logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nespresso rozszerza współpracę z Big Picture

  PR 16.05.2019, przeczytano 325 razy

Do grona klientów Big Picture marka Nespresso dołączyła w trzecim kwartale 2018 r. Agencji powierzono wtedy realizację strategii komunikacji w zakresie influencer marketingu. Od maja tego roku agencja odpowiada za całą strategię komunikacyjną, w tym za działania z zakresu media relations oraz realizację projektów specjalnych. Współpraca uzyskała szerszy wymiar w wyniku decyzji zespołu marki Nespresso.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nespresso-rozszerza-wspolprace-z-big-picture,382465,artykul.html

Współpraca Big Picture z Nespresso w Polsce zakłada wdrożenie kompleksowej strategii komunikacyjnej marki. Dotychczasowy zakres współpracy (influencer marketing) został uzupełniony o relacje z mediami, przede wszystkim w obszarze B2C ze wsparciem dla działań B2B. Głównym wyzwaniem agencji jest wdrożenie strategii, mającej na celu synergię wszystkich działań komunikacyjnych marki. Do zadań agencji należeć będzie także realizacja projektów specjalnych, związanych m.in. z Nespresso Talents i obecnością brandu podczas 71 Festiwalu Filmowego w Cannes.

Opracowaniem strategii oraz realizacją kampanii dla Nespresso zajmuje się w Big Picture zespół odpowiedzialny za komunikację lifestyle, który łączy kompetencje z zakresu relacji z mediami oraz influencerami. W ostatnich latach odpowiadał za stworzenie i realizację kampanii wizerunkowych dla marek: L'Oréal Paris, Martini, Coca-Cola, Allegro.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hugo Boss zaczyna gwiazdorską kampanię, która ma odświeżyć wizerunek marek Boss i Hugo
HUGO BOSS uruchamia dwie jednoczesne kampanie promocyjne swoich marek BOSS i HUGO, w których udział wezmą liczne gwiazdy. Przedsięwzięcie stanowi pierwsze w historii marki odświeżenie jej wizerunku. Po niemal 50 latach istnienia HUGO BOSS wprowadza nowe logo dla swojej flagowej marki, czyli BOSS, jednocześnie dokonując jej rebrandingu we wszystkich punktach styczności z...
Rusza nowa kampania T-mobile
Na nartach ze znajomymi, podczas zabaw w gronie rodzinnym czy w przerwie w pracy – każda chwila ma znaczenie! Szczególnie teraz, kiedy na co dzień zmagamy się z wieloma ograniczeniami. W T-Mobile chcemy pomóc naszym klientom żyć bez limitów i przeżywać wyjątkowe momenty z bliskimi, w pełni wykorzystując dostępne możliwości. Dlatego startujemy z nową kampanią, w której...
Nowe monitory graficzne Eizo
EIZO Corporation zaprezentowało pierwsze modele ColorEdge nowej generacji: 27” CG2700X o rozdzielczości UHD i CG2700S z ekranem WQHD. Te flagowe modele będą obsługiwać standard HDR i jako pierwsze monitory graficzne EIZO będą miały wbudowaną kartę sieciową wykorzystującą złącze USB-C. Nowe modele mają też nową obudowę.
Creative Service Line dentsu Polska z nową strukturą
Grupa dentsu Polska upraszcza strukturę Creative Service Line. Dzięki integracji agencji digitalowej Isobar Polska i Red8 – agencji o mocnych kompetencjach ATL’owych – grupa będzie mogła zaoferować swoim klientom jeszcze lepszą obsługę, bardziej kompleksowe produkty i unikalne rozwiązania odpowiadające na ich potrzeby.
Mediaplus realizuje kampanię marki Purella i Nutribullet „Superfoody na co dzień”
Marka Purella wyemitowała 4. sezon serialu internetowego „Superfoody na co dzień”, przygotowanego wspólnie z producentem blenderów NutriBullet. Za realizację akcji odpowiada agencja mediowa Mediaplus, działająca we współpracy z agencją kreatywną Labcon.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764