logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Neon Shake Advertising z nowym ekspertem od komunikacji i PR

  PR 22.03.2018, przeczytano 548 razy

Wrocławska agencja reklamowa Neon Shake Advertising powiększa swój zespół. Do grona ekspertów firmy pracującej dla dużych klientów w Polsce i Europie, dołączył Mateusz Nawrocki. Odpowiedzialny będzie za działania PR i komunikację. Wcześniej związany z TVN 24 i agencją PR Expert.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/neon-shake-advertising-z-nowym-ekspertem-od-komunikacji-i-pr,35882,artykul.html

Mateusz Nawrocki na stanowisku communications manager w Neon Shake Advertising zarządzał będzie działaniami z obszaru PR i komunikacji dla klientów agencji oraz na jej własne potrzeby. Wspierał również będzie działania na kanałach social media. 

Z branżą PR i mediami związany jest od ponad 5 lat. Ostatnie dwa lata pracował w agencji PR Expert, w której odpowiadała za kontakt z mediami dla kilkudziesięciu dużych marek z Polski i z zagranicy. Prowadził również komunikację dla projektów społecznych, kulturalnych oraz sportowych. Ponadto podczas swojej pracy kierował produkcją eventów oraz działem produkcji wideo. Wcześniej związany był z TVN 24, gdzie we wrocławskim ośrodku był researcherem, reporterem oraz niejednokrotnie producentem oddziału. Pisał również dla portalu tvn24.pl.

Mateusz Nawrocki z agencją Neon Shake Advertising pracującą m.in. dla Western Union, Generali, Echo Investment, Decathlon czy Oranżada Hellena, związał się w połowie marca.

Źródło: Neon Shake Advertising

www.neonshake.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764