logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

NEPI Rockcastle z nagrodami w konkursie PRCH Retail Awards

  PR 17.11.2023, przeczytano 281 razy
ilustracja

Wśród aż 10 nominowanych projektów, które znalazły się w finale konkursu Polskiej Rady Centrów Handlowych, NEPI Rockcastle zdobyło 3 statuetki, w tym złoto w prestiżowej kategorii Kampania Wizerunkowa Roku za projekt FIU! FIU! Made in Bonarka oraz dwie srebrne nagrody za: Strategię i działania ESG oraz w kategorii Kampania Internetowa Roku za kampanię wizerunkową FIU! FIU! Made in Bonarka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nepi-rockcastle-z-nagrodami-w-konkursie-prch-retail-awards,402119,artykul.html

W XIV edycji konkursu organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych NEPI Rockcastle zdobyło złoto za projekt FIU! FIU! Made in Bonarka w kategorii Kampania Wizerunkowa Roku. Projekt FIU! FIU! Made in Bonarka był pierwszą odsłoną unikalnego konceptu kreatywnego i rozpoczęciem nowego pozycjonowania Bonarki. „Bonarka – Fabryka zakupowych emocji” to strategia, która jest zdecydowaną woltą wobec powszechnego na rynku – lifestylowego sposobu budowania wizerunku galerii handlowej. W nowatorskiej koncepcji budowania wizerunku centrum głównym elementem stały się emocje oraz związane z nimi wrażenia, doświadczenia, relacje z innymi ludźmi.

Dwa srebra trafiły do NEPI Rockcastle w kategoriach: Strategia i działania ESGktóra obejmowała m.in. spektakularną akcję sadzenia drzew oraz w kategorii Kampania Internetowa Roku za Fiu!Fiu! Made in Bonarka.

Jesteśmy niezwykle dumni, że nasze projekty zostały nagrodzone przez najbardziej prestiżową organizację branżową w ważnych dla nas kategoriach. W naszych działaniach stale koncentrujemy się na budowaniu relacji i angażowaniu klientów oraz najemców, szukaniu kreatywnych rozwiązań, a także działaniu na rzecz rozwoju lokalnych społeczności. Cieszę się również, że nasza strategia i działania z obszaru ESG zostały nagrodzone. To ważna oś działania naszej firmy – mówi Dominik PiwekHead of Marketing & PR NEPI Rockcastle Polska.

Przemysław Wasiluk, Operation Asset Manager w NEPI Rockcastle otrzymał specjalne wyróżnienie i podziękowanie od PRCH: Przemysławowi Wasilukowi - pierwszemu moderatorowi i mentorowi Forum Dyrektorów Technicznych oraz w podziękowaniu za merytoryczne wsparcie – Polska Rada Centrów Handlowych” – podkreśliła organizacja.

Projektom zgłoszonym przez CH Bonarka przyznano aż 7 nominacji, w tym 5 związanych z nową kampanią wizerunkową - Bonarka Fabryka Zakupowych Emocji oraz jej pierwszą odsłoną FIU! FIU! Musli to mieć. Made in Bonarka. W finale znalazły się również kampanie organizowane w Opolu przez CH Karolinka i Solaris Center m.in. za działania na rzecz najemców, jak również projekty realizowane w Olsztynie w ramach długofalowej strategii „Kulturalna Aura”. Nominację na Marketing Managera Roku otrzymała Katarzyna Kasprzak z CH Bonarka.

PRCH Retail Awards to konkurs organizowany corocznie przez Polską Radę Centrów Handlowych dla branży retail: deweloperów, inwestorów, zarządców obiektów, a w tym roku również i firm usługowych. Celem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk, nowych technologii, innowacyjności działań, a także docenienie prowadzących je zespołów. Tegoroczna edycja zbiega się z 20. rocznicą działania PRCH.

Źródło: NEPI Rockcastle Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hochland na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2023
„Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie”, kampania z udziałem jednej z najpopularniejszych polskich piosenkarek i celebrytek – Cleo, przygotowana przez Hochland Polska dla serków wiejskich Almette, znalazła się na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2023.
12. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023 - pełne wyniki
Po raz 12. Kapituła Konkursu doceniła wybitnych liderów marketingu i komunikacji w Polsce, z pośród 183 nominowanych osób, nagrody przyznano w 41 kategoriach.
McCann Poland na 3. miejscu w Lions Creativity Report Rankings
W tegorocznym rankingu Cannes Lions International Festival of Creativity McCANN Poland znalazł się na 3. miejscu zestawienia najlepszych agencji kreatywnych w Europie, będąc w nim jedyną agencją z regionu CEE.
Nagroda Specjalna „Game Changer” dla kampanii profrekwencyjnych
Podczas Gali Innovation została przyznana Nagroda Specjalna „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku dla kampanii zachęcających do udziału w wyborach parlamentarnych w 2023 roku. Wśród nich znalazła się kampania „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet, współrealizowana przez VMLY&R. 
Agencja VMLY&R zdobyła cztery nagrody w konkursie Innovation 2023. Kampania The Art of Sex Ed zrealizowana dla marki Durex zdobyła dwie Złote statuetki i jedną Brązową. Ponadto kampania To Twój Wybór znalazła się wśród kampanii profrekwencyjnych uhonorowanych Nagrodą Specjalną „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764