logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Neonet startuje z kampanią promocyjną „Oddajemy kasę za telewizory!”

  PR 28.05.2018, przeczytano 1413 razy
ilustracjastrzałka

Sieć sklepów NEONET ruszyła z akcją promocyjną, w której można otrzymać 50% zwrotu za zakup telewizora, jeśli tylko reprezentacja Polski znajdzie się w półfinale mundialu. To jedna z największych kampanii firmy w historii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/neonet-startuje-z-kampania-promocyjna-_oddajemy-kase-za-telewizory%21_,36646,artykul.html

Już 14 czerwca odbędzie się pierwszy mecz Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Rosji. NEONET w związku z turniejem przygotował kampanię promocyjną „Oddajemy kasę za telewizory!”, w której spełnić warunki powinien nie tylko klient, ale również polska reprezentacja.

Kibice będą mogli otrzymać zwrot 50% kwoty zakupu wybranego telewizora o wymiarze od 48 do 75 cali. Warunkiem wzięcia udziału w akcji jest zakup sprzętu w dniach od 24 maja do 13 czerwca 2018 r. oraz zarejestrowanie się na stronie https://www.neonet.pl/oddajemy-kase-za-tv-formularz.html. Jeden warunek pozostaje niezależny od klientów i leży w rękach polskiej reprezentacji piłkarskiej – musi ona wywalczyć awans do półfinału mundialu w Rosji.
 
- Obserwujemy w ostatnim czasie wzmożone zainteresowanie dużymi telewizorami, a moda ta wzrasta zwłaszcza przed takimi wydarzeniami sportowymi jak turniej w Rosji. Dlatego chcieliśmy odpowiedzieć na ten trend, rozpoczynając kampanię promocyjną, w ramach której klienci mogą otrzymać zwrot gotówki za zakupiony telewizor – mówi Magdalena Wiewiór, Dyrektor Działu Komunikacji Marketingowej, NEONET.

Równolegle do tej akcji klienci mogą skorzystać z promocji „Wymień mały na duży”, w ramach której wybrane telewizory będą sprzedawane z rabatem nawet do 750 zł. Warunkiem uczestnictwa w promocji jest wpisanie kodu rabatowego MUNDIAL w trakcie składania zamówienia. W efekcie cena telewizora zostanie automatycznie obniżona.

Akcja ma szeroki, ogólnopolski zasięg, a w jej ramach oferowany jest atrakcyjny wachlarz produktów i duże benefity dla klientów. Kampania przez cały okres jej trwania będzie promowana w kanałach social media sieci NEONET. Akcja promocyjna wsparta zostanie również intensywną komunikacją 360 stopni.

Łączenie wielu narzędzi reklamy i promocji ma pozwolić firmie na skuteczne dotarcie do klientów i poinformowanie ich o przygotowanych promocjach.

Źródło: Grupa NEONET

www.neonet.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764