logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Neonet rozpoczyna współpracę z agencją Harbingers

  PR 25.01.2021, przeczytano 652 razy

Neonet – jeden z liderów sprzedaży w branży RTV/AGD w Polsce – oraz agencja performance marketingu Harbingers rozpoczęli planowaną na dwa lata współpracę, której celem jest wyraźne zwiększenie sprzedaży z bezpłatnych wyników wyszukiwania Google (SEO) w sklepach neonet.pl i neo24.pl oraz ambitny rozwój Performance Content Marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/neonet-rozpoczyna-wspolprace-z-agencja-harbingers,389935,artykul.html

Neonet to firma z niemal dwudziestoletnią tradycją, nagrodzona w wielu prestiżowych konkursach, m.in. zwycięzca rankingu Ceneo.pl 2020 w kategorii „Najlepszy sklep RTV/AGD”. Agencja Harbingers to nagradzany w międzynarodowych konkursach zespół ekspertów z kilkunastoletnim doświadczeniem w sprzedaży online. Wśród Partnerów Harbingers znajdują się głównie ambitne firmy, rozwijające e-commerce, m.in. Castorama, Śnieżka, Dr.Max, Oknoplast, Caterpillar, czy Capgemini.

Jakie wyzwania Neonet postawił przed Harbingers? Rozbudowane działania SEO przy współpracy z Partnerem IT oraz 13 równocześnie prowadzonych projektów Content Marketingowych. To bardzo ambitny projekt jak na branżę RTV/AGD – miesięcznie powstaje tyle treści, ile koni mechanicznych ma najnowsze flagowe Porsche Panamera. Ambicją jest wyraźny wzrost przychodów i sesji z bezpłatnych wyników wyszukiwania.

- Duża część wynagrodzenia agencji to tzw. “succes fee”, czyli wynagrodzenie powiązane ze wzrostem przychodów, wygenerowanych z SEO. W wyzwanie zaangażowanych jest ponad 80 doświadczonych specjalistów - z obszaru IT, SEO, Content Marketingu, redaktorów i edytorów, analityków, czy zakupowców. – Kornel Dulęba, CEO Harbingers

- Poszukując partnera do tego projektu, wiedzieliśmy, że postawiona przez nas poprzeczka znajduje się naprawdę wysoko. Zależało nam na firmie, która będzie liderem zmiany i w pełni wykorzysta potencjał Neonetu – należącego przecież do jednego z najszybciej rozwijających się e-commerce’ów w Polsce. Równie istotnym aspektem były otwartość na dzielenie się wiedzą oraz umiejętność przenoszenia zdobytego przez agencję know-how na pole naszej organizacji. Oceniając początek naszej współpracy, z satysfakcją stwierdzam, że Harbingers staje na wysokości zadania – mówi Magdalena Misiarz, Dyrektor marketingu e-commerce w Neonet

Źródło: Harbingers

www.harbingers.io

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764