logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nent Group zawarła umowę dystrybucji platformy streamingowej Viaplay

  PR 21.07.2021, przeczytano 945 razy
ilustracja
Tomasz Żurański, Prezes Zarządu Vectra S.A.

Nordic Entertainment Group (NENT Group) oraz Vectra, wiodący operator telewizji kablowej w Polsce, podpisały wieloletnią umowę dystrybucyjną, która umożliwi dostęp do serwisu streamingowego Viaplay 1,7 mln klientom Vectry. Platforma Viaplay zostanie uruchomiona w Polsce 3 sierpnia br. i będzie oferowała polskim widzom unikalne połączenie treści Viaplay Originals, międzynarodowych filmów i seriali, programów dla dzieci, a także najważniejszych, transmitowanych na żywo, wydarzeń sportowych, takich jak spotkania piłkarskiej Bundesligi, a w kolejnych latach również mecze Premier League oraz wyścigi Formuły 1.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nent-group-zawarla-umowe-dystrybucji-platformy-streamingowej-viaplay,392353,artykul.html

Od 3 sierpnia tego roku klienci Vectry będą mieli możliwość dodania subskrypcji serwisu streamingowego Viaplay do swoich pakietów obejmujących dostęp do telewizji, szerokopasmowego internetu lub telefonii komórkowej. Aplikacja Viaplay będzie także dostępna na TV Smart 4K Box – najnowszych dekoderach z Android TV oferowanych przez Vectrę. Vectra, będąca największym pod względem liczby klientów operatorem telewizji kablowej w Polsce, wprowadziła TV Smart latem 2020 roku, umożliwiając widzom korzystanie z oferowanych treści na całym terytorium Polski oraz Unii Europejskiej. Serwis streamingowy Viaplay, od chwili jego uruchomienia w Polsce, wzbogaci również ofertę platformy TV Smart.

Kim Poder, NENT Group Chief Commercial Officer: - Umowa zawarta z największym operatorem telewizji kablowej w Polsce, pokazuje długoterminowe zaangażowanie serwisu streamingowego Viaplay oraz chęć dotarcia do lokalnych odbiorców. Na wszystkich rynkach, na których działamy, naszym kluczowym priorytetem jest zapewnienie jak najszerszego dostępu do platformy Viaplay. Porozumienie z Vectrą daje nam wiele możliwości. Cieszymy się, że będziemy mogli powitać klientów Vectry i zaproponować im unikalną ofertę w obszarze streamingu. Wkrótce będziemy także mogli ogłosić nasze kolejne partnerstwa w Polsce.

Tomasz Żurański, Prezes Zarządu Vectra S.A.: - Naszą misją jest wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i zapewniać im dostęp do najlepszej rozrywki w oparciu o najnowsze technologie. Jesteśmy niezwykle dumni z faktu, że jako jedni z pierwszych podpisaliśmy umowę z Nordic Entertainment Group (NENT Group) w Polsce. Viaplay to kolejny, bardzo atrakcyjny serwis dla miłośników kina i sportu w portfolio produktowym naszej firmy. Dzięki usłudze TV Smart nasi Klienci mogą zabrać ze sobą również Viaplay wszędzie tam, gdzie jest Internet na terytorium Polski i UE.

W Polsce cena miesięcznej subskrypcji platformy Viaplay wyniesie 34 zł – oferta obejmie także atrakcyjną promocję, dostępną w momencie uruchomienia platformy. Dostęp do serwisu będzie oferowany zarówno poprzez bezpośrednią subskrypcję, jak i za pośrednictwem partnerów zewnętrznych. Viaplay będzie również dostępny w szerokiej gamie urządzeń oraz platform, takich jak telewizory smart marki Samsung, LG, Panasonic, Sony, Philips oraz TCL; smartfony i tablety wyposażone w systemy operacyjne iOS oraz Android; urządzenia Chromecast oraz Apple TV, konsole PlayStation 4 i PlayStation 5 oraz Xbox One, a także komputery PC oraz Mac.

Obecnie 25% spośród 13,8 mln gospodarstw domowych w Polsce posiada subskrypcję streamingu treści, ze średnią na poziomie 1,5 subskrypcji na gospodarstwo – zgodnie z założeniami, w najbliższych latach obie wspomniane wartości znacząco wzrosną, wraz z rozwojem lokalnego rynku.  

W regionie państw nordyckich oraz bałtyckich, NENT Group posiada partnerstwa dystrybucyjne z takimi operatorami i dostawcami usług jak Allente, Boxer, Stofa, Waoo and YouSee (Dania); Elisa (Estonia); Allente, DNA, Elisa and Telia (Finlandia); Tet (Łotwa); Allente, Altibox, Get, NextGenTel, RiksTV oraz Telenor (Norwegia); a także A3, Allente, Bahnhof, Com Hem, Connext TV, Junet, Kalejdo, Mediateknik, Ownit, Sappa, Serverado, Telia oraz Universal Telecom (Szwecja).

Źródło: Grupa Vectra

www.vectra.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764