logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nekk z Novasconem

  PR 25.02.2020, przeczytano 805 razy
ilustracjastrzałka

Agencja pharmamarketingowa NEKK odpowiada za realizację kampanii ATL, należącego do Novascon Pharmaceuticals, suplementu diety Insulan.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nekk-z-novasconem,385822,artykul.html

Kampania obejmuje 15 sekundowy spot, który przez najbliższe trzy miesiące będzie emitowany w telewizji TVP, Polsacie oraz w kanałach grupy TVN. Kampania reklamowa wystartowała w  drugiej połowie lutego. Reklama spełnia wytyczne opublikowanego pod koniec zeszłego roku Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Suplementów Diety.

- Wyzwaniem tej kampanii było przedstawienie w sposób prokonsumencki właściwości produktu w bardzo krótkiej formie z poszanowaniem restrykcyjnych reguł prawnych, które ograniczają rynek pharmamarketingowy. – mówi Małgorzata Skorwider, prezes zarządu NEKK. - Klienci w branży pharma są bardzo świadomi i doskonale wiedzą czego chcą, co sprawia, że z jednej strony współpraca jest merytoryczna, a z drugiej trzeba mieć duże kompetencje by nie zawieść oczekiwań – dodaje.

Insulan to suplement diety wzmocniony gurmarem, który pomaga zmniejszyć apetyt na słodycze i utrzymać kontrolę nad poziomem cukru.

- Insulan to znany i ceniony suplement. Zależało nam by odświeżyć jego wizerunek i pokazać właściwości w krótkiej telewizyjnej formie. – mówi Magdalena Szmigiel. - Istotne było dla nas efektywne dotarcie do grupy docelowej (kobiet po 40 r.ż.) stąd taki wybór mediów. Współpraca z agencją NEKK zaowocowała świeżym spojrzeniem i ciekawą kreacją. – dodaje.

Za realizację projektu po stronie Novascon odpowiadała Magdalena Szmigiel, a po stronie agencji NEKK Agnieszka Lewandowska i Krzysztof Stawowy.

Źródło: NEKK

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764