logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Neshen Easy Dot: Świąteczne kolory przystosowane do cięcia

  PR 01.11.2017, przeczytano 2059 razy
ilustracja

Neschen poinformował o rozszerzeniu oferty produktów z lini Solvoprint Easy Dot o dwa nowe kolory: złoty i srebrny. Folie mają wykazać się przydatnością szczególnie przy okazji zleceń związanych z dekoracjami bożonarodzeniowymi, trafiają jednak na stałe do oferty producenta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/neshen-easy-dot%3A-swiateczne-kolory-przystosowane-do-ciecia,34333,artykul.html

Dwa nowe kolory uzupełniają portfolio Easy Dot na które składają się folie w wersjach matowej, błyszczącej, transparentnej i półprzejrzystej (Clear Matt) czy też kryjącej białej (Whiteout),

W maju tego roku Neschen wprowadził udoskonalenia technologiczne folii Easy Dot. Nowa generacja produktów pozwala na uzyskanie lepszej bieli oraz zwiększonego nasycenia kolorów druku.

ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka

Easy Dot to folia PCW o grubości 100 μm wyposażona w specjalną klejącą powłokę firmy Neschen. Struktura składająca się z punkcików akrylowego kleju umożliwia nawet niedoświadczonym użytkownikom łatwą aplikację bez narażania się na powstanie bąbli, a także bezpieczne podniesienie i korektę położenia nałożonej folii. 
 
Folie w wersji złotej i srebrnej nadają się do cięcia. Wszystkie produkty Solvoprint Easy Dot mogą być zadrukowywane tuszami (eko)solwentowymi, lateksowymi oraz UV.

Źródło: Neschen

www.neschen.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764