logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Neschen Ecolam 1650: Tani laminator na zimno

  PR 18.11.2017, przeczytano 990 razy
ilustracjastrzałka

Neschen poszerza ofertę laminatorów o tani wariant podstawowy. Neschen EcoLam 1650 to już czwarty model wprowadzony w tym roku do produkcji pod własną marką firmy. Produkty z tej linii dostępne są obecnie w wielu krajach świata, a producent informuje o znaczącym wzroście sprzedaży laminatorów "Made by Neschen".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/neschen-ecolam-1650%3A-tani-laminator-na-zimno,34527,artykul.html

Urządzenie przeznaczone do laminowania na zimno zaprojektowano z myślą o firmach reklamowych rozpoczynających dopiero przygodę z profesjonalnym laminowaniem. Neschen EcoLam 1650 łączy funkcjonalność obejmującą wszystkie podstawowe funkcje techniczne, z niskim kosztem zakupu.

ilustracjastrzałka

Maszyna pozwala na obróbkę mediów do szerokości 1650 mm oraz ręczną regulację docisku i prędkości. Regulowany rozstaw rolek (maks. 40 mm) umożliwia laminowanie stosunkowo szerokiej gamy materiałów. Urządzenie posiada ergonomiczny i przyjazny dla użytkownika panel sterowania. Maksymalna prędkość robocza to 4 m/min.

Źródło: Neschen

www.neschen.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Klienci, agencje, media poszukują odpowiedzi na pytania dotyczące potrzeb biznesu, konsumentów i skutecznych metod zwalczenia negatywnego wpływu pandemii na marki. Grupa Dentsu i Shortlist Consulting organizują cykl pięciu dwugodzinnych spotkań online - 2 debaty, 3 webinaria tematyczne). Spotkania odbędą się między 1 a 5 czerwca br.
Premiera „Cyberpunk 2077” wspierana kampanią reklamową w mediach i markach Grupy Agora
Media i marki Grupy Agora w specjalnej, wieloformatowej kampanii reklamowej będą wspierać krajową premierę „Cyberpunk 2077”, jednego z najbardziej oczekiwanych tytułów w 2020 r. To kolejna odsłona wspólnych działań Agory i CD PROJEKT, które z ogromnym sukcesem współpracowały przy wprowadzeniu na polski rynek gier „Wiedźmin 2:...
Dni Otwarte z ploterami Mutoh w Poznaniu
Po Krakowie i Warszawie, Atrium Centrum Ploterowe oraz IKONOS zapraszają na Dni Otwarte, do pozostałych oddziałów firmy – w najbliższy piątek, 29 maja wielkoformatowe drukarki Mutoh będą prezentowały swoje możliwości w Poznaniu.
Kampania społeczna „Zachowaj zdrowy dystans”
Centrum Handlowe Turawa Park uruchamia kampanię ZACHOWAJ ZDROWY DYSTANS, której celem jest zwrócenie uwagi na istotę pozytywnego myślenia oraz rolę szeroko rozumianego dystansu w naszym codziennym życiu. Do akcji zaproszeni zostali między innymi mieszkańcy Opolszczyzny, psychologowie i trenerzy rozwoju osobistego.
Eurocash z kampanią doceniającą przedsiębiorców
„Herosi Codzienności” to kampania edukacyjno-społeczna, której celem jest pokazanie roli handlu niezależnego w czasie epidemii i na co dzień. W jej ramach prowadzone są działania w mediach społecznościowych i na portalach internetowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764