logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Neonet rozpoczyna współpracę z agencją Harbingers

  PR 25.01.2021, przeczytano 463 razy

Neonet – jeden z liderów sprzedaży w branży RTV/AGD w Polsce – oraz agencja performance marketingu Harbingers rozpoczęli planowaną na dwa lata współpracę, której celem jest wyraźne zwiększenie sprzedaży z bezpłatnych wyników wyszukiwania Google (SEO) w sklepach neonet.pl i neo24.pl oraz ambitny rozwój Performance Content Marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/neonet-rozpoczyna-wspolprace-z-agencja-harbingers,389935,artykul.html

Neonet to firma z niemal dwudziestoletnią tradycją, nagrodzona w wielu prestiżowych konkursach, m.in. zwycięzca rankingu Ceneo.pl 2020 w kategorii „Najlepszy sklep RTV/AGD”. Agencja Harbingers to nagradzany w międzynarodowych konkursach zespół ekspertów z kilkunastoletnim doświadczeniem w sprzedaży online. Wśród Partnerów Harbingers znajdują się głównie ambitne firmy, rozwijające e-commerce, m.in. Castorama, Śnieżka, Dr.Max, Oknoplast, Caterpillar, czy Capgemini.

Jakie wyzwania Neonet postawił przed Harbingers? Rozbudowane działania SEO przy współpracy z Partnerem IT oraz 13 równocześnie prowadzonych projektów Content Marketingowych. To bardzo ambitny projekt jak na branżę RTV/AGD – miesięcznie powstaje tyle treści, ile koni mechanicznych ma najnowsze flagowe Porsche Panamera. Ambicją jest wyraźny wzrost przychodów i sesji z bezpłatnych wyników wyszukiwania.

- Duża część wynagrodzenia agencji to tzw. “succes fee”, czyli wynagrodzenie powiązane ze wzrostem przychodów, wygenerowanych z SEO. W wyzwanie zaangażowanych jest ponad 80 doświadczonych specjalistów - z obszaru IT, SEO, Content Marketingu, redaktorów i edytorów, analityków, czy zakupowców. – Kornel Dulęba, CEO Harbingers

- Poszukując partnera do tego projektu, wiedzieliśmy, że postawiona przez nas poprzeczka znajduje się naprawdę wysoko. Zależało nam na firmie, która będzie liderem zmiany i w pełni wykorzysta potencjał Neonetu – należącego przecież do jednego z najszybciej rozwijających się e-commerce’ów w Polsce. Równie istotnym aspektem były otwartość na dzielenie się wiedzą oraz umiejętność przenoszenia zdobytego przez agencję know-how na pole naszej organizacji. Oceniając początek naszej współpracy, z satysfakcją stwierdzam, że Harbingers staje na wysokości zadania – mówi Magdalena Misiarz, Dyrektor marketingu e-commerce w Neonet

Źródło: Harbingers

www.harbingers.io

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany na stanowisku dyrektora działu Exchange w Mindshare Polska
Aleksandra Kosowska awansowała w strukturach agencji mediowej Mindshare Polska. Ekspertka objęła stanowisko Deputy Director w dziale Exchange.
Dentsu Creative dla Carlsberg Polska – nowa kampania Sound Masters dla marki Garage skierowana do muzyków
Marka Garage (Carlsberg Polska) rusza z nową kampanią skierowaną do młodych DJ'ów i producentów muzycznych. W ramach projektu ogłoszono konkurs na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody.
Dzielnica Wisła rozpoczyna kampanię ReWisła
Nadwiślańskie bulwary i warszawskie plaże – ulubione miejsca spacerów, spotkań i wypoczynku. Startuje kampania edukacyjna reWisła, która zachęca do tworzenia wspólnej przestrzeni w świadomy sposób i odkrywania historii warszawskiego Urzecza.
„Wrzuć na luz. Zjedz baton lodowy Snickers Ice Cream” – nowa kampania marki
Lato i wakacyjny urlop to czas na prawdziwy relaks. Najnowsza, szeroko zasięgowa kampania reklamowa lodowego batona Snickers w humorystyczny sposób pokazuje, jak znaleźć wytchnienie w każdej sytuacji – nawet jeżeli inni nie bardzo chcą nam na to pozwolić.
Posiada prawie 20 letnie doświadczenie w branży mediowej po stronie nadawcy i domów mediowych. Odpowiedzialna za strategię i rozwój w ramach TVN Media, specjalizując się w obszarze nowoczesnych produktów opartych o kontent wykorzystujących synergię treści linearnych, ott, social, oraz content commerce. Zarządza transformacją procesów w ramach obszaru...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764