logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Neo-Angin odświeża wizerunek w nowej kampanii

  PR 21.10.2020, przeczytano 604 razy
ilustracja

Pod hasłem „Twój lek antyseptyczny” wystartowała nowa kampanii marki neo-angin. Przygotowaniem i realizacją kampanii zajęła się agencja kreatywna Chromatique.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/neo-angin-odswieza-wizerunek-w-nowej-kampanii,388889,artykul.html

Kiedy dopada Cię infekcja gardła, stajesz się sceptyczny… Warto wtedy sięgnąć po lek antyseptyczny. Takie założenie posłużyło do stworzenia zintegrowanej kampanii dla marki neo-angin. Kampania ruszyła we wrześniu. 

Celem kampanii jest przypomnienie głównych atutów leku i edukacja konsumentów. W kampanii przybliżony zostanie problem infekcji gardła. Wytłumaczenie pojęć związanych z infekcją, takich jak antyseptyczność czy patogeny, ma przyczynić się do wyboru marki neo-angin przez konsumentów.

Działania kampanijne są skorelowane terminowo z jesienią - porą infekcji i przeziębień. W kampanii wyznaczono etap budowy wizerunku, edukowania i kształtowania postaw oraz potwierdzenia wyboru produktu. Całość opiera się głównie na materiałach video. Emitowane stopniowo budują spójną historię i podkreślają atrybuty marki. W kampanii wzięte są pod uwagę porównywarki cen, media społecznościowe, programmatic oraz widgety contentowe.

Na potrzeby kampanii odświeżona została także strona www.conagardlo.pl. Spełnia ona funkcję promocyjno-edukacyjną. Całość działań uzupełni kampania prasowa w najbardziej poczytnych czasopismach i tygodnikach telewizyjnych.

- Projekty takie jak nowa kampania marki neo-angin niosą w sobie duży potencjał. Chcąc dotrzeć do młodszej grupy docelowej, możemy sobie pozwolić na sugestywną i humorystyczną komunikację. Tworząc kampanię dla neo-angin, postawiliśmy sobie za cel nadać ponadczasowej marce nowocześniejszy charakter. - podkreśla Creative Director Chromatique Julian Pęksa.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Chromatique, za produkcję spotów odpowiada należący do niej dom produkcyjny. Zakupem mediów zajął się MediaOn.

Źródło: Chromatique

www.chromatique.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marketing sensoryczny od Nekk
Agencja pharmamarketingowa NEKK odpowiada za wdrożenie dwóch nowych produktów w portfolio uznanej, aptecznej marki – APTEO. Strategia wdrożenia zakładała skorzystanie z bogactwa marketingu sensorycznego. Do promocji preparatów walczących z zapaleniem śluzówki nosa wykorzystano przekaz pozytywny oraz marketing zmysłów – kwiaty i zapachy...
Pandemia wywarła ogromny wpływ na globalne łańcuchy dostaw. Doprowadziło to między innymi do poważnych zmian w funkcjonowaniu sektora logistycznego, a same firmy przekonały się, jak ważne jest wsparcie technologii dla usprawnienia i efektywnego zarządzania przepływem towarów. W odpowiedzi na nowe wyzwania biznesowe Lexmark przedstawił rozwiązania technologiczne,...
Słoneczna kampania marki Iwostin
Zespół Opus B przygotował kampanię digital, promującą kosmetyki Iwostin Solecrin.
PZU pamięta o bohaterach Powstania Warszawskiego
1 sierpnia na budynku centrali PZU u zbiegu al. Jana Pawła II i ul. Grzybowskiej w Warszawie rozbłyśnie powstańcza kotwica. W ten sposób ubezpieczyciel złoży hołd uczestnikom Powstania Warszawskiego. Iluminacja będzie widoczna każdej nocy do 8 sierpnia. Jako mecenas Muzeum Powstania Warszawskiego PZU włączył się także w inne wydarzenia upamiętniające 77. rocznicę...
Książęce IPA zdobywa mury
Monumentalny mural Książęce IPA można już oglądać przy ul. Jaworzyńskiej 8 w Warszawie. To projekt zwycięzcy konkursu skierowanego do konsumentów piwa Książęce na kolaż przedstawiający piwny świat - z Książęcym IPA w roli głównej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764