
Wśród aż 10 nominowanych projektów, które znalazły się w finale konkursu Polskiej Rady Centrów Handlowych, NEPI Rockcastle zdobyło 3 statuetki, w tym złoto w prestiżowej kategorii Kampania Wizerunkowa Roku za projekt FIU! FIU! Made in Bonarka oraz dwie srebrne nagrody za: Strategię i działania ESG oraz w kategorii Kampania Internetowa Roku za kampanię wizerunkową FIU! FIU! Made in Bonarka.
W XIV edycji konkursu organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych NEPI Rockcastle zdobyło złoto za projekt FIU! FIU! Made in Bonarka w kategorii Kampania Wizerunkowa Roku. Projekt FIU! FIU! Made in Bonarka był pierwszą odsłoną unikalnego konceptu kreatywnego i rozpoczęciem nowego pozycjonowania Bonarki. „Bonarka – Fabryka zakupowych emocji” to strategia, która jest zdecydowaną woltą wobec powszechnego na rynku – lifestylowego sposobu budowania wizerunku galerii handlowej. W nowatorskiej koncepcji budowania wizerunku centrum głównym elementem stały się emocje oraz związane z nimi wrażenia, doświadczenia, relacje z innymi ludźmi.
Dwa srebra trafiły do NEPI Rockcastle w kategoriach: Strategia i działania ESG, która obejmowała m.in. spektakularną akcję sadzenia drzew oraz w kategorii Kampania Internetowa Roku za Fiu!Fiu! Made in Bonarka.
- Jesteśmy niezwykle dumni, że nasze projekty zostały nagrodzone przez najbardziej prestiżową organizację branżową w ważnych dla nas kategoriach. W naszych działaniach stale koncentrujemy się na budowaniu relacji i angażowaniu klientów oraz najemców, szukaniu kreatywnych rozwiązań, a także działaniu na rzecz rozwoju lokalnych społeczności. Cieszę się również, że nasza strategia i działania z obszaru ESG zostały nagrodzone. To ważna oś działania naszej firmy – mówi Dominik Piwek, Head of Marketing & PR NEPI Rockcastle Polska.
Przemysław Wasiluk, Operation Asset Manager w NEPI Rockcastle otrzymał specjalne wyróżnienie i podziękowanie od PRCH: Przemysławowi Wasilukowi - pierwszemu moderatorowi i mentorowi Forum Dyrektorów Technicznych oraz w podziękowaniu za merytoryczne wsparcie – Polska Rada Centrów Handlowych” – podkreśliła organizacja.
Projektom zgłoszonym przez CH Bonarka przyznano aż 7 nominacji, w tym 5 związanych z nową kampanią wizerunkową - Bonarka Fabryka Zakupowych Emocji oraz jej pierwszą odsłoną FIU! FIU! Musli to mieć. Made in Bonarka. W finale znalazły się również kampanie organizowane w Opolu przez CH Karolinka i Solaris Center m.in. za działania na rzecz najemców, jak również projekty realizowane w Olsztynie w ramach długofalowej strategii „Kulturalna Aura”. Nominację na Marketing Managera Roku otrzymała Katarzyna Kasprzak z CH Bonarka.
PRCH Retail Awards to konkurs organizowany corocznie przez Polską Radę Centrów Handlowych dla branży retail: deweloperów, inwestorów, zarządców obiektów, a w tym roku również i firm usługowych. Celem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk, nowych technologii, innowacyjności działań, a także docenienie prowadzących je zespołów. Tegoroczna edycja zbiega się z 20. rocznicą działania PRCH.
Źródło: NEPI Rockcastle Polska