logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nespresso rozszerza współpracę z Big Picture

  PR 16.05.2019, przeczytano 157 razy

Do grona klientów Big Picture marka Nespresso dołączyła w trzecim kwartale 2018 r. Agencji powierzono wtedy realizację strategii komunikacji w zakresie influencer marketingu. Od maja tego roku agencja odpowiada za całą strategię komunikacyjną, w tym za działania z zakresu media relations oraz realizację projektów specjalnych. Współpraca uzyskała szerszy wymiar w wyniku decyzji zespołu marki Nespresso.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nespresso-rozszerza-wspolprace-z-big-picture,382465,artykul.html

Współpraca Big Picture z Nespresso w Polsce zakłada wdrożenie kompleksowej strategii komunikacyjnej marki. Dotychczasowy zakres współpracy (influencer marketing) został uzupełniony o relacje z mediami, przede wszystkim w obszarze B2C ze wsparciem dla działań B2B. Głównym wyzwaniem agencji jest wdrożenie strategii, mającej na celu synergię wszystkich działań komunikacyjnych marki. Do zadań agencji należeć będzie także realizacja projektów specjalnych, związanych m.in. z Nespresso Talents i obecnością brandu podczas 71 Festiwalu Filmowego w Cannes.

Opracowaniem strategii oraz realizacją kampanii dla Nespresso zajmuje się w Big Picture zespół odpowiedzialny za komunikację lifestyle, który łączy kompetencje z zakresu relacji z mediami oraz influencerami. W ostatnich latach odpowiadał za stworzenie i realizację kampanii wizerunkowych dla marek: L'Oréal Paris, Martini, Coca-Cola, Allegro.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nie żyje Rosław Szaybo
Nie żyje Rosław Szaybo - grafik, projektant okładek płyt, książek, ilustrator, fotografik. Jego prace zdobią niezliczone okładki płyt m.in. Krzysztofa Komedy, Czesława Niemena, Eltona Johna, Janis Joplin, Roya Orbisona czy Judas Priest.
Bezpieczeństwo współpracy z programem Not Recommend
W każdym biznesie można wymienić najważniejsze cechy przesądzające o udanej współpracy. Należą do nich solidność, jaką powinni wykazywać się kontrahenci, a także bezpośrednio z nią związane poczucie bezpieczeństwa. Zdarza się jednak, że partner biznesowy nie wywiązuje się z ustaleń.
Agencja 180heartbeats + Jung v Matt dołączyła do grona polskich firm, które potrafią tworzyć wysokiej jakości akcje dla Asystenta Google.
W sklepach Kaufland ruszyła akcja SOS Wioski Dziecięce i P&G
Procter & Gamble wraz z siecią sklepów Kaufland oraz Organizacją SOS Wioski Dziecięce ponownie ruszają z akcją „Czyste pomaganie”. Do 12 czerwca kupując produkty Fairy, Ariel, Vizir, Lenor, Ambi Pur w sklepach Kaufland konsumenci pomagają sfinansować posiłki dla dzieci w potrzebie.
Multikino promuje się w aplikacji TikTok
O wyjściu do kina nie decydują już tylko rodzice. Obecnie to młodzi kinomani, którzy mają szeroki dostęp do informacji, kreują wybory. Wykorzystując ten trend i chcąc wyjść naprzeciwko coraz młodszej grupie klientów, Multikino postanowiło do promocji swojej oferty filmowej zaangażować popularnych TikTokerów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764