logo
WIADOMOŚCI

Neschen Easy Dot - Sposób na łatwe i szybkie realizacje

redakcja  S 11.12.2016, przeczytano 972 razy
ilustracja

Bez względu na to czy dekoracji poddawane są lokale komercyjne, budynki użyteczności publicznej czy po prostu wnętrza prywatne ich realizacja stawia przed nami wiele pytań i dylematów do rozwiązania. Jakie produkty wybrać w „morzu” dostępnych na rynku? Jaki okres czasu ma służyć nam dana realizacja i ostatecznie, kto ją wykona?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/neschen-easy-dot---sposob-na-latwe-i-szybkie-realizacje,30807,artykul.html

Pytania tego typu są wbrew pozorom bardzo powszechne. Na rynku jest bardzo dużo produktów wymagających profesjonalnego warsztatu aplikacyjnego. To niejednokrotnie przysparza dylematów związanych z angażowaniem ekipy instalatorów, pogrąża wiele budżetów oraz bywa też, po prostu, nieopłacalne. Branża FCMG ma budżety, ale ściga się w kampaniach, głównie w tych krótkookresowych. Lokale użyteczności publicznej, te starszej daty, nie posiadają środków a niejednokrotnie straszą wyglądem. Dla wszystkich ważny jest czasz realizacji, cena produktu finalnego oraz zadowalający efekt końcowy.

Odpowiedzią na wszystkie te kwestie są innowacyjne produkty niemieckiej firmy Neschen, z linii EASY DOT - certyfikowane znakiem technologii DOTEQ  oraz folie bezklejowe WINDOW GRIP -  dostępne w ofercie firmy Integart.

Przegląd najciekwaszych rozwiązań z palety produktów marki Neschen:

  • Neschen Easy DOT – folia przeznaczona głównie do tworzenia tymczasowych (np. targi, promocje) aplikacji w pomieszczeniach wewnętrznych. Idealny produkt gdy, istnieje potrzeba jednoczesnej aplikacji w wielu miejscach identycznych naklejek lub przekazania często zmieniających się komunikatów reklamowych.
  • Neschen  Easy DOT Whiteout – produkt którego szczególną cechą jest wysokie krycie powierzchni. Folia dedykowana jest do „przykrycia” wcześniejszej grafiki lub „brzydkiej” powierzchni. Nawet kontrastujące powierzchnie będą niewidoczne (np. biało – czarne płytki podłogowe). Producent rekomenduje stosowanie foli do użytku wewnętrznego podczas targów handlowych, specjalnych kampanii sprzedażowych i reklamy podłogowej.
  • Neschen Easy DOT Chalkboard Black - folia dedykowana do tworzenia różnego rodzaju tablic, na których można szybko i łatwo, z użyciem kredy lub pisaka kredowego, aktualizować informacje np. w szkołach, sklepach, biurach, salach konferencyjnych, restauracjach czy hotelach. Produkt można zadrukować przy pomocy technologii wielkoformatowej (wymagane jest, aby wykorzystywana drukarka posiadała możliwość druku kolorem białym, np. druk UV). Naniesione na tablicy informacje za pomocą kredy możemy usunąć wykorzystując zwilżoną gąbkę.
  • Neschen EASY DOT Print'n'Walk - światowa innowacja w dziedzinie aplikacji podłogowych. Wydrukowany materiał jest objęty certyfikatem antypoślizgowości R9 bez żadnej dodatkowej powłoki ochronnej. Dzięki tej folii można uzyskać naklejki podłogowe szybko, łatwo i bardziej opłacalnie, niż materiały produkowane z zastosowaniem standardowej folii zabezpieczonej laminatem podłogowym. Dzięki technologii DOTEQ (specjalny klej w postaci kropek) folię można łatwo przymocować, bez fałd i pęcherzyków oraz usunąć bez pozostałości kleju na podłodze.
  • Neschen Gudy DOT - film kleju w postaci kropek kleju DOT naniesionych na papierze transportowym. Dzięki temu filmowi możemy stworzyć z wielu materiałów produkt samoprzylepny, który będzie łatwy do aplikacji oraz możliwy do przeniesienia w inne miejsce bez utraty właściwości klejących materiału.
  • Neschen WINDOW GRIP – folia, w której klej zastąpiono warstwą silikonu. Materiał bardzo łatwy do aplikacji i usunięcia. Korektę aplikacji możemy dokonać ile razy chcemy. Produkt nie posiada kleju i dlatego nie odczuwamy uczucia lepkości oraz nie pozostawia pozostałości kleju na powierzchni. W przypadku zabrudzenia wystarczy opłukać materiał pod wodą i dzięki temu odzyska pierwotne właściwości.
  • Neschen EASY FIX – „grube” folie PCW z zaletą bardzo wysokiego krycia powierzchni. Kompilację powyższych folii i kleju łatwousuwalnego FIX umożliwia łatwą aplikację i prosty demontaż z większości powierzchni.


Produkty te zostały docenione przez klientów nie tylko za wysoką jakość, ale przede wszystkim za łatwość aplikacji i demontaż. Folie Easy Dot zawdzięczają swoje właściwości innowacyjnemu klejowi DOT, który naniesiony jest na powierzchnię produktu w postaci równomiernie rozmieszczonych kropeczek. Podczas aplikacji nie występuje uciążliwy efekt tworzenia się pęcherzyków powietrza, ponadto produkty łatwo się repozycjonuje i całkowicie usuwa. Wyklejanie nawet większych powierzchni nie nastręcza problemów osobom, które robią to pierwszy raz w życiu!

Tzw. folie adhezyjne nie posiadają kleju, więc w ogóle nie stanowią problemu przy demontażu. Dedykowane są do zastosowań wewnątrz, głównie na szyby, wielkoformatowe przeszklenia oraz witryny a ponieważ całkowicie nie pozostawiają śladu są największym hitem dla takich właśnie realizacji.


Jak drukować?

Produkty firmy Neschen idealnie wpisują się w technologię HP Latex. Mogą być oczywiście drukowane wszystkimi dostępnymi na rynku technologiami druku (solwent, eko-solwent, UV).  Jednak w zastosowaniach indoor niezwykle ważny jest aspekt zdrowotny. Bezpieczne dla zdrowia folie przestaną być bezpieczne, gdy do ich zadruku stosuje się technologię, która będzie emitować do otoczenia toksyczne związki chemiczne.

Najlepszym rozwiązaniem jest  zastosowanie ekologicznej technologii druku HP Latex, której tusze są w 100% bezpieczne, oparte o naturalne składniki (m.in. wodę). Nadruk jest bezwonny i bezpieczny dla zdrowia. Poparte jest to licznymi certyfikatami m.in. UL ECOLOGO, UL GREENGUARD GOLD.


Nie ma lepszego dowodu uznania bezpieczeństwa zdrowotnego tej technologii jak liczne na całym świecie aranżacje przychodni, przedszkoli czy nawet szpitali dziecięcych.


Zobacz jakie to Easy!

Z myślą o tysiącach m2 realizowanych kampanii reklamowych, miejscach pozbawionych „blasku” czy konieczności szybkich zmian komunikatów w miejscach publicznych Integart przygotował kampanię pod hasłem: „Zobacz jakie to Easy!”
Kluczowym jej elementem będzie nowy Katalog dostępny na rynku już 15.XII pokazujący wszystkie rodzaje i szeroki wachlarz zastosowań produktów EASY z klejem DOT, EASY FIX z klejem łatwousuwalnym oraz produktów bezklejowych GRIP.

Kampania obejmować będzie głównie działania e-marketingowe, publikacje w prasie. Zrealizowane materiały video będą uzupełnieniem i potwierdzeniem tego z jaką łatwością i lekkością można zmieniać wnętrza z zastosowaniem tych innowacyjnych produktów. Katalog „Zobacz jakie to Easy!” dostępny będzie w sprzedaży we wszystkich oddziałach handlowych Integart.

Źródło: Integart

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Styczeń 1999. Boje o Encada: Visitronics walczy z Atrium, Océ szuka pomysłów
Rok 1999 rozpoczęliśmy – a jakże! - śledząc boje na rynku ploterów drukujących. W tym czasie nie było to jeszcze obowiązkowe wyposażenie pracowni reklamowych, z których wiele bazowało nadal na technice cięcia folii. Jednak dla obserwatorów rynku reklamy wizualnej było jasne, że przyszłość należy właśnie do drukarek wielkoformatowych. Encad był wówczas...
Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
 
poniedziałek 25.06.2018, 177 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone