logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nekk stworzył Key Visuale dla Angelini Pharma

  PR 29.01.2021, przeczytano 598 razy
ilustracja

Agencja pharmamarketingowa NEKK opracowała nowe Key Visuale dla marek Levopront i Erdomed z portfolio Angelini Pharma. Odświeżone wizerunki psa Levopolda i królika Erdka zostały driverami kampanii, która wzbogaca się o nowe narzędzia online. W całym projekcie kluczową rolę odgrywa zastosowana technika rysunku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nekk-stworzyl-key-visuale-dla-angelini-pharma,390014,artykul.html

Projekty są efektem współpracy NEKK z uzdolnionym grafikiem, ilustratorem i plakacistą − Bartoszem Choryanem. Artysta stworzył wizerunki brand heroes na podstawie założeń strategicznych.

- Zależało nam, by nasi bohaterowie ożyli w wyobraźniach odbiorców. By w Levopoldzie dostrzeżono jego spokój, uważność, wsparcie, ale i gotowość do zdecydowanej reakcji. By chciało się go uściskać. Królik jest jego kumplem po fachu, ma takie same cele do zrealizowania (skutecznie leczyć i wspierać dzieci), ale robi to swoimi – króliczymi – sposobami. Jest szybki, spontaniczny, to najlepszy kompan do zabawy – tłumaczy Małgorzata Bartoszyńska, copywriter z NEKK. – Dlatego ważne było dopracowanie każdego szczegółu, jak kształt oczu, wyraz pyszczka czy wygląd atrybutów, którymi się posługują – dodaje.

Kampania z nowymi postaciami jest skierowana do lekarzy pediatrów w całej Polsce. Pierwsze pilotażowe projekty zostały entuzjastycznie przyjęte przez lekarzy małych pacjentów.

- Nowi bohaterowie są obecni w naszych materiałach edukacyjnych. Zrealizowaliśmy wraz z NEKK animacje edukacyjne na szkolenia z lekarzami, w których postaci są przewodnikami po świecie naszych produktów – opowiada Karolina Grzechowska, Product Manager Rx w Angelini Pharma. – Lekarze otrzymują od nas regularnie MMS-y z memami, na których występują brand heroes. Memy w komunikacji z tak poważną grupą zawodową nie były oczywistym wyborem, ale już teraz możemy powiedzieć, że to świetny sposób budowania relacji, a jednocześnie czynnik, który mocno nas wyróżnia – komentuje.

Za koncepcję i jej realizację w całości odpowiada NEKK. Nie jest to pierwsza współpraca Angelini Pharma z agencją.

- Dodatkowo przygotowaliśmy specjalną komunikację skierowaną do internistów. Jej bohaterem jest nieco sarkastyczny, ale bardzo skuteczny DR KOWSKI. Tu rządzi dowcip innego typu, skierowany do dorosłych, nastawiony na komentarz do trudnej, szczególnie ostatnio rzeczywistości – podsumowuje Agnieszka Lewandowska, Account Manager w NEKK. – Kluczem do stworzenia perfekcyjnego Key Visuala w branży pharma jest znajomość rynku i potrzeb poszczególnych grup zawodowych. Nie możemy podchodzić do lekarzy jak do jednorodnej grupy, ponieważ mają oni różne potrzeby w zależności od specjalizacji, miejsca zamieszkania czy nawet formy zatrudnienia – podsumowuje Agnieszka Lewandowska z NEKK.

Źródło: NEKK


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: AdNews

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

O włączenie targowych firm podlegających pod PKD 82.30 i 73.11 do pomocy w ramach tarczy 10.0, przyznanie im rządowego wsparcia na obiecane przez ministerstwo m-ce maj-sierpień 2021, wliczenie do rozliczenia tarczy PFR 2.0 czasu do sierpnia 2021 włącznie czy przedstawienie im wytycznych dotyczących bezpiecznej organizacji imprez targowych – zwraca się do premiera Komitet Obrony...
Nowość od marki Wawel – Miniczekolada Danusia o smaku kokosowym
Klasyczna Danusia z Wawelu teraz dostępna w nowej, pysznej odsłonie! Do kultowego produktu o smaku orzechowo-czekoladowym dołączyła Danusia Kokosowa.
Agencja Monday Comms z kampanią dla Dell Technologies
Artur, w którego wciela się aktor Łukasz Simlat, jako pracownik korporacji przeżywa codzienne dylematy osób pracujących zdalnie. W postaci Artura każdy z nas może znaleźć siebie. Dlatego w poszukiwaniu rozwiązań pozornie błahych trudności, bohater zachęca do znalezienia w sobie wewnętrznego szefa i stania się lepszą wersją siebie na miarę dzisiejszych...
Epson rozpoczyna epokę otwartych innowacji
Firma opracowuje nowatorską technologię produkcji tworzyw sztucznych z biomasy i sproszkowanych metali z recyklingu.
Mediahub wspiera projekt XPS Revolt
MediaHub Poland odpowiada za obsługę mediową projektu „XPS Revolt” przygotowanego przez agencję reklamową Pakaya dla marek Dell i Intel EVO.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764