logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nec wprowadza na rynek nową gamę rozwiązań Direct View LED

  PR 29.11.2019, przeczytano 745 razy
ilustracjastrzałka

NEC Display Solutions wprowadził na rynek dwie nowe serie ekranów Direct View LED. Serie NEC LED FE oraz NEC LED A przyciągną uwagę odbiorców wyświetlając dynamiczne treści w wysokiej rozdzielczości w dowolnym środowisku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nec-wprowadza-na-rynek-nowa-game-rozwiazan-direct-view-led,384902,artykul.html

Zestawy NEC FE LED to kompletne rozwiązania dla ekranów o różnych rozmiarach, począwszy od 110'', z wielkościami pikseli od 1,2 mm do 3,5 mm oraz  rozdzielczością aż do Ultra-HD (UHD). Rozwiązania te dobrze nadają się do montażu na ścianie, jak również dla instalacji wolnostojących, zapewniając doskonałą wizualizację oraz schludną i bezproblemową instalację wszędzie tam, gdzie firmy jej potrzebują.

Seria LED FE jest idealna do zastosowań biznesowych, takich jak: ekrany do prezentacji w dużej skali i ekrany konferencyjne oraz w salach wykładowych - a wszystko to bez rozpraszającej uwagę ramki ekranu. Zestawy zapewniają wszystko co jest potrzebne do instalacji ściennej i natychmiastowej konfiguracji. Dzięki całkowicie płaskiej tylnej części obudowy i wyłącznie wewnętrznemu okablowaniu, serię FE można w pełni konserwować i serwisować od frontu. Ponadto ekran można zamontować bardzo blisko ściany, zyskując więcej miejsca, ponieważ nie ma potrzeby zarządzania wydzielanym ciepłem.

Kolejną nowością jest LED-owy cyfrowy plakat NEC z serii A. To bardzo cienki i lekki ekran przeznaczony do zastosowań związanych z Digital Signage. Doskonale nadaje się do zastępowania banerów oraz roll-upów w środowiskach eventowych i handlowych. Seria A to rzeczywiste „plug-and-play" dzięki zintegrowanemu odtwarzaczowi multimedialnemu, który umożliwia natychmiastowe odtwarzanie obrazów i materiałów wideo.

Ponadto, seria LED A została zaprojektowana tak, aby była wyjątkowo wytrzymała. Została wykończona powłoką ochronną, która zabezpiecza ją przed przypadkowym uszkodzeniem podczas instalacji, w zatłoczonych miejscach publicznych, zapewniając ochronę i trwałość inwestycji. Zarówno seria LED FE, jak i A charakteryzują się wysokim poziomem kontrastu nawet w najjaśniejszych warunkach oświetleniowych.

- Cyfryzacja doprowadziła różne branże, od handlu detalicznego po transport i korporacje, do poszukiwania technologii, które zapewniają atrakcyjną wizualizację w szerokim zakresie ustawień i w sposób zrównoważony, energooszczędny i w wysokiej jakości - powiedział Tobias Augustin, Manager Product Management w NEC Display Solutions Europe. - Dzięki nowym rozwiązaniom serii LED FE oraz A firma NEC Display Solutions połączyła niemiecką inżynierię z japońską kontrolą jakości w celu stworzenia szeregu solidnych rozwiązań w zakresie ekranów, które są idealne do wielu zastosowań, od biznesowych w miejscach spotkań i konferencji, poprzez  inforozrywkę, aż po instalacje mobilne i reklamę na lotniskach i w sklepach. Dzięki zastosowaniu dvLED jakość obrazu przyciąga uwagę, wyświetlając dynamiczne i atrakcyjne treści.

ilustracjastrzałka

Po przejęciu firmy S[quadrat] w 2018 roku, rozwiązania LED NEC są wynikiem intensywnego procesu rozwoju produktu, stymulowanego potrzebami klientów NEC w zakresie technologii LED. NEC oferuje zarówno standaryzowane zestawy do łatwej instalacji oraz rozwiązanie typu plug-and-play ułatwiające obsługę, na produktach w pełni kastomizowanych kończąc.

Zarówno seria LED FE, jak i seria A są objęte rozległą  siecią serwisową z opcjonalną ofertą usług dodatkowych poprzez program NEC ServicePLUS.

Źródło: NEC Display Solutions Europe

www.nec-display-solutions.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764