Agencja pharmamarketingowa NEKK odpowiada za realizację kampanii ATL, należącego do Novascon Pharmaceuticals, suplementu diety Insulan.
Kampania obejmuje 15 sekundowy spot, który przez najbliższe trzy miesiące będzie emitowany w telewizji TVP, Polsacie oraz w kanałach grupy TVN. Kampania reklamowa wystartowała w drugiej połowie lutego. Reklama spełnia wytyczne opublikowanego pod koniec zeszłego roku Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Suplementów Diety.
- Wyzwaniem tej kampanii było przedstawienie w sposób prokonsumencki właściwości produktu w bardzo krótkiej formie z poszanowaniem restrykcyjnych reguł prawnych, które ograniczają rynek pharmamarketingowy. – mówi Małgorzata Skorwider, prezes zarządu NEKK. - Klienci w branży pharma są bardzo świadomi i doskonale wiedzą czego chcą, co sprawia, że z jednej strony współpraca jest merytoryczna, a z drugiej trzeba mieć duże kompetencje by nie zawieść oczekiwań – dodaje.
Insulan to suplement diety wzmocniony gurmarem, który pomaga zmniejszyć apetyt na słodycze i utrzymać kontrolę nad poziomem cukru.
- Insulan to znany i ceniony suplement. Zależało nam by odświeżyć jego wizerunek i pokazać właściwości w krótkiej telewizyjnej formie. – mówi Magdalena Szmigiel. - Istotne było dla nas efektywne dotarcie do grupy docelowej (kobiet po 40 r.ż.) stąd taki wybór mediów. Współpraca z agencją NEKK zaowocowała świeżym spojrzeniem i ciekawą kreacją. – dodaje.
Za realizację projektu po stronie Novascon odpowiadała Magdalena Szmigiel, a po stronie agencji NEKK Agnieszka Lewandowska i Krzysztof Stawowy.
Źródło: NEKK