświetlając dynamiczne treści w wysokiej rozdzielczości w dowolnym środowisku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nec-wprowadza-na-rynek-nowa-game-rozwiazan-direct-view-led,384902,artykul.html

Zestawy NEC FE LED to kompletne rozwiązania dla ekranów o różnych rozmiarach, począwszy od 110'', z wielkościami pikseli od 1,2 mm do 3,5 mm oraz  rozdzielczością aż do Ultra-HD (UHD). Rozwiązania te dobrze nadają się do montażu na ścianie, jak również dla instalacji wolnostojących, zapewniając doskonałą wizualizację oraz schludną i bezproblemową instalację wszędzie tam, gdzie firmy jej potrzebują.

Seria LED FE jest idealna do zastosowań biznesowych, takich jak: ekrany do prezentacji w dużej skali i ekrany konferencyjne oraz w salach wykładowych - a wszystko to bez rozpraszającej uwagę ramki ekranu. Zestawy zapewniają wszystko co jest potrzebne do instalacji ściennej i natychmiastowej konfiguracji. Dzięki całkowicie płaskiej tylnej części obudowy i wyłącznie wewnętrznemu okablowaniu, serię FE można w pełni konserwować i serwisować od frontu. Ponadto ekran można zamontować bardzo blisko ściany, zyskując więcej miejsca, ponieważ nie ma potrzeby zarządzania wydzielanym ciepłem.

Kolejną nowością jest LED-owy cyfrowy plakat NEC z serii A. To bardzo cienki i lekki ekran przeznaczony do zastosowań związanych z Digital Signage. Doskonale nadaje się do zastępowania banerów oraz roll-upów w środowiskach eventowych i handlowych. Seria A to rzeczywiste „plug-and-play" dzięki zintegrowanemu odtwarzaczowi multimedialnemu, który umożliwia natychmiastowe odtwarzanie obrazów i materiałów wideo.

Ponadto, seria LED A została zaprojektowana tak, aby była wyjątkowo wytrzymała. Została wykończona powłoką ochronną, która zabezpiecza ją przed przypadkowym uszkodzeniem podczas instalacji, w zatłoczonych miejscach publicznych, zapewniając ochronę i trwałość inwestycji. Zarówno seria LED FE, jak i A charakteryzują się wysokim poziomem kontrastu nawet w najjaśniejszych warunkach oświetleniowych.

- Cyfryzacja doprowadziła różne branże, od handlu detalicznego po transport i korporacje, do poszukiwania technologii, które zapewniają atrakcyjną wizualizację w szerokim zakresie ustawień i w sposób zrównoważony, energooszczędny i w wysokiej jakości - powiedział Tobias Augustin, Manager Product Management w NEC Display Solutions Europe. - Dzięki nowym rozwiązaniom serii LED FE oraz A firma NEC Display Solutions połączyła niemiecką inżynierię z japońską kontrolą jakości w celu stworzenia szeregu solidnych rozwiązań w zakresie ekranów, które są idealne do wielu zastosowań, od biznesowych w miejscach spotkań i konferencji, poprzez  inforozrywkę, aż po instalacje mobilne i reklamę na lotniskach i w sklepach. Dzięki zastosowaniu dvLED jakość obrazu przyciąga uwagę, wyświetlając dynamiczne i atrakcyjne treści.

ilustracjastrzałka

Po przejęciu firmy S[quadrat] w 2018 roku, rozwiązania LED NEC są wynikiem intensywnego procesu rozwoju produktu, stymulowanego potrzebami klientów NEC w zakresie technologii LED. NEC oferuje zarówno standaryzowane zestawy do łatwej instalacji oraz rozwiązanie typu plug-and-play ułatwiające obsługę, na produktach w pełni kastomizowanych kończąc.

Zarówno seria LED FE, jak i seria A są objęte rozległą  siecią serwisową z opcjonalną ofertą usług dodatkowych poprzez program NEC ServicePLUS.

Źródło: NEC Display Solutions Europe

www.nec-display-solutions.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Niepodległa - Kronika życzliwości w czasach kryzysu
Biuro Programu „Niepodległa” uruchamia nowy projekt zapraszający Polaków do dzielenia się pozytywnymi doświadczeniami z czasów epidemii koronawirusa, które pokazują, że działając razem możemy przezwyciężyć wszystkie przeciwności. Każdy, kto spotkał się z życzliwością, z inicjatywami zachęcającymi innych do okazania dobroci serca lub sam...
Polska branża PR wyznaczyła własne standardy etyczne
Związek Firm Public Relations przyjął podczas ostatniego walnego zgromadzenia członków tekst jednolity Kodeksu Dobrych Praktyk. Wypracowano go w ramach oddolnej inicjatywy agencji członkowskich związku, reprezentującego wiodące na polskim rynku firmy PR. Kodeks stanowi wyznacznik standardów postępowania i norm etycznych. Dokument, będący formą samoregulacji branżowej, proponuje...
#Tarczaniestarcza - branża spotkań nad przepaścią
#TarczaNieStarcza - branża spotkań nad przepaścią. Komentarz dr. Krzysztofa Celucha, prorektora Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula,  właściciela Celuch Consulting.
Światła na miasta: jak energia buduje aglomeracje
W sobotę 28 marca o godz. 20:30 odbędzie się 13. edycja międzynarodowej akcji „Godzina dla Ziemi” zapoczątkowanej przez fundację World Wide Fund for Nature. Jej celem jest zachęcenie ludzi do oszczędzania energii oraz skłonienie do refleksji nad zmianami klimatycznymi. W ubiegłym roku w inicjatywie wzięło udział 187 państw, w tym Polska. W ciemnościach na...
Godzina dla Ziemi WWF - #zostańwdomu i zgaś światło
Od 13 lat w ostatnią sobotę marca odbywa się finał największej ekologicznej akcji na świecie. Godzina dla Ziemi WWF w tym roku, jak i cały świat – jest inna. Jednak i tym razem Fundacja WWF zachęca do symbolicznego zgaszenie światła w geście solidarności z ideą ochrony naszej planety. To czas, w którym pokażmy, że potrafimy się zjednoczyć i działać razem w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764