logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Neon Shake Advertising powiększa zespół

  PR 17.09.2020, przeczytano 1079 razy
ilustracja
Od lewej - Anna Gillner, Anna Grzemska

Agencja reklamowa Neon Shake rozwija działy obsługi klienta i kreacji. Do zespołu dołączyły Anna Grzemska i Anna Gillner.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/neon-shake-advertising-powieksza-zespol,388473,artykul.html

Wrocławska agencja 360 stopni powiększyła zespół o dwie nowe specjalistki od komunikacji. W Neon Shake obejmą stanowiska account executive i copywriter.

Dział obsługi klienta wzmocniła Anna Grzemska, która wcześniej zdobywała doświadczenie we wrocławskim Greenfields i Mind Progress Group. Zajmowała się badaniami i działaniami z zakresu performance marketingu, za który będzie odpowiedzialna również w Neon Shake. Na stanowisku account executive poprowadzi koordynację projektów realizowanych przez agencję dla takich klientów jak Western Union czy Fortum.

Z kolei do działu kreacji dołączyła Anna Gillner. Dzięki brandingowemu zacięciu i doświadczeniu w pracy nad międzynarodowymi projektami, zdobytym we wrocławskim studiu Connect The Dots, będzie zajmować się copywritingiem i opracowywaniem konceptów dla polskich i zagranicznych marek obsługiwanych przez agencję, m.in. Decathlon czy Sky Cash.

Obydwie są absolwentkami kierunku komunikacja wizerunkowa na Uniwersytecie Wrocławskim. Należą także do kolektywu Brandico, w którym niedawno współtworzyły raport “(Nie)przyjemności” o zjawisku guilty pleasure.

Źródło: Neon Shake Advertising

www.neonshake.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
Onedaymore nowym klientem Soul &Mind
Agencja Soul & Mind odpowiada za wsparcie strategiczne w działaniach marketingowych firmy, projekty opakowań nowych smaków, opiekę graficzną nad platformami e-commerce w Niemczech i Polsce oraz obsługę profili social media na rynek polski i niemiecki. Współpraca rozpoczęła się w kwietniu 2024 r.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764