logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Neon Shake socialowo z Oranżadą Hellena

  PR 21.06.2017, przeczytano 561 razy
ilustracjastrzałka

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek napojów gazowanych – Oranżada Hellena – powierzyła obsługę działań social media agencji Neon Shake.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/neon-shake-socialowo-z-oranzada-hellena,32861,artykul.html

– To już kolejna marka, która przekazała nam swoje działania społecznościowe – wyjaśnia Tomek Napierała, współwłaściciel i dyrektor kreatywny Neon Shake. – Cieszy nas, że za Oranżada Hellena obok Facebooka i Instagrama stawia też na Snapchata i poszerzenie grupy docelowej dzięki temu medium.

Neon Shake odpowiada za obszar social media, czyli tworzenie contentu, strategię działań i moderację w SM. W ciągu pierwszego miesiąca współpracy znacząco wzrosły zasięgi i zaangażowanie kontaktujących się z marką. Praca dla Oranżady Hellena to efekt działań new business oraz wygranego przetargu, który po stronie agencji prowadził Jacek Furtak. Strony nie ujawniają szczegółowych warunków współpracy. Ze strony Neon Shake projekt koordynują m.in. digital strateg Maciej Dziedzic oraz community manager Dawid Zając.

–  Jesteśmy bardzo zadowoleni z pierwszych efektów socialowej współpracy z zespołem Neon Shake – mówi Sylwester Michałek, Brand Manager Hellena. – Dowodem tego jest pierwsza pozycja wśród napoi pod względem zaangażowania i aktywności użytkowników w rankingu SoTrendera. W comiesięcznym raporcie „Facebook Trends” fanpage Oranżada Hellena znalazła się też na pozycji lidera w rankingu aktywnych użytkowników dla branży FMCG.

Oranżada Hellena to marka, która od ponad 20 lat obecna jest w świadomości Polaków. Przez ten czas zyskała grono wiernych miłośników orzeźwiających bąbelków i landrynkowego smaku. Właścicielem brandu jest Colian Holding SA, który w swoim portfolio posiada m.in. Goplanę, Appetitę czy Grześki.

Źródło: Neon Shake Advertising

www.neonshake.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764