logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nespresso promuje nowe ekspresy Vertuo Pop

  PR 06.04.2023, przeczytano 1016 razy
ilustracjastrzałka

23 marca ruszyła kampania Nespresso pod hasłem „Niezapomniany smak świeżej kawy. To prostsze niż myślisz!”, promująca kolekcję nowych ekspresów Vertuo Pop. Nowe urządzenia w portfolio marki łączą prostotę użytkowania, kompaktowość, moc i minimalistyczny design, dostępny w sześciu kolorach. Kampania obejmuje działania digital oraz outdoor.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nespresso-promuje-nowe-ekspresy-vertuo-pop,399556,artykul.html

Niezapomniany smak świeżej kawy. To prostsze niż myślisz!” – to hasło najnowszej kampanii Nespresso, której celem jest budowanie świadomości konsumentów na temat prostoty użytkowania ekspresów Vertuo Pop. Jedno dotknięcie przycisku umożliwia przygotowanie w domu wysokiej jakości kawy ze świeżo zmielonych ziaren, zamkniętych w aluminiowej kapsułce.

Wyróżnikiem ekspresów Nespresso Vertuo Pop jest technologia Centrifusion, dzięki której analizują kod kreskowy na każdej kapsułce i dostosowują sposób parzenia (temperaturę, ilość wody, prędkość obrotów kapsułki) do rodzaju kawy, pozwalając wydobyć z kapsułki to, co najlepsze.

- Wielu konsumentów żyje w przeświadczeniu, że jedynie duży ekspres jest w stanie przygotować dobrą kawę. Prawdą jest, że wielkość ekspresu nie musi mieć wpływu na jego moc i jakość kawy. Zaawansowana technologia, w którą są wyposażone mniejsze urządzenia, daje im takie same możliwości, jednocześnie ułatwiając obsługę, kwestię czyszczenia oraz zajmując o wiele mniej miejsca. Najnowszy ekspres Vertuo Pop jest doskonałym przykładem takiej kompaktowości – mówi Nina Shchaurouskaya, Marketing Manager, Nespresso Poland & Baltics.

Kampania promująca nowe ekspresy Vertuo POP obejmuje komunikację online, w tym interaktywną kampanię digitalową, komunikację na kanałach własnych marki (Facebook oraz Instagram), spot wideo, a także kampanię OOH w największych miastach Polski. Działania są realizowane od 23 marca do 31 kwietnia.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker, we współpracy z wydawcami takimi jak SpicyMobile oraz Teads. Komunikacją PR zajmuje się agencja MSL.

Źródło: Nestlé Nespresso SA

www.nestle-nespresso.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764