23 marca ruszyła kampania Nespresso pod hasłem „Niezapomniany smak świeżej kawy. To prostsze niż myślisz!”, promująca kolekcję nowych ekspresów Vertuo Pop. Nowe urządzenia w portfolio marki łączą prostotę użytkowania, kompaktowość, moc i minimalistyczny design, dostępny w sześciu kolorach. Kampania obejmuje działania digital oraz outdoor.
„Niezapomniany smak świeżej kawy. To prostsze niż myślisz!” – to hasło najnowszej kampanii Nespresso, której celem jest budowanie świadomości konsumentów na temat prostoty użytkowania ekspresów Vertuo Pop. Jedno dotknięcie przycisku umożliwia przygotowanie w domu wysokiej jakości kawy ze świeżo zmielonych ziaren, zamkniętych w aluminiowej kapsułce.
Wyróżnikiem ekspresów Nespresso Vertuo Pop jest technologia Centrifusion, dzięki której analizują kod kreskowy na każdej kapsułce i dostosowują sposób parzenia (temperaturę, ilość wody, prędkość obrotów kapsułki) do rodzaju kawy, pozwalając wydobyć z kapsułki to, co najlepsze.
- Wielu konsumentów żyje w przeświadczeniu, że jedynie duży ekspres jest w stanie przygotować dobrą kawę. Prawdą jest, że wielkość ekspresu nie musi mieć wpływu na jego moc i jakość kawy. Zaawansowana technologia, w którą są wyposażone mniejsze urządzenia, daje im takie same możliwości, jednocześnie ułatwiając obsługę, kwestię czyszczenia oraz zajmując o wiele mniej miejsca. Najnowszy ekspres Vertuo Pop jest doskonałym przykładem takiej kompaktowości – mówi Nina Shchaurouskaya, Marketing Manager, Nespresso Poland & Baltics.
Kampania promująca nowe ekspresy Vertuo POP obejmuje komunikację online, w tym interaktywną kampanię digitalową, komunikację na kanałach własnych marki (Facebook oraz Instagram), spot wideo, a także kampanię OOH w największych miastach Polski. Działania są realizowane od 23 marca do 31 kwietnia.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker, we współpracy z wydawcami takimi jak SpicyMobile oraz Teads. Komunikacją PR zajmuje się agencja MSL.
Źródło: Nestlé Nespresso SA