logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Need for Street w Soho Factory

   15.06.2012, przeczytano 1540 razy
ilustracjastrzałka

Need for Street powstało z potrzeby przenikania się dwóch światów: tego artystycznego i tego codziennego, w którym wszyscy chcąc-niechcąc funkcjonujemy. Pokazujemy szerszemu gronu mniej popularną modę – młodych twórców, którzy nie mają szansy konkurować z dużymi firmami, ale tworzą coraz ciekawsze projekty. Pokazujemy, że sztuka jest częścią otaczającego nas świata, że każdy może w sztuce znaleźć coś dla siebie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/need-for-street-w-soho-factory,15859,artykul.html

Need for Street zmienia się w art & streetwear festival. Dwa najważniejsze dla nas elementy przestrzeni miejskiej - MODA i SZTUKA pokazane zostaną w dwóch salach Soho Factory:

SALA ‘STREETWEAR’

  • 2000 m2 niestandardowej polskiej mody – brandów, których nie spotkasz na co dzień w sklepach
  • premiera Brand Bible – pierwszej limitowanej publikacji prezentującej projektantów inspirujących się przestrzenią miejską, zaprojektowanej przez studio Fajne Chłopaki
  • limitowane kolekcje Need for Street x Mamapiki, Royal with Cheese i Magda Barcik


SALA ‘ART’

  • 1000 m2 wielkiej wystawy typografii WHAT’S YOUR TYPE? – czyli jak można bawić się projektowaniem liter
  • neony, najstarsze polskie Scrabble, litery 3D, Respect it’s a Word!, typograficzne drzewo Izy Rutkowskiej, pokaz najlepszych klipów video z literami w roli głównej, typo-plakaty z całego świata, wykłady
  • twórcza strefa dziecięca
  • strefa food & chillout
  • projekt foto by Panato Studio


W ramach wystawy z Need for Street współpracują:

  • Scrabble
  • Fontarte (STGU)
  • Muzeum Neonów
  • Hipopotam Studio
  • STGU
  • Bęc Zmiana
  • Fundacja Form i Kształtów
  • Grupa projektowa Ponadto


gdzie: Soho Factory, ul. Mińska 25, Warszawa
kiedy: 16-17 czerwca, godz. 12-19
wstęp: 5zł
Współorganizator: Soho Factory
Partner: Scrabble

Źródło: STGU / Soho Factory

www.needforstreet.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764