logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Neonet obchodzi 15. urodziny

  PR 28.11.2018, przeczytano 555 razy
ilustracjastrzałka

NEONET, ogólnopolska sieć sklepów z asortymentem AGD, RTV, IT, GSM, obchodzi w tym roku swoje 15-lecie. Z okazji urodzin firma przygotowała dla klientów, wyjątkowo atrakcyjne oferty, konkurs konsumencki a także postanowiła odświeżyć nieco wizerunek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/neonet-obchodzi-15.-urodziny,380314,artykul.html

Historia sieci sięga 2003 roku – to wtedy powstał pierwszy sklep stacjonarny we Wrocławiu. Od tamtej pory firma stawia sobie za cel fachowe doradztwo w zakresie wyboru elektroniki, telewizorów, komputerów i akcesoriów gospodarstwa domowego, którym dzieli się zarówno z klientami indywidualnymi, jak i biznesowymi. W ciągu piętnastu lat sieć rozszerzyła działalność do blisko 300 sklepów, które zatrudniają prawie 3000 pracowników. Tylko w tym roku firma otworzyła w sumie 5 nowych sklepów, zmodernizowała 25, a 13 przeniosła do nowych lokalizacji. W 2010 roku uruchomiony został sklep internetowy Neonet.pl, pozwalający łączyć sprzedaż stacjonarną oraz wysyłkową.

W ciągu minionych 15 lat NEONET otrzymał wiele nagród i wyróżnień. W 2011 roku sieć została laureatem Gwiazdy Jakości Obsługi – prestiżowego wyróżnienia za najwyższy poziom usługi obsługi klienta. To wyróżnienie NEONET zdobywa nieprzerwanie do dnia dzisiejszego. W 2015 roku firma trafiła kolejno do „Rankingu Największych Firm w Polsce Wprost 200” magazynu Wprost, a także „Rankingu Najcenniejszych Polskich Firm” dziennika Rzeczpospolita. W 15-te urodziny NEONET został uhonorowany Złotym Godłem QI i tytułem Najwyższa Jakość Quality International 2018 w kategorii „usługi najwyższej jakości”. Wyróżnienie zostało przyznane za ofertę usług instalacyjnych, związanych z podłączeniem, uruchomieniem, konfiguracją i instruktażem dla klientów po nabyciu nowych towarów. Otrzymane wyróżnienie wiąże się również z dołączeniem do Klubu Liderów Jakości.

Z okazji 15-lecia marka zorganizowała dla klientów konkurs z licznymi nagrodami. W jubileuszowej zabawie można było wygrać bony na wycieczki o wartości 15 000 zł każda oraz setki bonów na zakupy.

Aby uczcić 15-lecie na rynku NEONET postawił też na rebranding – zdecydował się odświeżyć identyfikację wizualną. Modyfikacji poddany został logotyp, a także cały sklep internetowy – nowa strona jest bardziej klarowna, można poruszać się po niej jeszcze bardziej intuicyjnie. Firma rozszerzyła także zakres działań w social mediach, uruchamiając swój kanał na Instagramie.

Źródło: Grupa NEONET

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764