Pod hasłem „Twój lek antyseptyczny” wystartowała nowa kampanii marki neo-angin. Przygotowaniem i realizacją kampanii zajęła się agencja kreatywna Chromatique.
Kiedy dopada Cię infekcja gardła, stajesz się sceptyczny… Warto wtedy sięgnąć po lek antyseptyczny. Takie założenie posłużyło do stworzenia zintegrowanej kampanii dla marki neo-angin. Kampania ruszyła we wrześniu.
Celem kampanii jest przypomnienie głównych atutów leku i edukacja konsumentów. W kampanii przybliżony zostanie problem infekcji gardła. Wytłumaczenie pojęć związanych z infekcją, takich jak antyseptyczność czy patogeny, ma przyczynić się do wyboru marki neo-angin przez konsumentów.
Działania kampanijne są skorelowane terminowo z jesienią - porą infekcji i przeziębień. W kampanii wyznaczono etap budowy wizerunku, edukowania i kształtowania postaw oraz potwierdzenia wyboru produktu. Całość opiera się głównie na materiałach video. Emitowane stopniowo budują spójną historię i podkreślają atrybuty marki. W kampanii wzięte są pod uwagę porównywarki cen, media społecznościowe, programmatic oraz widgety contentowe.
Na potrzeby kampanii odświeżona została także strona www.conagardlo.pl. Spełnia ona funkcję promocyjno-edukacyjną. Całość działań uzupełni kampania prasowa w najbardziej poczytnych czasopismach i tygodnikach telewizyjnych.
- Projekty takie jak nowa kampania marki neo-angin niosą w sobie duży potencjał. Chcąc dotrzeć do młodszej grupy docelowej, możemy sobie pozwolić na sugestywną i humorystyczną komunikację. Tworząc kampanię dla neo-angin, postawiliśmy sobie za cel nadać ponadczasowej marce nowocześniejszy charakter. - podkreśla Creative Director Chromatique Julian Pęksa.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Chromatique, za produkcję spotów odpowiada należący do niej dom produkcyjny. Zakupem mediów zajął się MediaOn.
Źródło: Chromatique