Sieć sklepów NEONET ruszyła z akcją promocyjną, w której można otrzymać 50% zwrotu za zakup telewizora, jeśli tylko reprezentacja Polski znajdzie się w półfinale mundialu. To jedna z największych kampanii firmy w historii.
Już 14 czerwca odbędzie się pierwszy mecz Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Rosji. NEONET w związku z turniejem przygotował kampanię promocyjną „Oddajemy kasę za telewizory!”, w której spełnić warunki powinien nie tylko klient, ale również polska reprezentacja.
Kibice będą mogli otrzymać zwrot 50% kwoty zakupu wybranego telewizora o wymiarze od 48 do 75 cali. Warunkiem wzięcia udziału w akcji jest zakup sprzętu w dniach od 24 maja do 13 czerwca 2018 r. oraz zarejestrowanie się na stronie https://www.neonet.pl/oddajemy-kase-za-tv-formularz.html. Jeden warunek pozostaje niezależny od klientów i leży w rękach polskiej reprezentacji piłkarskiej – musi ona wywalczyć awans do półfinału mundialu w Rosji.
- Obserwujemy w ostatnim czasie wzmożone zainteresowanie dużymi telewizorami, a moda ta wzrasta zwłaszcza przed takimi wydarzeniami sportowymi jak turniej w Rosji. Dlatego chcieliśmy odpowiedzieć na ten trend, rozpoczynając kampanię promocyjną, w ramach której klienci mogą otrzymać zwrot gotówki za zakupiony telewizor – mówi Magdalena Wiewiór, Dyrektor Działu Komunikacji Marketingowej, NEONET.
Równolegle do tej akcji klienci mogą skorzystać z promocji „Wymień mały na duży”, w ramach której wybrane telewizory będą sprzedawane z rabatem nawet do 750 zł. Warunkiem uczestnictwa w promocji jest wpisanie kodu rabatowego MUNDIAL w trakcie składania zamówienia. W efekcie cena telewizora zostanie automatycznie obniżona.
Akcja ma szeroki, ogólnopolski zasięg, a w jej ramach oferowany jest atrakcyjny wachlarz produktów i duże benefity dla klientów. Kampania przez cały okres jej trwania będzie promowana w kanałach social media sieci NEONET. Akcja promocyjna wsparta zostanie również intensywną komunikacją 360 stopni.
Łączenie wielu narzędzi reklamy i promocji ma pozwolić firmie na skuteczne dotarcie do klientów i poinformowanie ich o przygotowanych promocjach.
Źródło: Grupa NEONET