logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Neschen Ecolam 1650: Tani laminator na zimno

  PR 18.11.2017, przeczytano 819 razy
ilustracjastrzałka

Neschen poszerza ofertę laminatorów o tani wariant podstawowy. Neschen EcoLam 1650 to już czwarty model wprowadzony w tym roku do produkcji pod własną marką firmy. Produkty z tej linii dostępne są obecnie w wielu krajach świata, a producent informuje o znaczącym wzroście sprzedaży laminatorów "Made by Neschen".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/neschen-ecolam-1650%3A-tani-laminator-na-zimno,34527,artykul.html

Urządzenie przeznaczone do laminowania na zimno zaprojektowano z myślą o firmach reklamowych rozpoczynających dopiero przygodę z profesjonalnym laminowaniem. Neschen EcoLam 1650 łączy funkcjonalność obejmującą wszystkie podstawowe funkcje techniczne, z niskim kosztem zakupu.

ilustracjastrzałka

Maszyna pozwala na obróbkę mediów do szerokości 1650 mm oraz ręczną regulację docisku i prędkości. Regulowany rozstaw rolek (maks. 40 mm) umożliwia laminowanie stosunkowo szerokiej gamy materiałów. Urządzenie posiada ergonomiczny i przyjazny dla użytkownika panel sterowania. Maksymalna prędkość robocza to 4 m/min.

Źródło: Neschen

www.neschen.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fasttextile 2019: Epson zaprasza na premierę dwóch drukarek sublimacyjnych
Na pierwszy dzień tegorocznych targów FastTextile zaplanowano premierę modeli Epson SureColor SC-F9400H oraz Epson SureColor SC-F500. Oficjalna prezentacja rozpocznie się o godzinie 11:30 na stoisku firmy API (C/118).
Cyfrowa rzeźba w centrum Warszawy - innowacyjny projekt ożywienia przestrzeni miejskiej w Placu Unii
Dzięki połączeniu sztuki i najnowszych technologii uruchomiono pierwszą w Polsce Symulakrę. Jest to forma rzeźby cyfrowej, którą w czasie rzeczywistym tworzą zmieniające się miasto i jego mieszkańcy. Dzieło jest eksponowane na ekranie LED w Placu Unii codziennie o pełnych godzinach: 19.00, 20.00 i 21.00 przez 5 minut. To innowacyjne przedsięwzięcie, gdzie każdy może...
T‑mobile rozpoczyna kampanię świąteczną
Choć w kalendarzu wciąż jeszcze listopad, powoli czuć już świąteczny nastrój. W sklepach pojawiają się pierwsze ozdoby, miasta przygotowują się do włączenia iluminacji świetlnych, zaczynamy kompletować prezenty dla najbliższych. Nowi i obecni klienci T‑Mobile również mogą poczuć magię świąt, bo właśnie startuje kampania świąteczna operatora w dwóch odsłonach. W...
#Obserwuj - i nie daj się zaskoczyć rakowi jajnika
Organizacja “Kwiat Kobiecości” już po raz piąty rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną “Diagnostyka Jajnika”. Jej start zaplanowano na 14 listopada 2019 r. Tegoroczna edycja, pod hasłem: „#OBSERWUJ - i nie daj się zaskoczyć rakowi jajnika!”, ma na celu zachęcenie kobiet do uważnej obserwacji swojego ciała i zmian w nim zachodzących....
Bank Millennium i Eurobank już pod jedną marką
W czasie przedłużonego weekendu 9-11 listopada odbyła się fuzja operacyjna Banku Millennium i eurobanku - ostatni po fuzji prawnej etap integracji. Od wieczora 10 listopada działają już bankowość internetowa i mobilna, BLIK oraz płatności przez internet. 12 listopada zostaną otwarte oddziały połączonych sieci banków pod marką Banku Millennium. Klienci dawnego eurobanku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764