logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nescafe Dolce Gusto i will.i.am odkrywają stare przeboje

  PR 03.09.2016, przeczytano 1354 razy
ilustracjastrzałka

Marka NESCAFÉ Dolce Gusto ogłasza start nowej, globalnej kampanii reklamowej „Nie ma nic lepszego od klasyki skomponowanej na nowo”, powstałej we współpracy ze znanym i nagradzanym twórcą muzycznym will.i.am.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nescafe-dolce-gusto-i-will.i.am-odkrywaja-stare-przeboje,29799,artykul.html

Kampania ma na celu podkreślenie siły kreatywności, gwarantującej niezwykłą jakość w procesie tworzenia zarówno muzyki, jak i kawy.

Motywem przewodnim kampanii
jest wyjątkowy i energetyczny film, stworzony przez dwóch utalentowanych twórców: Diego Contreras’a i Salomon Lightelm’a, w którym światowa gwiazda muzyki will.i.am występuje w studio muzycznym wraz z kawą NESCAFÉ Dolce Gusto.

W spocie reklamowym will.i.am odkrywa na nowo kultowy przebój „(Sittin' On) The Dock of the Bay” Otis Redding, podczas gdy NESCAFÉ Dolce Gusto przemienia klasyczną kawę w magiczne, twórcze doświadczenie.

Nie ma nic lepszego od klasyki skomponowanej na nowo” – to słowa will.i.am, które stały się hasłem przewodnim całej kampanii.

Oprócz reklamy, widzowie będą mogli obejrzeć również 4 filmy, w których will.i.am i Ola Persson, barista NESCAFÉ Dolce Gusto występują razem w serii wywiadów. Podczas rozmowy twórcy wyjaśniają, jak dzięki odrobinie kreatywności skomponować klasykę na nowo w swoich dziedzinach.

Kampania reklamowa „Nie ma nic lepszego od klasyki skomponowanej na nowo” pomaga uzmysłowić, jak marka NESCAFÉ Dolce Gusto czuje się zobowiązana do oferowania wyjątkowych kawowych doświadczeń, które wykraczają poza schemat, wykorzystując kreatywność jako kluczowe źródło inspiracji.

NESCAFÉ Dolce Gusto to marka, która od początku swojego istnienia wychodzi poza utarte schematy. Chcemy przesuwać granice i stawiać wyzwania w kategorii kawy poprzez odkrywanie nowych zasad jakości” – mówi Axel Touzet, Dyrektor Globalnego Biznesu NESCAFÉ Dolce Gusto. „Wierzymy, że jeśli chodzi o najwyższą jakość, kreatywność robi ogromną różnicę. Wykraczamy poza klasyczne podstawy tradycyjnego przygotowania kawy, komponując ją na nowo tak, aby zapewnić niesamowite doświadczenia związane jej piciem.

Dla will.i.am współpraca z marką była czymś naturalnym. „Zdecydowałam się na współpracę z marką NESCAFÉ Dolce Gusto, ponieważ podstawą kampanii jest odkrywanie kreatywności, która jest ogromną częścią tego, kim jestem i czym się zajmuję. Tak jak marka NESCAFÉ Dolce Gusto jest zobowiązana do tworzenia najwyżej jakości kawy, tak samo ja czuję się zobowiązany tworzyć muzykę najwyższej jakości.

Światowa premiera kampanii reklamowej „Nie ma nic lepszego od klasyki skomponowanej na nowo” miała miejsce 30 sierpnia 2016 r. w momencie przejęcia na 48 godzin przez will.i.am  Facebook’owych  fanpage’y NESCAFÉ Dolce Gusto oraz NESCAFÉ. W tym czasie will.i.am będzie dzielić się z miłośnikami kawy ekskluzywnymi zdjęciami zza kulis kręcenia spotu reklamowego.

W Polsce spot reklamowy będzie wspierany szerokozasięgową kampanią m.in. na kanale YouTube, czy na portalach onet.pl, wp.pl, Grupy Agora czy TVN.

Źródło: Nestlé

Dodatkowe informacje:

Making of kampanii reklamowej „Nie ma nic lepszego od klasyki skomponowanej na nowo”
Fakty:

• Daty kręcenia reklamy:
4 – 6 marzec, 2016 r.

• Lokalizacja:
Metropolis Studios
The Power House,
70 Chiswick High Road,
London W4 1SY

• O Metropolis Studios:
Metropolis Studios to „dom” największych niezależnych nagrań oraz muzycznych możliwości produkcyjnych w Europie, oferujący niezrównane usługi dla przemysłu rozrywkowego. Stworzony na początku XX wieku w dawnej elektrowni dla stacji kolejowej Chiswick.

Metropolis Artist Services, jako wytwórnia płytowa, wydawca, producent programów telewizyjnych oraz gospodarz branżowych imprez i pokazów, jest numerem 1 w Wielkiej Brytanii pod względem sprzedaży i nominacji do nagród Grammy

Na przestrzeni lat Metropolis pracowało z wieloma artystami, tworzącymi muzykę we wszystkich jej gatunkach, w tym: will.i.am, Queen, Michael Jackson, Lady Gaga, the Rolling Stones, Amy Winehouse, U2, The Stone Roses, Rihanna, The Verve, Mark Ronson, One Direction, Adele, The Clash, Maroon 5, The Cure, Madonna, Justin Bieber oraz Lana Del Rey.

• O reżyserach
Kampania reklamowa NESCAFÉ Dolce Gusto “Nie ma nic lepszego od klasyki skomponowanej na nowo” wraz z will.i.am została wyreżyserowana przez dwóch utalentowanych twórców przemysłu muzycznego – Diego Contreras i Salomon Ligthelm.

Diego Contreras
Diego jest jednym z najbardziej cenionych twórców filmowych. Stworzył urzekające filmy dla klientów takich jak: Lincoln, Motorola czy Google, pracując z takimi agencjami jak BBDO, Anomaly czy CP&B.

Salomon Ligthelm
Salomon Ligthelm jest reżyserem multidyscyplinarnym, specjalizującym się w muzyce i realizacji dźwięku.
Pochodzi z Johannesburga w RPA. Nim przeprowadził się do Nowego Jorku, mieszkał w Dubaju oraz Sydney. W swojej pracy skupia się na odkrywaniu ludzkiej natury. Poszukuje on możliwości do zacierania granicy między filmem narracyjnym, a dokumentem.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764