logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Neon Shake rozwija obszar komunikacji

  PR 03.01.2017, przeczytano 528 razy

Z początkiem 2017 roku do grona ekspertów Neon Shake Advertising dołączył Adam Piwek, który zajmuje się tam działaniami komunikacyjnymi dla klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/neon-shake-rozwija-obszar-komunikacji,30987,artykul.html

Adam Piwek ma 13-letnie doświadczenie w prowadzeniu działań komunikacyjnych. Wcześniej pracował w Mind Progress Group (jako PR Manager, potem Head of PR), spółce technologicznej Aduma S.A. (Marketing &PR Manager), a także w Ośrodku Kultury i Sztuki we Wrocławiu, gdzie odpowiadał za projekty PR-owe i eventowe. Pracował również jako dziennikarz prasowy i telewizyjny oraz działał jako wolontariusz w Związku Harcerstwa Polskiego, gdzie rozpoczynał przygodę z PR w wieku 16 lat.

Nowy członek zespołu Neon Shake Advertising, jako Communications Manager, będzie odpowiadać za działania komunikacyjne dla nowych i dotychczasowych klientów z obszaru doradztwa, public relations, społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) i employer brandigu. Ma również prowadzić projekty z obszaru wizerunku własnego agencji.

Piwek to absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego, a także studiów podyplomowych na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz w Wyższych Szkołach Bankowych w Poznaniu i Wrocławiu. Stale publikuje w mediach marketingowych, HR-owych czy z branży HoReCa. Jest trenerem biznesu i wykładowcą akademickim. Na swoim koncie ma współpracę między innymi z takimi markami jak: Akademia Przyszłości (Stowarzyszenie Wiosna), Narodowe Centrum Kultury, Ministerstwo Gospodarki RP, JuraPark, Apsys (Europa Centralna), CBRE (Galeria Sfera), Factory Wrocław, sieć hoteli Scandic, Mall.pl czy Ceneo.

Źródło: Neon Shake Advertising

www.neonshake.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764